Follow
Doç. Dr. Mehmet Akif Çeçen
Doç. Dr. Mehmet Akif Çeçen
Bağımsız
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim 6. sınıf Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin tür ve tema açısından incelenmesi
MA Çeçen, Ö Çiftçi
Milli Eğitim 35 (173), 39-49, 2007
2252007
Okuma Becerisiyle İlgili Makaleler Üzerine Bir İçerik Analizi
Ş Akaydın, MA Çeçen
Eğitim ve Bilim 40 (178), 183-198, 2015
149*2015
Altıncı sınıf Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin okunabilirlik açısından değerlendirilmesi
Ö Çiftçi, MA Çeçen, D MELANLIOĞLU
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) 6 (22), 206-219, 2007
1452007
Ana dili eğitiminde dil bilgisi öğretiminin yeri ve önemi
G Aytaş, MA Çeçen
Türklük Bilimi Araştırmaları, 77-89, 2010
1192010
Yazma eğitimi açısından metin bilgisi
MA Çeçen
Yazma Eğitimi, 127-146, 2011
942011
Türkçe Ders Kitaplarinda (6-8. Siniflar) Yer Alan Metinlerin Tür ve Tema Açisindan Incelenmesi/A Study of Texts in Turkish Language 6, 7, 8th Grade Text Books in Point of Type …
M Özbay, MA Çeçen
Dil ve Edebiyat Egitimi Dergisi 1 (1), 67, 2012
822012
Okul Öncesi Hikaye Kitaplarının Okunabilirlik Açısından İncelenmesi/A Study On Pre-School Story Books In Point Of Readability
M ÇEÇEN, F Aydemir
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (16), 185-194, 2011
662011
Kelime Hazinesinin Geliştirilmesinde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
MA Çeçen
Journal of Turkish Linguistics 1 (1), 116-137, 2007
59*2007
Ortaokul Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Tema Değerlendirme Soruları Üzerine Bir Araştırma
MA Çeçen, H Kurnaz
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 109-132, 2015
582015
Lise Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumlari (Diyarbakir İli Örneği)
M Çeçen, E Deniz
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (30), 193-212, 2015
522015
Çoklu ortama dayalı Türkçe öğretimine ve çoklu ortam araçlarına yönelik öğrenci görüşleri
E Akın, MA Çeçen
Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and …, 2015
502015
Türkçe Dersi Yazılı Sınav Sorularının Bilişsel Alan Basamakları Açısından Değerlendirilmesi
H Kavruk, MA Çeçen
Ana Dili Eğitimi Dergisi 1 (4), 1-9, 2013
482013
Metne dayalı dil bilgisi öğretiminin sekizinci sınıf öğrencilerinin dil bilgisi başarısına etkisi
MA ÇEÇEN, G Aytaş
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 133-149, 2008
442008
Metne Dayalı Dil Bilgisi Öğretimi
MA Çeçen
Doktora Tezi, 2007
382007
Türkçe öğretmeni adaylarının üstbilişsel okuma stratejilerini kullanma düzeyleri (Giresun Üniversitesi örneği)
MA ÇEÇEN, M ALVER
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 3 (5), 39-56, 2011
372011
Çoklu ortam uygulamalarına dayalı öğretimin 6. sınıf öğrencilerinin anlama becerilerine ve Türkçe dersi tutumlarına etkisi: Muş ili örneği
E Akin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
362015
Çoklu Ortam Uygulamalarına Dayalı Öğretimin 6. Sınıf Öğrencilerinin Anlama Becerilerine ve Türkçe Dersi Tutumlarına Etkisi (Muş İli Örneği)
E Akın, MA Çeçen
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (5), 285-309, 2015
362015
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Yazılarında Tutarlılık
MA ÇEÇEN
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 15 (2), 67-87, 2011
242011
Türkçe Öğretmenlerinin Seviye Belirleme Sınavı ve Türkçe Sorularına İlişkin Görüşleri/Turkish Language Teachers' Views About Level Determination Exam and Turkish Lesson Questions
M ÇEÇEN
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 201-212, 2011
242011
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
A Can, E DENİZ, MA ÇEÇEN
Turkish Studies (Elektronik) 11 (3), 645-660, 2016
232016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20