Follow
Şebnem ingeç
Şebnem ingeç
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Analysing concept maps as an assessment tool in teaching physics and comparison with the achievement tests
ŞK İngeç
International journal of science education 31 (14), 1897-1915, 2009
1432009
To Compare the Effects of Computer Based Learning and the Laboratory Based Learning on Students' Achievement Regarding Electric Circuits.
B Bayrak, U Kanli, SK Ingec
Online Submission 6 (1), 2007
982007
Use of Concept Cartoons as an Assessment Tool in Physics Education.
SK Ingec
Online Submission 5 (11), 47-54, 2008
942008
Kavram haritalarının değerlendirme aracı olarak fizik eğitiminde kullanılması
ŞK İngeç
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (35), 195-206, 2008
782008
Grafik çizme ve anlama becerisinin saptanması
M Taşar, Ş İnğeç, P Ünlü Yavaş
572002
Fizik öğretiminde çizgi-roman tekniği ile geliştirilen bilim-kurgu hikâyelerinin yaratıcı düşünme becerilerine etkisi
A Orçan, ŞK İngeç
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (4), 628-643, 2016
282016
Öğretmen adaylarının momentum ve impuls kavramlarına ilişkin bilgi yapılarının kavram haritaları yöntemi ile araştırılması
P Ünlü, ŞK İngeç, MF Taşar
Eğitim ve Bilim 31 (139), 2006
262006
Sözel bölüm öğretmen adaylarının fen bilimlerine, fen eğitimine ve teknolojiye karşı tutumlarının araştırılması
HŞ Kızılcık, BK Temiz, M Tan, ŞK İngeç
Eğitim ve Bilim 32 (146), 80-88, 2010
202010
An application of the three stage-Purdue model in physics education in turkey
P Unlu
Journal of Applied Sciences 8 (22), 4137-4144, 2008
142008
Using concept maps as an assestment tool in physics education
Ş Ingec
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal …, 2008
142008
Investigation of students attitudes towards e-learning in terms of different variablesA case study in a technical and vocational high school for girls
SK Ingec
educational research and reviews 10 (1), 81-91, 2015
132015
Identification of misconception about uniform circular motion by the use of concept cartoons
ŞK İngeç, İ Yıldız, P Ünlü
VII. National Science and Mathematics Education Conference, 6-8, 2006
102006
Crystal Structure of 1-Ethyl-3-methylbenzimidazole-2-thione
SK Ingeç, H Soylu, H Küçükbay, F Ercan, M Akkurt
Analytical sciences 15 (9), 927-928, 1999
101999
The effect of science-fiction stories developed by comics technique on creative thinking skills in physics teaching
A Orcan, Ş İNĞEÇ
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2016
92016
The Influence of Web-Based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement in Physics Education.
M Erdemir, S Kandil Ingenç
Online Submission 5 (1), 15-25, 2015
82015
Turkish pre service physics teachers preferred learning styles
Ş İNĞEÇ
Educational Research and Reviews 10 (4), 2015
82015
Ortaöğretim fizik dersi 9. Sınıf öğretim programının kazanımlar, içerik, öğrenme-öğretme süreci, ölçme-değerlendirme boyutlarına ilişkin öğretmen görüşleri
İ Ergin, ŞK İngeç, M Şafak
2nd International Conference On New Trends In Education And Their …, 2011
72011
Öğretmen adaylarının açık uçlu sorularla momentum ve impulsu nasıl tanımladıklarının belirlenmesi
P Güneş, Ş İngeç, M Taşar
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 121-138, 2001
72001
Investigation of Teacher Candidates Knowledge Structures About Momentum and Impuls by Means of Concept Maps
P Unlu, SK Ingeç, MF Tasar
Education and Science 31 (139), 70-79, 2006
62006
Öğrencilerin impulsu tanımlamaları ve bir probleme uygulamaları
Ş İngeç, P Güneş, M Taşar
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi< http://www. fedu …, 2002
62002
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20