Analysing concept maps as an assessment tool in teaching physics and comparison with the achievement tests ŞK İngeç International journal of science education 31 (14), 1897-1915, 2009 | 121 | 2009 |
To Compare the Effects of Computer Based Learning and the Laboratory Based Learning on Students' Achievement Regarding Electric Circuits. B Bayrak, U Kanli, SK Ingec Online Submission 6 (1), 2007 | 70 | 2007 |
Use of Concept Cartoons as an Assessment Tool in Physics Education. SK Ingec Online Submission 5 (11), 47-54, 2008 | 58 | 2008 |
Kavram haritalarının değerlendirme aracı olarak fizik eğitiminde kullanılması ŞK İNGEÇ Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (35), 195-206, 2008 | 50 | 2008 |
Search for high-mass Zγ resonances in proton–proton collisions at s= 8 and 13 TeV using jet substructure techniques AM Sirunyan, A Tumasyan, W Adam, E Asilar, T Bergauer, J Brandstetter, ... Physics Letters B 772, 363-387, 2017 | 44 | 2017 |
Grafik çizme ve anlama becerisinin saptanması M TAŞAR, Ş İNĞEÇ, P ÜNLÜ YAVAŞ | 36 | 2002 |
Öğretmen adaylarının momentum ve impuls kavramlarına ilişkin bilgi yapılarının kavram haritaları yöntemi ile araştırılması P Ünlü, ŞK İngeç, MF Taşar Eğitim ve Bilim 31 (139), 2006 | 19 | 2006 |
Sözel bölüm öğretmen adaylarının fen bilimlerine, fen eğitimine ve teknolojiye karşı tutumlarının araştırılması HŞ Kızılcık, BK Temiz, M Tan, ŞK İngeç Eğitim ve Bilim 32 (146), 80-88, 2010 | 12 | 2010 |
Using concept maps as an assestment tool in physics education S Ingec | 11 | 2008 |
Crystal Structure of 1-Ethyl-3-methylbenzimidazole-2-thione SK Ingeç, H SOYLU, H KÜÇÜKBAY, F Ercan, M AKKURT Analytical sciences 15 (9), 927-928, 1999 | 10 | 1999 |
Fizik öğretiminde çizgi-roman tekniği ile geliştirilen bilim-kurgu hikâyelerinin yaratıcı düşünme becerilerine etkisi A Orçan, ŞK İNGEÇ Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (4), 628-643, 2016 | 9 | 2016 |
Turkish pre-service physics teachers preferred learning styles SK INGEC Educational Research and Reviews 10 (4), 403-415, 2015 | 9 | 2015 |
An application of the three stage-Purdue model in physics education in turkey P Unlu Journal of Applied Sciences 8 (22), 4137-4144, 2008 | 8 | 2008 |
Investigation of students attitudes towards e-learning in terms of different variablesA case study in a technical and vocational high school for girls SK Ingec Educational Research and Reviews 10 (1), 81-91, 2015 | 7 | 2015 |
SHELXL97. Program for the Refinement of Crystal Structures SHELXL97. Program for the Refinement of Crystal Structures, 1997 A MORI, K KUBO, T NISHIMURA, N KATO, H TAKESHITA, TH LU, ... Chemistry letters 2000 (2), 180-181, 2000 | 7 | 2000 |
Ortaöğretim fizik dersi 9. Sınıf öğretim programının kazanımlar, içerik, öğrenme-öğretme süreci, ölçme-değerlendirme boyutlarına ilişkin öğretmen görüşleri İ Ergin, ŞK İngeç, M Şafak 2nd International Conference On New Trends In Education And Their …, 2011 | 6 | 2011 |
SHELXS-97. Program for the Solution of Crystal Structures. SHELXS-97. Program for the Solution of Crystal Structures., 1997 SK INGEC, H SOYLU, H KUCUKBAY, F ERCAN, M AKKURT, E KENDI, ... Bulletin of the Chemical Society of Japan 78 (3), 418-423, 2005 | 6 | 2005 |
Öğretmen adaylarının açık uçlu sorularla momentum ve impulsu nasıl tanımladıklarının belirlenmesi P Güneş, Ş İngeç, M Taşar Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 121-138, 2001 | 6 | 2001 |
Identification of misconception about uniform circular motion by the use of concept cartoons ŞK İngeç, İ Yıldız, P Ünlü VII. National Science and Mathematics Education Conference, 6-8, 2006 | 5 | 2006 |
The effect of science-fiction stories developed by comics technique on creative thinking skills in physics teaching A Orcan, Ş İNĞEÇ | 4 | 2016 |