Analysing concept maps as an assessment tool in teaching physics and comparison with the achievement tests ŞK İngeç International journal of science education 31 (14), 1897-1915, 2009 | 143 | 2009 |
To Compare the Effects of Computer Based Learning and the Laboratory Based Learning on Students' Achievement Regarding Electric Circuits. B Bayrak, U Kanli, SK Ingec Online Submission 6 (1), 2007 | 98 | 2007 |
Use of Concept Cartoons as an Assessment Tool in Physics Education. SK Ingec Online Submission 5 (11), 47-54, 2008 | 94 | 2008 |
Kavram haritalarının değerlendirme aracı olarak fizik eğitiminde kullanılması ŞK İngeç Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (35), 195-206, 2008 | 78 | 2008 |
Grafik çizme ve anlama becerisinin saptanması M Taşar, Ş İnğeç, P Ünlü Yavaş | 57 | 2002 |
Fizik öğretiminde çizgi-roman tekniği ile geliştirilen bilim-kurgu hikâyelerinin yaratıcı düşünme becerilerine etkisi A Orçan, ŞK İngeç Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (4), 628-643, 2016 | 28 | 2016 |
Öğretmen adaylarının momentum ve impuls kavramlarına ilişkin bilgi yapılarının kavram haritaları yöntemi ile araştırılması P Ünlü, ŞK İngeç, MF Taşar Eğitim ve Bilim 31 (139), 2006 | 26 | 2006 |
Sözel bölüm öğretmen adaylarının fen bilimlerine, fen eğitimine ve teknolojiye karşı tutumlarının araştırılması HŞ Kızılcık, BK Temiz, M Tan, ŞK İngeç Eğitim ve Bilim 32 (146), 80-88, 2010 | 20 | 2010 |
An application of the three stage-Purdue model in physics education in turkey P Unlu Journal of Applied Sciences 8 (22), 4137-4144, 2008 | 14 | 2008 |
Using concept maps as an assestment tool in physics education Ş Ingec Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal …, 2008 | 14 | 2008 |
Investigation of students attitudes towards e-learning in terms of different variablesA case study in a technical and vocational high school for girls SK Ingec educational research and reviews 10 (1), 81-91, 2015 | 13 | 2015 |
Identification of misconception about uniform circular motion by the use of concept cartoons ŞK İngeç, İ Yıldız, P Ünlü VII. National Science and Mathematics Education Conference, 6-8, 2006 | 10 | 2006 |
Crystal Structure of 1-Ethyl-3-methylbenzimidazole-2-thione SK Ingeç, H Soylu, H Küçükbay, F Ercan, M Akkurt Analytical sciences 15 (9), 927-928, 1999 | 10 | 1999 |
The effect of science-fiction stories developed by comics technique on creative thinking skills in physics teaching A Orcan, Ş İNĞEÇ HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2016 | 9 | 2016 |
The Influence of Web-Based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement in Physics Education. M Erdemir, S Kandil Ingenç Online Submission 5 (1), 15-25, 2015 | 8 | 2015 |
Turkish pre service physics teachers preferred learning styles Ş İNĞEÇ Educational Research and Reviews 10 (4), 2015 | 8 | 2015 |
Ortaöğretim fizik dersi 9. Sınıf öğretim programının kazanımlar, içerik, öğrenme-öğretme süreci, ölçme-değerlendirme boyutlarına ilişkin öğretmen görüşleri İ Ergin, ŞK İngeç, M Şafak 2nd International Conference On New Trends In Education And Their …, 2011 | 7 | 2011 |
Öğretmen adaylarının açık uçlu sorularla momentum ve impulsu nasıl tanımladıklarının belirlenmesi P Güneş, Ş İngeç, M Taşar Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 121-138, 2001 | 7 | 2001 |
Investigation of Teacher Candidates Knowledge Structures About Momentum and Impuls by Means of Concept Maps P Unlu, SK Ingeç, MF Tasar Education and Science 31 (139), 70-79, 2006 | 6 | 2006 |
Öğrencilerin impulsu tanımlamaları ve bir probleme uygulamaları Ş İngeç, P Güneş, M Taşar V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi< http://www. fedu …, 2002 | 6 | 2002 |