Takip et
Engin Özgül
Engin Özgül
deu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Modern pazarlama ilkeleri
ÖB Tek, E Özgül
İzmir: Birleşik Matbaacılık 90, 2005
8222005
The relationship between marketing strategies and performance in an economic crisis
MH Köksal, E Özgül
Marketing Intelligence & Planning 25 (4), 326-342, 2007
2812007
Tüketicilerin Sosyo-Demografik Özellikerinin Hedonok Tüketim ve Gönüllü Sade Yaşam Tarzları Açısından Değerlendirilmesi.
E Özgül
Ege Academic Review 11 (1), 2011
1312011
Tüketicilerin değer yapilari, gönüllü sade yaşam tarzi ve sürdürülebilir tüketim üzerindeki etkileri
E Özgül
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 28 (2 …, 2010
103*2010
AMBALAJLI GIDA ÜRÜNLERİNDE TÜKETİCİLERİN ETİKET DUYARLILIĞINDAKİ DEĞİŞİMLER
E Özgül, İ Aksulu
Ege Academic Review 6 (1), 1-9, 2006
882006
Üniversitelerde Servqual tekniği ile algılanan hizmet kalitesinin ölçülmesine yönelik karşılaştırmalı bir araştırma
E Özgül, N Devebakan
Yönetim Bilimleri Dergisi 3 (2), 93-116, 2005
532005
The export competitive advantages of Turkish manufacturing companies
M Haluk Köksal, E Özgül
Marketing Intelligence & Planning 28 (2), 206-222, 2010
402010
Impact of social media usage activities on brand awareness of young consumers
SI Akbar, E Özgül
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 33 (1 …, 2018
362018
KOBİ’lerin büyüme stratejisi alternatifi olarak özel marka uygulamalarının dağitım kanalı ilişkisi yaklaşımıyla değerlendirilmesine yönelik bir araştırma
E Özgül
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005
252005
Özel marka üretiminde üretici perakendeci ve bağımlılığının işbirliği süreç ve performansa etkileri
E Özgül
Ege Akademik Bakış 4 (1-2), 144-155, 2004
242004
Girişimcilik merakı ile yenilikçilik arasındaki ilişkide girişimcilik öz-yeterliliğinin aracılık rolü
E Özgül
Yönetim Bilimleri Dergisi 16 (31), 331-353, 2018
222018
Marka yaratım/geliştirme süreci: Üretici markalarının yaratım/geliştirme sürecinin analizi ve Türk Bira Sektörüne yönelik bir uygulama
E Özgül
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001
222001
Değişen Pazarlama Çevresi ve Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar
İ AkSULU, E Özgül
4. Ulusal Pazarlama Kongresi, 18-20, 1999
221999
Modern Pazarlama İlkeleri Uygulamalı Yönetimsel Yaklaşım, Birleşik Matbaacılık 3
ÖB Tek, E Özgül
Baskı, İzmir, 2008
212008
Özel Alışveriş Sitelerinde Siparişlerin Yerine Getirilmesinde Lojistik Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi
G Börühan, E Özgül, ÖB Tek
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (4), 629-664, 2017
182017
Siyasal pazarlama karması unsurlarının seçmen tercihleri üzerindeki etkisinin belirlenmesine yönelik bir uygulama
MC Demirtaş, E Özgül
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi 48 (553), 15-35, 2011
182011
Ekonomik durgunluk dönemlerinde tüketicilerin satın alma davranışında yaşanan değişimlerin analizi
E Özgül, N Özgüven
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 7 (13), 239-263, 2011
152011
Ekonomik Durgunluk Dönemlerinde Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Yaşanan Değişimlerin Analizi
E Ozgul, N Ozguven
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (13), 239-263, 2011
152011
Okul öncesi öğretmenlerinin problem çözme becerileri ile öğretmenlik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
E Özgül
YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Abant Ġzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal …, 2009
152009
Marka sermayesi kavramı ve Türk markaları açısından genel bir değerlendirme
E Özgül, G Önce
Marka Yönetimi Sempozyumu, 14-15, 2005
152005
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20