Takip et
Ertuğ Can
Ertuğ Can
Kırklareli Üniversitesi Fen-Edebiyat Fak. Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
klu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Coronavirüs (Covid-19) pandemisi ve pedagojik yansımaları: Türkiye’de açık ve uzaktan eğitim uygulamaları
E Can
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd) 6 (2), 11-53, 2020
950*2020
Türkiye’de İkinci Yabancı Dil Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar (Problems Encountered in Second Foreign Language Teaching in Turkey)
E Can, C Işık Can
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 43-63, 2014
136*2014
Öğretmenlerin meslekî gelişimleri: Engeller ve öneriler
Ertuğ CAN
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 7 (4), 1618-1650, 2019
1242019
Sanal sınıf yönetimi: İlkeler, uygulamalar ve öneriler
E Can
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd) 6 (4), 251-295, 2020
58*2020
Öğrencilerin Sınıf İçi Tutum ve Davranışlarının Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Başarısına Etkisi
E CAN, O BAKSİ
Asya Öğretim Dergisi 2 (1 (ÖZEL)), 86-101, 2014
53*2014
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Eğitimlerini Değerlendirmeleri
E Can
XIII.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı-Tam Metin Bildiri 1 (1), 1-15, 2004
532004
Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi Öğrencilerine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
E CAN, Z KARA
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (2), 71-96, 2017
512017
Öğrenci Görüslerine Göre İlköğretim ve Ortaöğretim Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi İlkelerine Uyma Düzeyleri
Y Gündüz, E Can
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 19 (3), 419-446, 2013
472013
Öğretmenlerin Eğitim Sistemi ve Uygulamalarına İlişkin Güncel Sorunları Algılama Düzeylerinin İncelenmesi
Y Gündüz, E Can
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (4), 745-774, 2011
44*2011
School Happiness: A Scale Development and Implementation Study
S SEZER, CAN Ertug
Eurasian Journal of Educational Research 19 (79), 167-190, 2019
432019
Okul Öncesi Eğitim: Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
E Can, Ş Kılılç
Millî Eğitim Dergisi 1 (Özel Sayı), 483-519, 2019
42*2019
Uzaktan eğitimde kalite ve akreditasyon
A Bakioğlu, E Can
Ankara: Vize Yayıncılık, 2014
392014
Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Yeterliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
E Can, B Arslan
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 10 (18), 199-224, 2018
36*2018
İlkokullarda çalışan öğretmenlerin, maarif müfettişleri ve okul müdürlerinin yapmış olduğu rehberlik çalışmalarından yararlanma düzeylerinin incelenmesi
E Can, Y Gündüz
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 2016
362016
Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Okul Yönetimine Katılımlarının İncelenmesi
E Can, G Serençelik
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 525-542, 2017
342017
İlköğretim Okullarında Görevli Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunların İncelenmesi
E Can
9.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Tam Metin Kitabı, 2010
332010
Öğrenci Görüşlerine Göre Merkezî Sınavların Etkilerinin Belirlenmesi
E CAN
ASOS Journal 5 (58), 108-122, 2017
28*2017
Açık ve Uzaktan Eğitimde Akreditasyon Yeterlilik Düzeyinin İncelenmesi
E Can
Doktora Tezi, 2012
252012
Open and distance education accreditation standards scale: Validity and reliability studies.
E Can
International Journal of Environmental & Science Education 11 (14), 6344-6356, 2016
232016
Qualitative Obstacles in Turkish Education System and Suggestions
E Can
Anthropologist 20 (1,2), 289-296, 2015
222015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20