The Effect of The Process-Based Writing Approach on Wriiting Success and Anxiety of Pre-Service Teachers AF ARICI, A KALDIRIM ANTHROPOLOGIST 22 (2), 318-327, 2015 | 45 | 2015 |
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dinleme Esnasında Karşılaştıkları Sorunlar A Kaldirim, H Degeç Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi- Journal of Educational Sciences …, 2017 | 40* | 2017 |
Improving writing skills of students in Turkey: A meta-analysis of writing interventions S Graham, OF Tavsanli, A Kaldirim Educational Psychology Review 34 (2), 889-934, 2022 | 33 | 2022 |
İş birlikli öğrenme yaklaşımının Türkiye’deki öğrencilerin Türkçe derslerindeki akademik başarılarına etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması A Kaldırım, ÖF Tavşanlı Eğitim ve Bilim 43 (194), 2018 | 32* | 2018 |
6+ 1 analitik yazma ve değerlendirme modelinin ortaokul altıncı sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım becerilerine etkisi A Kaldirim Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 32 | 2014 |
Türkiye'de süreç temelli yazma yaklaşımı: Bir tematik analiz çalışması ÖF TAVŞANLI, A KALDIRIM Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 9 (1), 108-138, 2020 | 16 | 2020 |
İlkokul 2. sınıf öğrencilerinin süreç temelli yazma uygulamalarına ilişkin görüşlerinin incelenmesi ÖF Tavşanlı, A Kaldırım Ana Dili Eğitimi Dergisi 6 (3), 859-876, 2018 | 16 | 2018 |
Okuma çemberi tekniğinin öğretmen adaylarının eleştirel okuma öz yeterlik algılarına etkisi M Özbay, A Kaldırım International Journal of Languages’ Education and Teaching 3 (2), 222-234, 2015 | 15 | 2015 |
Examining the reading habits, interests, tendencies of the students studying at the faculty of education and analyzing the underlying reason behind their preferences OF Tavsanli, A Kaldirim European Journal of Educational Research 6 (2), 145-156, 2017 | 13 | 2017 |
The effect of graphic organizers on the problem posing skills of 3rd grade elementary school students ÖF Tavşanlı, T Kozaklı Ülger, A Kaldırım Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 8 (2), 377-406, 2018 | 12 | 2018 |
Barrett taksonomisine dayalı öğretim programının 7. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi A Kaldirim Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 11 | 2020 |
Grafik örgütleyicilerin türkçe eğitiminde kullanımını konu edinen araştırmaların incelenmesi: bir tematik analiz A Kaldırım, ÖF Tavşanlı Bursa Uludağ Üniversitesi, 2020 | 10 | 2020 |
An Investigation into How Parental Literacy Experiences are Reflected in Literacy Tendencies and Experiences of Preservice Teachers. ÖF Tavsanli, Ö Sadioglu, GO Sezer, A Kaldirim International Journal of Progressive Education 16 (5), 138-159, 2020 | 9 | 2020 |
21. YÜZYILDA BİR MEDENİYET VE BİLİM DİLİ OLARAK TÜRKÇE: SORUNLAR VE ÇÖZÜMLER AF ARICI, A KALDIRIM Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (2), 269-284, 2015 | 9 | 2015 |
A thematic review of using digital teaching technologies in Turkish language teaching A Kaldirim, ÖF TAVŞANLI Journal of Educational Technology and Online Learning 4 (2), 70-95, 2021 | 6 | 2021 |
Enhancing Permanence for Vocabulary Learning on 2nd Grade Students in Turkey through Music. OF Tavsanli, A Kaldirim, TE Gedikli GIST Education and Learning Research Journal 22, 51-73, 2021 | 5 | 2021 |
The effect of reading circle technique on the critical reading selfefficacy perception of pre-service teachers M Ozbay, A Kaldirim International Journal of Languages’ Education and Teaching 3 (2), 222-234, 2015 | 5 | 2015 |
Critical Discourse Analysis of Elementary School Teachers' Writership Identities. ÖF Tavsanli, A Kaldirim International Electronic Journal of Elementary Education 13 (1), 77-88, 2020 | 3 | 2020 |
Perceptions about Literacy in Primary School Student Drawings ÖF TAVŞANLI, A Kaldirim Journal of Education and Future, 87-105, 2018 | 3 | 2018 |
The Perspectives of Primary Teaching Education Undergraduate Students on Electronic Reading ÖF TAVŞANLI, A KALDIRIM Education in the 21st Century: Theory and Practice, 571-581, 2015 | 3 | 2015 |