Takip et
Abdullah Kaldirim
Abdullah Kaldirim
Türkçe Eğitimi Bölümü, Dumlupınar Üniversitesi
dpu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Effect of The Process-Based Writing Approach on Wriiting Success and Anxiety of Pre-Service Teachers
AF ARICI, A KALDIRIM
ANTHROPOLOGIST 22 (2), 318-327, 2015
452015
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dinleme Esnasında Karşılaştıkları Sorunlar
A Kaldirim, H Degeç
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi- Journal of Educational Sciences …, 2017
40*2017
Improving writing skills of students in Turkey: A meta-analysis of writing interventions
S Graham, OF Tavsanli, A Kaldirim
Educational Psychology Review 34 (2), 889-934, 2022
332022
İş birlikli öğrenme yaklaşımının Türkiye’deki öğrencilerin Türkçe derslerindeki akademik başarılarına etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
A Kaldırım, ÖF Tavşanlı
Eğitim ve Bilim 43 (194), 2018
32*2018
6+ 1 analitik yazma ve değerlendirme modelinin ortaokul altıncı sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım becerilerine etkisi
A Kaldirim
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
322014
Türkiye'de süreç temelli yazma yaklaşımı: Bir tematik analiz çalışması
ÖF TAVŞANLI, A KALDIRIM
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 9 (1), 108-138, 2020
162020
İlkokul 2. sınıf öğrencilerinin süreç temelli yazma uygulamalarına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
ÖF Tavşanlı, A Kaldırım
Ana Dili Eğitimi Dergisi 6 (3), 859-876, 2018
162018
Okuma çemberi tekniğinin öğretmen adaylarının eleştirel okuma öz yeterlik algılarına etkisi
M Özbay, A Kaldırım
International Journal of Languages’ Education and Teaching 3 (2), 222-234, 2015
152015
Examining the reading habits, interests, tendencies of the students studying at the faculty of education and analyzing the underlying reason behind their preferences
OF Tavsanli, A Kaldirim
European Journal of Educational Research 6 (2), 145-156, 2017
132017
The effect of graphic organizers on the problem posing skills of 3rd grade elementary school students
ÖF Tavşanlı, T Kozaklı Ülger, A Kaldırım
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 8 (2), 377-406, 2018
122018
Barrett taksonomisine dayalı öğretim programının 7. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi
A Kaldirim
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
112020
Grafik örgütleyicilerin türkçe eğitiminde kullanımını konu edinen araştırmaların incelenmesi: bir tematik analiz
A Kaldırım, ÖF Tavşanlı
Bursa Uludağ Üniversitesi, 2020
102020
An Investigation into How Parental Literacy Experiences are Reflected in Literacy Tendencies and Experiences of Preservice Teachers.
ÖF Tavsanli, Ö Sadioglu, GO Sezer, A Kaldirim
International Journal of Progressive Education 16 (5), 138-159, 2020
92020
21. YÜZYILDA BİR MEDENİYET VE BİLİM DİLİ OLARAK TÜRKÇE: SORUNLAR VE ÇÖZÜMLER
AF ARICI, A KALDIRIM
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (2), 269-284, 2015
92015
A thematic review of using digital teaching technologies in Turkish language teaching
A Kaldirim, ÖF TAVŞANLI
Journal of Educational Technology and Online Learning 4 (2), 70-95, 2021
62021
Enhancing Permanence for Vocabulary Learning on 2nd Grade Students in Turkey through Music.
OF Tavsanli, A Kaldirim, TE Gedikli
GIST Education and Learning Research Journal 22, 51-73, 2021
52021
The effect of reading circle technique on the critical reading selfefficacy perception of pre-service teachers
M Ozbay, A Kaldirim
International Journal of Languages’ Education and Teaching 3 (2), 222-234, 2015
52015
Critical Discourse Analysis of Elementary School Teachers' Writership Identities.
ÖF Tavsanli, A Kaldirim
International Electronic Journal of Elementary Education 13 (1), 77-88, 2020
32020
Perceptions about Literacy in Primary School Student Drawings
ÖF TAVŞANLI, A Kaldirim
Journal of Education and Future, 87-105, 2018
32018
The Perspectives of Primary Teaching Education Undergraduate Students on Electronic Reading
ÖF TAVŞANLI, A KALDIRIM
Education in the 21st Century: Theory and Practice, 571-581, 2015
32015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20