Exploring the effect of motor coordination on repetitive behaviours in children with autism spectrum disorder C Karadaş, H Bakkaloğlu, Ş Demir International Journal of Developmental Disabilities 69 (2), 238-247, 2023 | 3 | 2023 |
What Do Theses and Dissertations Tell Us about Learning Disabilities?. M Ceylan, E Çetin, C Karadas International Online Journal of Education and Teaching 9 (1), 308-332, 2022 | 1 | 2022 |
Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına İlişkin Yeterliklerinin Kaynaştırmaya Yönelik Duygu, Tutum ve Kaygılarını Yordayıcılığı AE Sağın, C Karadaş İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 489-507, 2023 | | 2023 |
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Değerlendirilmesi C Karadaş Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi 1, 159-178, 2022 | | 2022 |
Gilliam Otistik Bozukluk Derecelendirme Ölçeği-2-TV Değerlendirme Aracının Otizm Tanısı Almış Bireyleri Sınıflama Doğruluğunun İncelenmesi AT Acungil, HF Taşlıbeyaz, C Karadaş Uluslararası Ankara Kongresi Tam Metin Bildiriler Kitabı 1 (E-ISBN …, 2021 | | 2021 |
Motor Gelişim ve Duyusal İşlemleme C Karadaş Tanıdan Müdahaleye Otizm Spektrum Bozukluğu El Kitabı 1, 183-204, 2021 | | 2021 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerde Okuma C Karadaş, YE Baştuğ Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Okuma ve Okumanın Gelişimi 1, 109-139, 2021 | | 2021 |
Otizm spektrum bozukluğunda tekrarlayıcı davranışlar ve motor koordinasyon C Karadaş Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 0 | | |