La vision turque du «soft-power» et l’instrumentalisation de la culture N Tutal Cheviron, A Çam La circulation des productions culturelles: Cinémas, informations et séries …, 2017 | 23* | 2017 |
Türkiye’de Medyanın 2002 Sonrası Dönüşümü: Ekonomi-Politik Bir Yaklaşım A Çam, İ Şanlıer Yüksel Neoliberal Muhafazakar Medya, 66-102, 2015 | 23 | 2015 |
Sinemasal Mekânlar ve Sinemasal Mekânların Çözümlenmesi A Çam sinecine: Sinema Araştırmaları Dergisi 7 (2), 7-37, 2016 | 21 | 2016 |
Adana Sinema Tarihinden Kadınların Seyir Deneyimine Dair Fragmanlar İ Şanlıer Yüksel, A Çam Kültür ve İletişim 22 (44), 63-94, 2019 | 16 | 2019 |
Toros Yayla Köylerinde Sinema Deneyimleri: Modernlik, Şehir, Sinema ve Seyirci İlişkilerine Dair Bir Soruşturma A Çam, İ Şanlıer Yüksel SineFilozofi, 415-436, 2019 | 15 | 2019 |
1960-1975 Yılları Arasında Adana'da Filmcilik ve Sinemacılık İşi A Çam Galatasaray Üniversitesi İleti-ş-im Dergisi, 9-41, 2018 | 14 | 2018 |
Türkiye Sinema Mekânları, Seyir ve Seyirci Araştırmaları Bibliyografyası: Yaklaşımlar, Kaynaklar ve Yöntemler A Çam, İ Şanlıer Yüksel Türkiye Araştırmaları Literatür Dergisi 18 (36), 593-692, 2020 | 11 | 2020 |
Çukurova’da 1960-1980 Dönemi Sinema Pratiklerinin Özel Bir Örneği: Yörük Filmleri İ Şanlıer Yüksel, A Çam sinecine: Sinema Araştırmaları Dergisi 10 (2), 291-320, 2019 | 10 | 2019 |
Derviş Zaim Sinemasında Anlatının Platformu Olarak Mekân: Anlatı, Sinemasal Gerilim ve Mekân İlişkisi A Çam Erciyes İletişim Dergisi 5 (4), 691-712, 2018 | 8 | 2018 |
Derviş Zaim: Bir Mekân Sineması'na Doğru A Çam Galatasaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016 | 7 | 2016 |
Beyoğlu Sinemalarının Dönüşümü ve Sait Faik Abasıyanık Hikâyelerinde Sinema: Yeni Salonlar, Seyirciler ve Deneyimler A Çam Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 7 (1), 9-38, 2020 | 6 | 2020 |
Türk Ulus Kimliğinin İnşası Sürecinde Sinema Politikaları A Çam Uluslararası Altın Koza Film Festivali Kongresi - Kongre Kitabı, 133-138, 2011 | 6 | 2011 |
La construction de l'identité religieuse dans les séries télévisées islamiques Entre deux Mondes et La Rue de la sérénité N Tutal Cheviron, A Çam, M Kurt Signes, Discours et Sociétés [en ligne], 2015 | 4* | 2015 |
Exhibitor’s Cut: Travelling Cinema and Experiences of Cinemagoing in Taurus Highland Villages during 1960-1980 A Çam, İ Şanlıer Yüksel TMG Journal for Media History 23 (1-2), 2020 | 3 | 2020 |
Seyir ve Seyirci Çalışmalarında Yöntem Sorunu - Adana Şehir Merkezi ve Toros Yayla Köylerinden Yansıyanlar A Çam, İ Şanlıer Yüksel Sinema, Seyir ve Seyirci - Türkiye’de 2000 Sonrası Değişen Seyir Kültürü ve …, 2020 | 3 | 2020 |
Sinemasal Hodolojik Mekanlar - Bir Zamanlar Anadolu'da Filminin Hodolojik Mekan Bağlamında Çözümlenmesi A Çam Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, 45-56, 2018 | 3 | 2018 |
İktidar ve Özne Bağlamında Michel Foucault ve Judith Butler A Çam | 3 | 2013 |
Papergirl: Yöndeşik Kültürün Bir Örneği Olarak Küresel Sanat Ağı Projesi A Çam, S Yılmaz Yeni Medya Çalışmaları - Kongre Kitabı, 513-524, 2013 | 3* | 2013 |
Adana Sinemalarının Haritalanması: Yeni/Yerel Sinema Tarihi Çalışmalarında Çoklu Yöntemlerin ve Coğrafi Bilgi Sistemlerinin Kullanımı A Çam, İ Şanlıer Yüksel Moment Dergi 8 (1), 289-310, 2021 | 2* | 2021 |
Old places, renewed experiences: Looking at the legacy of Çukurova cinemas in the pandemic era A Çam, İ Şanlıer Yüksel Participations – Journal of Audiences & Reception Studies 18 (2), 419-435, 2021 | 1 | 2021 |