Takip et
Kübra Açıkgül
Kübra Açıkgül
İnönü Üniversitesinde Doç. Dr.
inonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Senior pre-service teachers’ senses of efficacy on their technological pedagogical content knowledge (TPACK)
SN ŞAD, K AÇIKGÜL, K DELİCAN
Journal of Theoretical Educational Science 8 (2), 204-235, 2015
95*2015
Investigation of TPACK confidence perception of prospective elementary mathematics teachers
K Açıkgül, R Aslaner
Journal of Education Faculty 17 (1), 118-152, 2015
42*2015
Effects of Geogebra supported micro teaching applications and technological pedagogical content knowledge (TPACK) game practices on the TPACK levels of prospective teachers
K Açıkgül, R Aslaner
Education and Information Technologies, 1-25, 2020
412020
High school students’ acceptance and use of mobile technology in learning mathematics
K Açıkgül, SN Şad
Education and Information Technologies, 2021
332021
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
K Açıkgül
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (2), 566-587, 2019
28*2019
Bilgisayar destekli öğretim ve matematik öğretmen adayları: Bir literatür incelemesi
K AÇIKGÜL, R ASLANER
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 1 (1), 41-51, 2014
262014
Öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımı kullanarak geometrik yer problemlerini çözüm süreçlerinin ve bu süreçlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
K Açıkgül
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
242012
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Matematik Tutumuna Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
F ÖZDEMİR, R ASLANER, K AÇIKGÜL
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (13), 18-40, 2020
15*2020
Investigation Relations between the Technological Pedagogical Content Knowledge Efficacy Levels and Self-Efficacy Perception Levels of Pre-Service Mathematics Teachers
K Açıkgül, R Aslaner
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 48 (1), 1-31, 2019
152019
Mobile technology acceptance scale for learning mathematics: Development, validity, and reliability studies
K Açıkgül, SN Şad
International Review of Research in Open and Distributed Learning 21 (4 …, 2020
142020
Geogebra destekli mikro öğretim uygulaması ve oyunlaştırılmış teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının tpab …
K Açıkgül
İnönü Üniversitesi Eğitim Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
142017
Mathematics teachers' opinions about a GeoGebra-supported learning kit for teaching polygons.
K Açıkgül
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology., 2022
112022
Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeylerinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
K AÇIKGÜL, D Esra
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-21, 2020
92020
Lise, dershane ve üniversitede verilen matematik eğitiminin ilköğretim matematik öğretmen adayları tarafından değerlendirilmesi
K Açıkgül, E Macit, C Çakan
Adıyaman Üniversitesi, 2015
9*2015
Lise öğrencilerinin matematik öğrenmede mobil teknoloji kabul düzeylerinin incelenmesi
E Diri, K Açıkgül
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 11 (2), 494-516, 2021
82021
The Effect of Technological Pedagogical Content Knowledge Game Activities Supported MicroTeaching Practices on Preservice Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Perception Levels
K Açıkgül
Acta Didactica Napocensia 13 (2), 157-173, 2020
82020
Ortaokul öğrencilerinin matematik odaklı akademik risk alma davranışlarına ilişkin algılarının cinsiyet, sınıf düzeyi, üstbiliş ve tutum değişkenleri açısından incelenmesi
K Açıkgül, K Şahin
Adıyaman Üniversitesi, 2019
82019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÂĞIT-KALEM VE DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI KULLANARAK GEOMETRİK YER PROBLEMLERİNİ ÇÖZÜM SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
K AÇIKGÜL, R Aslaner
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 468-512, 2015
82015
Developing a two-tier proportional reasoning skill test: Validity and reliability studies
K AÇIKGÜL
International Journal of Assessment Tools in Education 8 (2), 357-375, 2021
52021
Matematik öğretmen adaylarının mobil öğrenme hazırbulunuşluk düzeylerinin incelenmesi. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (2), 566-587
K Açıkgül
52019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20