Follow
Kübra Açıkgül
Kübra Açıkgül
İnönü Üniversitesinde Doç. Dr.
Verified email at inonu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Senior pre-service teachers’ senses of efficacy on their technological pedagogical content knowledge (TPACK)
SN Şad, K Açıkgül, K Delican
Journal of Theoretical Educational Science 8 (2), 204-235, 2015
96*2015
Effects of Geogebra supported micro teaching applications and technological pedagogical content knowledge (TPACK) game practices on the TPACK levels of prospective teachers
K Açıkgül, R Aslaner
Education and Information Technologies, 1-25, 2020
642020
High school students’ acceptance and use of mobile technology in learning mathematics
K Açıkgül, SN Şad
Education and Information Technologies, 2021
502021
Investigation of TPACK confidence perception of prospective elementary mathematics teachers
K Açıkgül, R Aslaner
Journal of Education Faculty 17 (1), 118-152, 2015
40*2015
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
K Açıkgül
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (2), 566-587, 2019
26*2019
Öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımı kullanarak geometrik yer problemlerini çözüm süreçlerinin ve bu süreçlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
K Açikgül
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
262012
Bilgisayar destekli öğretim ve matematik öğretmen adayları: Bir literatür incelemesi
K Açıkgül, R Aslaner
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 1 (1), 41-51, 2014
252014
Mathematics teachers' opinions about a GeoGebra-supported learning kit for teaching polygons.
K Açıkgül
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology., 2022
172022
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Matematik Tutumuna Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
F ÖZDEMİR, R ASLANER, K AÇIKGÜL
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (13), 18-40, 2020
16*2020
Investigation Relations between the Technological Pedagogical Content Knowledge Efficacy Levels and Self-Efficacy Perception Levels of Pre-Service Mathematics Teachers
K Açıkgül, R Aslaner
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 48 (1), 1-31, 2019
162019
Mobile technology acceptance scale for learning mathematics: Development, validity, and reliability studies
K Açıkgül, SN Şad
International Review of Research in Open and Distributed Learning 21 (4 …, 2020
152020
Geogebra destekli mikro öğretim uygulaması ve oyunlaştırılmış teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının tpab …
K Açikgül
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
152017
The Effect of Technological Pedagogical Content Knowledge Game Activities Supported MicroTeaching Practices on Preservice Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Perception Levels
K Açıkgül
Acta Didactica Napocensia 13 (2), 157-173, 2020
122020
Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeylerinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
K AÇIKGÜL, D Esra
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-21, 2020
92020
Lise, dershane ve üniversitede verilen matematik eğitiminin ilköğretim matematik öğretmen adayları tarafından değerlendirilmesi
K Açıkgül, E Macit, C Çakan
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2015
9*2015
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÂĞIT-KALEM VE DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI KULLANARAK GEOMETRİK YER PROBLEMLERİNİ ÇÖZÜM SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
K Açıkgül, R Aslaner
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 468-512, 2015
92015
Lise öğrencilerinin matematik öğrenmede mobil teknoloji kabul düzeylerinin incelenmesi
E Diri, K Açıkgül
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 11 (2), 494-516, 2021
82021
Ortaokul öğrencilerinin matematik odaklı akademik risk alma davranışlarına ilişkin algılarının cinsiyet, sınıf düzeyi, üstbiliş ve tutum değişkenleri açısından incelenmesi
K Açıkgül, K Şahin
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 32, 1-30, 2019
82019
Developing a two-tier proportional reasoning skill test: Validity and reliability studies
K Açıkgül
International Journal of Assessment Tools in Education 8 (2), 357-375, 2021
72021
Spatial ability test for university students: Development, validity and reliability studies
K Açıkgül, SN Şad, B Altay
International Journal of Assessment Tools in Education 10 (1), 76-97, 2023
52023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20