Follow
Kübra Açıkgül
Kübra Açıkgül
İnönü Üniversitesinde Doç. Dr.
Verified email at inonu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Senior pre-service teachers’ senses of efficacy on their technological pedagogical content knowledge (TPACK)
SN ŞAD, K AÇIKGÜL, K DELİCAN
Journal of Theoretical Educational Science 8 (2), 204-235, 2015
95*2015
Investigation of TPACK confidence perception of prospective elementary mathematics teachers
K Açıkgül, R Aslaner
Journal of Education Faculty 17 (1), 118-152, 2015
42*2015
Effects of Geogebra supported micro teaching applications and technological pedagogical content knowledge (TPACK) game practices on the TPACK levels of prospective teachers
K Açıkgül, R Aslaner
Education and Information Technologies, 1-25, 2020
412020
High school students’ acceptance and use of mobile technology in learning mathematics
K Açıkgül, SN Şad
Education and Information Technologies, 2021
332021
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
K Açıkgül
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (2), 566-587, 2019
28*2019
Bilgisayar destekli öğretim ve matematik öğretmen adayları: Bir literatür incelemesi
K AÇIKGÜL, R ASLANER
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 1 (1), 41-51, 2014
262014
Öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımı kullanarak geometrik yer problemlerini çözüm süreçlerinin ve bu süreçlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
K Açıkgül
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
242012
Investigation Relations between the Technological Pedagogical Content Knowledge Efficacy Levels and Self-Efficacy Perception Levels of Pre-Service Mathematics Teachers
K Açıkgül, R Aslaner
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 48 (1), 1-31, 2019
152019
Mobile technology acceptance scale for learning mathematics: Development, validity, and reliability studies
K Açıkgül, SN Şad
International Review of Research in Open and Distributed Learning 21 (4 …, 2020
142020
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Matematik Tutumuna Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
F ÖZDEMİR, R ASLANER, K AÇIKGÜL
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (13), 18-40, 2020
14*2020
Geogebra destekli mikro öğretim uygulaması ve oyunlaştırılmış teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının tpab …
K Açıkgül
İnönü Üniversitesi Eğitim Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
142017
Mathematics teachers' opinions about a GeoGebra-supported learning kit for teaching polygons.
K Açıkgül
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology., 2022
102022
Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeylerinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
K AÇIKGÜL, D Esra
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-21, 2020
92020
Lise, dershane ve üniversitede verilen matematik eğitiminin ilköğretim matematik öğretmen adayları tarafından değerlendirilmesi
K Açıkgül, E Macit, C Çakan
Adıyaman Üniversitesi, 2015
9*2015
Lise öğrencilerinin matematik öğrenmede mobil teknoloji kabul düzeylerinin incelenmesi
D Esra, K AÇIKGÜL
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 11 (2), 494-516, 2021
82021
The Effect of Technological Pedagogical Content Knowledge Game Activities Supported MicroTeaching Practices on Preservice Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Perception Levels
K Açıkgül
Acta Didactica Napocensia 13 (2), 157-173, 2020
82020
Ortaokul öğrencilerinin matematik odaklı akademik risk alma davranışlarına ilişkin algılarının cinsiyet, sınıf düzeyi, üstbiliş ve tutum değişkenleri açısından incelenmesi
K Açıkgül, K Şahin
Adıyaman Üniversitesi, 2019
82019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÂĞIT-KALEM VE DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI KULLANARAK GEOMETRİK YER PROBLEMLERİNİ ÇÖZÜM SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
K AÇIKGÜL, R Aslaner
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 468-512, 2015
82015
Developing a two-tier proportional reasoning skill test: Validity and reliability studies
K AÇIKGÜL
International Journal of Assessment Tools in Education 8 (2), 357-375, 2021
52021
Matematik öğretmen adaylarının mobil öğrenme hazırbulunuşluk düzeylerinin incelenmesi. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (2), 566-587
K Açıkgül
52019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20