Follow
Elif Buldu
Elif Buldu
TED Univeristy
Verified email at tedu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
An examination of Turkish early childhood teachers’ challenges in implementing pedagogical documentation
A Yılmaz, F Şahin, M Buldu, A Ülker Erdem, F Ezmeci, B Somer Ölmez, ...
Early Childhood Education Journal 49, 1047-1059, 2021
202021
Fen okur-yazarlık beceri puanları arasındaki farklılaşmanın bazı göstergeler açısından incelenmesi: PISA-Türkiye bulguları
E Buldu, R Olgan
102018
Understanding the Value of Play: Recasting Playful Learning by Early Childhood Teachers.
E Buldu
Open Journal for Educational Research 6 (1), 57-68, 2022
62022
Türkiye’de okul öncesinde kaynaştırma eğitimine ilişkin paydaş görüşlerinin incelenmesi: Bir derleme çalışması
E Buldu, A Özer, G Çalışkan
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 5 (2), 649-673, 2021
62021
Investigating pre-service early childhood teachers’ cPCK and pPCK on the knowledge used in scientific process through CoRe
E Buldu, M Buldu
SAGE Open 11 (2), 21582440211025564, 2021
52021
Changes in Early Childhood Teachers' Assessment Practices: Positioning Pedagogical Documentation
E Buldu, R Olgan
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 46 (208), 2021
42021
Talking over children’s drawings about their favourite play times: how do children describe their play?
E Buldu, M Buldu
Early Child Development and Care 193 (6), 810-823, 2023
22023
Investigating parents’ perspective on environmental issues: What do they know and do to being a role model for their children?
E Buldu
Başkent University Journal of Education 7 (2), 355-362, 2020
22020
The Link between Structural Quality Indicators in Pre-primary and PISA Science Literacy Skills: A Cross-Country Comparison
E Buldu, R Olgan
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 14 (1 …, 2020
22020
Examining differences between scores on science literacy skills from the viewpoint of certain indicators: Results of PISA-Turkey Fen okur-yazarlık beceri puanları arasındaki …
E Buldu, R Olgan
Journal of Human Sciences 15 (3), 1453-1465, 2018
22018
Changes in teachers’ practices of building democratic values in preschool settings through pedagogical documentation
E Buldu
Middle East Technical University, 2018
22018
Okul Öncesi Öğretmenlerin Değerlendirme Uygulamalarındaki Değişimler: Pedagojik Dokümantasyonu Konumlandırma
E Buldu, R Olgan
EĞİTİM VE BİLİM 46 (208), 2021
12021
Using documentation as a teaching tool in Turkish early childhood programmes
A Yılmaz, F Şahin, M Buldu, A Ülker Erdem, E Buldu, HB Ünal
null, 2015
12015
Erken Çocuklukta Bilim ve Çevre Eğitimi
R Olgan, E Buldu
Erken Çocuklukta Bilim Eğitimi, 2023
2023
Changes in Pre-service ECE Teachers' Self-Confidence in Science Teaching Through Teaching Practice Course
E Buldu
Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi 56 (2), 461-493, 2023
2023
A Critical Point About Early Childhood Assessments: Validity and Reliability Issues in Teachers’ Formative Assessment
E Buldu, ÇÖ Şendil
Yaşadıkça Eğitim 37 (1), 253-268, 2023
2023
What is the state of play? Reintroducing ‘role-playing'in higher education as an extension of dramatic play
E Buldu
International Journal of Play 11 (4), 357-362, 2022
2022
Okul Öncesi Ögretmenlerin Degerlendirme Uygulamalarindaki Degisimler: Pedagojik Dokümantasyonu Konumlandirma.
E Buldu, R Olgan
Education and Science 46 (208), 55-78, 2021
2021
An Examination of Turkish Early Childhood Teachers' Challenges in Implementing Pedagogical Documentation
S Aras, A Yılmaz, F Şahin, M Buldu, A Ülker Erdem, F Ezmeci, ...
SPRINGER, VAN GODEWIJCKSTRAAT 30, 3311 GZ DORDRECHT, NETHERLANDS, 2020
2020
Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Yöntem ve Teknikler
G Uludağ, NS Erkan, E Erdaş Kartal, E Çelebi Öncü, AH Güdük, ...
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi: Çocuğun Keşif Yolculuğu, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20