Follow
Zöhre Kaya
Zöhre Kaya
Verified email at yyu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Meslek lisesi öğrencilerinin atılganlık ve sürekli kaygı düzeylerinin karşılaştırılması üzerine bir araştırma
Z Kaya
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, 2001
452001
Madde kullanan ve kullanmayan ergenlerin kişilik özellikleri ve benlik saygısı açısından karşılaştırılması
Z Kaya
DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
272011
Investigation of the relationship between problematic internet use and psychological symptoms of science high school students Fen lisesi öğrencilerinin problemli internet …
Z Kaya, FE İkiz, E Asıcı
Journal of Human Sciences 13 (1), 451-465, 2016
22*2016
Yaşam Amaçları ve Psikolojik İyi Oluşun Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumu Yordayıcı Rolü
FE İKİZ, E ASICI, Z KAYA
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (25), 7-26, 2018
182018
Problemli internet kullanımının ailesel değişkenler açısından incelenmesi
E İkiz, E Asıcı, Z Kaya, Ö Sakarya
Güncel Psikiyatri ve Psikonörofarmakoloji Dergisi 5 (2), 7-15, 2015
182015
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Sosyal Destek Algıları ile Psikolojik İyi Oluş ve Yaşam Doyumlarının İncelenmesi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği
Z KAYA, GZ ÇENESİZ, S AYNAS
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (70), 518-537, 2019
17*2019
The predictor roles of life-satisfaction, and intrinsic-extrinsic motivation on the psychological well-being of pre-service teachers.
Z KAYA, Z Çenesiz, Gaye
International Online Journal of Education and Teaching 7 (4), 1370-1387, 2020
142020
Lise Öğrencilerinin Değer Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Z Kaya, FE İkiz, E Asıcı
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 662-674, 2017
142017
The Prediction of Adolescents’ Aggression Levels in Terms of Value Orientations, Gender and Parents’ Education Level
Z Kaya, FE İkiz, E Asıcı
Kastamonu Education Journal 27 (1), 75-84, 2019
13*2019
Ergenlerin Atılganlık ve Sürekli Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Z KAYA, R KARACA
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty) 15 (1), 1490 …, 2018
11*2018
Madde Kullanım Bozukluğu Olan Ergenlerde Kişilik ve Psikolojik Özellikler ile Benlik Saygısının İncelenmesi
Z Kaya, Z Yüncü, R Karaca
102014
Madde kullanan ve kullanmayan ergenlerin kişilik özellikleri ve benlik saygısı düzeylerinin sosyodemografik değişkenlere göre incelenmesi
Z Kaya
Journal of Human Sciences 13 (3), 4100-4116, 2016
92016
The Mediating Role of Psychological Resilience in the Relationship between Coping Humor and Psychological Well-being
Z Kaya, Y Ferdi
Journal of Theoretical Educational Science 15 (1), 146-168, 2022
82022
Ergenlerin Sosyal Karşılaştırma ve Duygusal Öz-Yeterlik Düzeylerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
K Zöhre, Y SAVAŞLI
Gençlik Araştırmaları Dergisi 8 (20), 71-105, 2020
72020
The Analysis of Risk Behaviour Tendencies of Teenagers According to the Use of Wattpad and Some Socio-Demographic Variables
Z Kaya, SF Kaya, A Sagun, KS Koç
International Journal of Progressive Education 15 (6), 1-16, 2019
72019
Lise Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık ve İyi Oluş Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi/An Investigation of High School Students’ Levels of Digital Addiction and …
Z KAYA, MS VANGÖLÜ, M ÖZDEMİR, M MARUFOĞLU
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (1), 117-138, 2023
6*2023
FARKLI OKUL TÜRLERİNE DEVAM EDEN ERGENLERİN ZORBA VE KURBAN OLMA DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Z KAYA, H CANDEĞER, G BEDİR
EJERCONGRESS 2019 Conference Proceedings, 1344-1357, 2019
5*2019
Travma Psikolojik Danışmanlığında Kavramsal Çerçeve
Z KAYA
Travma Psikolojik Danışmanlığı, 1-32, 2019
52019
Instagram Kullanan ve Kullanmayan Ergenlerde Beden Algısı ve Öz-yeterliğin İncelenmesi
K Zöhre, A DALKIÇ
Gençlik Araştırmaları Dergisi 8 (Özel Sayı), 48-74, 2020
42020
Öğretmen Adaylarının Çocuk İstismar ve İhmaline İlişkin Bilgi Düzeyleri ile Çocuğa Yönelik Cinsel İstismarı Bildirme Tutumlarının İncelenmesi
S DONAT BACIOĞLU, Z KAYA
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 894-929, 2020
4*2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20