Meslek lisesi öğrencilerinin atılganlık ve sürekli kaygı düzeylerinin karşılaştırılması üzerine bir araştırma Z Kaya Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, 2001 | 45 | 2001 |
Madde kullanan ve kullanmayan ergenlerin kişilik özellikleri ve benlik saygısı açısından karşılaştırılması Z Kaya DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 27 | 2011 |
Investigation of the relationship between problematic internet use and psychological symptoms of science high school students Fen lisesi öğrencilerinin problemli internet … Z Kaya, FE İkiz, E Asıcı Journal of Human Sciences 13 (1), 451-465, 2016 | 22* | 2016 |
Yaşam Amaçları ve Psikolojik İyi Oluşun Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumu Yordayıcı Rolü FE İKİZ, E ASICI, Z KAYA Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (25), 7-26, 2018 | 18 | 2018 |
Problemli internet kullanımının ailesel değişkenler açısından incelenmesi E İkiz, E Asıcı, Z Kaya, Ö Sakarya Güncel Psikiyatri ve Psikonörofarmakoloji Dergisi 5 (2), 7-15, 2015 | 18 | 2015 |
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Sosyal Destek Algıları ile Psikolojik İyi Oluş ve Yaşam Doyumlarının İncelenmesi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği Z KAYA, GZ ÇENESİZ, S AYNAS Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (70), 518-537, 2019 | 17* | 2019 |
The predictor roles of life-satisfaction, and intrinsic-extrinsic motivation on the psychological well-being of pre-service teachers. Z KAYA, Z Çenesiz, Gaye International Online Journal of Education and Teaching 7 (4), 1370-1387, 2020 | 14 | 2020 |
Lise Öğrencilerinin Değer Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Z Kaya, FE İkiz, E Asıcı Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 662-674, 2017 | 14 | 2017 |
The Prediction of Adolescents’ Aggression Levels in Terms of Value Orientations, Gender and Parents’ Education Level Z Kaya, FE İkiz, E Asıcı Kastamonu Education Journal 27 (1), 75-84, 2019 | 13* | 2019 |
Ergenlerin Atılganlık ve Sürekli Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi Z KAYA, R KARACA YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty) 15 (1), 1490 …, 2018 | 11* | 2018 |
Madde Kullanım Bozukluğu Olan Ergenlerde Kişilik ve Psikolojik Özellikler ile Benlik Saygısının İncelenmesi Z Kaya, Z Yüncü, R Karaca | 10 | 2014 |
Madde kullanan ve kullanmayan ergenlerin kişilik özellikleri ve benlik saygısı düzeylerinin sosyodemografik değişkenlere göre incelenmesi Z Kaya Journal of Human Sciences 13 (3), 4100-4116, 2016 | 9 | 2016 |
The Mediating Role of Psychological Resilience in the Relationship between Coping Humor and Psychological Well-being Z Kaya, Y Ferdi Journal of Theoretical Educational Science 15 (1), 146-168, 2022 | 8 | 2022 |
Ergenlerin Sosyal Karşılaştırma ve Duygusal Öz-Yeterlik Düzeylerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi K Zöhre, Y SAVAŞLI Gençlik Araştırmaları Dergisi 8 (20), 71-105, 2020 | 7 | 2020 |
The Analysis of Risk Behaviour Tendencies of Teenagers According to the Use of Wattpad and Some Socio-Demographic Variables Z Kaya, SF Kaya, A Sagun, KS Koç International Journal of Progressive Education 15 (6), 1-16, 2019 | 7 | 2019 |
Lise Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık ve İyi Oluş Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi/An Investigation of High School Students’ Levels of Digital Addiction and … Z KAYA, MS VANGÖLÜ, M ÖZDEMİR, M MARUFOĞLU e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (1), 117-138, 2023 | 6* | 2023 |
FARKLI OKUL TÜRLERİNE DEVAM EDEN ERGENLERİN ZORBA VE KURBAN OLMA DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ Z KAYA, H CANDEĞER, G BEDİR EJERCONGRESS 2019 Conference Proceedings, 1344-1357, 2019 | 5* | 2019 |
Travma Psikolojik Danışmanlığında Kavramsal Çerçeve Z KAYA Travma Psikolojik Danışmanlığı, 1-32, 2019 | 5 | 2019 |
Instagram Kullanan ve Kullanmayan Ergenlerde Beden Algısı ve Öz-yeterliğin İncelenmesi K Zöhre, A DALKIÇ Gençlik Araştırmaları Dergisi 8 (Özel Sayı), 48-74, 2020 | 4 | 2020 |
Öğretmen Adaylarının Çocuk İstismar ve İhmaline İlişkin Bilgi Düzeyleri ile Çocuğa Yönelik Cinsel İstismarı Bildirme Tutumlarının İncelenmesi S DONAT BACIOĞLU, Z KAYA YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 894-929, 2020 | 4* | 2020 |