Takip et
Eylin Babacan Aktaş
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Etkinlik yönetimi
E Babacan, A Göztaş
Detay, 2011
492011
ŞEHİR VE ÇOCUK: ÇOCUK DOSTU ŞEHİR GİRİŞİMİNİN ŞEHİR İMAJINA KATKISI
F Topsümer, E Babacan, EP Baytekin
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2011
312011
Product placement as a rising marketing communication activity: an assessment on television serials
E Babacan, Sİ Akcali, EP Baytekin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 62, 1319-1331, 2012
302012
Yeni tüketim mekânları olarak havalimanı terminalleri
A Elgün, E Babacan, M Kozak, D Babat
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 24 (1), 70-82, 2013
172013
Uluslararası Etkinliklerin Destinasyonların Markalaşmasına Etkisi
E Babacan
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
17*2010
Otel endüstrisinde internet kullanımı: Hong kong ve KKTC otel endüstrilerinin karşılaştırılması
HE ERDOĞAN, E Babacan
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 23 (1), 45-58, 2012
152012
PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARINDA İNTERNET KULLANIMI: İZMİR'DE YER ALAN SEYAHAT ACENTELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Babacan, EB KAMANLIOĞLU, MY Alemdar
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2008
132008
Etkinlik Yönetimi
E Aktaş, A Göztaş
Ankara: Detay Yayıncılık, 2017
102017
Managing destination website as a marketing communications tool: Comparative website analysing of Turkey, Spain, and Dubai
E Babacan, NE Koker
International Journal of Management Perspectives 1 (1), 5-19, 2008
102008
DESTİNASYON TANITIM FİLMLERİ NE ANLATIR?
SE DİLEK, NK Dilek, E Aktaş
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 257-272, 2019
82019
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Otel Endüstrisinde Şikayet Yönetimi.
EH EKİZ, E BABACAN
Journal of Travel & Tourism Research 8, 2008
82008
Yeni İletişim Teknolojileri ve Reklam
E Babacan
Dijital Platform ve İletişim, Der: Beril Akıncı Vural, İzmir, Ege …, 2006
82006
Website usability in marketing communications: The case of airline companies in Turkey
EB Aktaş, Ö Mutlu
American Journal of Educational Research 3 (10A), 7-16, 2015
72015
A comprehensive review of the development of event tourism impact studies over the years
NS Özdipçiner, E Aktaş, S Ceylan
Festival and event tourism impacts, 3-17, 2020
22020
Sürdürülebilir Turizm ve İletişim
E Babacan
Sürdürülebilir Turizm, içinde, Ed. Metin Kozak, Detay Yayıncılık, Ankara …, 2014
22014
OLAY YÖNETİMİ, RİSK YÖNETİMİ VE KRİZ YÖNETİMİ: İLİŞKİLİ NOKTALAR ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
P BAYTEKİN, E BABACAN
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, 185-204, 2007
22007
THE INFLUENCE OF PERCEPTIONS TOWARDS DESTINATION ON THE REASONS OF PREFERENCE: CASE OF PAMUKKALE
E Aktaş, Y Bozkurt, S Ceylan
TOURISM & DEVELOPMENT STUDIES, 111, 2017
12017
Event Motives and Demographic Characteristics: Case of 14th Turkey Koç Sports Fest University Games
NS Özdipçiner, E Akta, S Ceylan
Event Management 25 (3), 245-261, 2021
2021
Popüler Bir Simge Olarak Mustafa Kemal Atatürk'ün İmzası: Algı ve Görsel Tasarım Boyutlarına Yönelik Bir İnceleme
E Aktaş, B Karabulut
Atatürk ve İletişim: Fikirler ve Yeni Yaklaşımlar, 31-60, 2021
2021
DIFFERENCES IN PERCEPTION OF UNDERGRADUATE AND ASSOCIATE DEGREE STUDENTS TOWARDS THE PROFESSION OF PUBLIC RELATIONS: CASE OF PAMUKKALE UNIVERSITY
E Aktaş, S Ceylan
COMMUNICATION MEDIA & PUBLIC RELATIONS, 57, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20