Takip et
Sibel OĞUZ HAÇAT
Sibel OĞUZ HAÇAT
kastamonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (2002-2018)
SO HAÇAT, FB DEMİR
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 6 (15), 948-973, 2018
472018
Ilköğretim öğrencilerinin dijital vatandaşliğa yönelik görüşleri
O Çepni, S Oğuz, B Kılcan
Turkish Journal of Social Research/Turkiye Sosyal Arastirmalar Dergisi 18 (3), 2014
382014
Sosyal bilim disiplinlerine göre 2005 ve 2018 sosyal bilgiler dersi öğretim programındaki kazanımların değerlendirilmesi
SO HAÇAT, FB DEMİR
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 2 (2), 27-56, 2018
342018
Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler eğitimi çerçevesinde hukuk okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi
S Oğuz
Eğitim Bilimleri, 2013
342013
SOSYAL BİLGİLER DERSİ COĞRAFYA KONULARINDA GOOGLE EARTH KULLANIMI VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
O Sibel, U KARAKUŞ
International Journal Of Eurasia Social Sciences 2013 (12), 110-125, 2013
332013
Eğitim Alanında Okuryazarlık Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin Analizi (Analysis of Postgraduate Theses on Literacy in the Field of Education)
SO Haçat, FB DEMİR
Journal of Anatolian Cultural Research (JANCR) 3 (2), 116-145, 2019
272019
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersine İlişkin Görüşleri
S Oğuz Haçat, FB Demir
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 2 (2), 1-17, 2017
26*2017
Hukuk Okuryazarlığı
S Oğuz
Sosyal Bilgiler için Çoklu Okuryazarlıklar, 160-180, 2013
252013
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE SOSYAL MEDYA KULLANIMININ DEĞERLER ÜZERİNE ETKİSİ.
S OĞUZ, U SÖZCÜ
Electronic Turkish Studies 11 (9), 2016
202016
Sosyal bilgiler ders kitaplarının değerler açısından incelenmesi
S Oğuz Haçat, FB Demir
Journal of History School 49, 4443-4466, 2020
182020
Sosyal bilgiler öğretim programının ve ders kitabının toulmın argüman modeline göre değerlendirilmesi
S Oğuz, FB Demir
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
162016
Sosyal Bilgiler öğretmen adaylarının okul deneyimi dersine yönelik görüşleri
S Oğuz, E Avcı
Cumhuriyet International Journal of Education 3 (3), 40-53, 2014
162014
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretim Yöntemi İle Turizm Konularının Öğretimi
S Oğuz
Eğitim Bilimleri, 2008
152008
Assessment of the Basic Law Lesson Consistent with the Opinions of Social Studies Pre-Service Teachers.
SO Haçat
International Journal of Higher Education 7 (1), 103-110, 2018
142018
Opinions of Middle School Students on the Justice Concept within the Framework of Social Studies Education.
SO Haçat
International Journal of Higher Education 7 (2), 210-215, 2018
132018
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFYA KONULARININ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ÖZ YETERLİKLERİ
U SÖZCÜ, S OĞUZ, D AYDINÖZÜ
Marmara Coğrafya Dergisi, 155-178, 2016
122016
Argümantasyon tekniğiyle sosyal bilgiler öğretimi
S Oğuz, FB Demir
Pegem Atıf İndeksi, 241-271, 2018
112018
Sosyal bilgiler dersi öğretim programlarında kadın imajı (1968-1998-2005-2018)
M TATAN, F betül DEMİR, SO HAÇAT
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 5 (1), 68-79, 2020
92020
İnsan Hakları, Yurttaşlık Ve Demokrasi Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi 1998, 2010, 2015, 2018
S OĞUZ HAÇAT, M ÖNLEN, M TATAN, FB DEMİR
Researcher 6 (1), 407-422, 2018
9*2018
Temel astronomi konularına ilişkin sınıf öğretmen adaylarının algılarının belirlenmesi
S Oğuz, MA Kurnaz, K Karatekin, BÜ İbret
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumunda sunuldu, 24-26, 2012
92012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20