Follow
Fatih Şahin
Fatih Şahin
Other namesFatih Sahin, Sahin Fatih
Bandirma Onyedi Eylul University
Verified email at bandirma.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Tüketicilerin Çevrimiçi Şikâyet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının: Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi
F Sahin, A Alkaya
PESA International Journal of Social Studies 3 (4), 87-103, 2017
222017
Tüketicilerin Taklit Ürün Satın Alma Tutumlarını ve Niyetlerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Nicel Bir Araştırma
MO Karahan, F Şahin
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 11 (1 …, 2020
92020
Dürtüsel ve kompulsif satın alma arasındaki ilişkinin açıklanmasında tüketici kaygısının rolü: Covid19 Salgını döneminde nicel bir araştırma
F ŞAHİN, MO KARAHAN
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 25 (47), 153-174, 2022
62022
Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
A Alkaya, F Sahin
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 19-38, 2021
52021
MAĞAZA ORTAMININ VE ANLIK SATIN ALMA EĞİLİMİNİN ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ.
MO KARAHAN, F ŞAHİN
Pamukkale University Journal of Social Sciences Institute/Pamukkale …, 2020
52020
Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi: Bir Sosyal Ağ Uygulaması
A Alkaya, F Sahin
Usak University Journal of Social Sciences 11 (Special Issue), 11-21, 2018
52018
Güdülenmiş Tüketici Yenilikçiliğinin Dijital Medya Platformlarının Algılanan Tüketici Temelli Marka Değeri Ve Marka Tutumu Üzerine Etkisi: Covıd-19 Döneminde Netflıx Üzerine …
F ŞAHİN, C SÖYLEMEZ
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 301-332, 2021
42021
Akış Deneyiminin Mobil Oyun Bağımlılığı ve Keşifsel Davranış Üzerindeki Etkisi: Ağızdan Ağıza Pazarlama Kapsamında Bir İncelenme
F ŞAHİN, MO KARAHAN
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (2), 1314-1331, 2021
42021
Küresel Markalara Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma: Kümeleme Analizi ile Pazar Bölümleme
C Söylemez, Ş Fatih
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2021 (67), 49 - 71, 2021
22021
Self Servis Teknolojilerindeki Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
A Alkaya, F Sahin
PESA International Journal of Social Studies 3 (4), 17-26, 2017
22017
Yükseköğretim Kurumlarının Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Edebilmelerinde İlişkisel Pazarlamanın Rolü: Kaynak Avantajı Teorisi Bağlamında Nicel Bir İnceleme
F Şahin, E TAŞKIN
Alanya Akademik Bakış 5 (3), 1493-1516, 2021
12021
Determinants of Users’ Intention to Use Social Media Apps
F Sahin, A Alkaya, E Taşkın
Afyon Kocatepe University Journal of Social Sciences 21 (3), 686-702, 2019
12019
An Analysis of Mission, Vision Statements
F Sahin
2nd International Symposium of Bandirma and its Surroundings UBS’19 2 (1), 89-94, 2019
1*2019
Resource-Advantage (R-A) Theory of Competition: Implication of Public Higher Education Institutions In Turkey
F Sahin, E Taskin
ICQH (International Conference on Quality in Higher Education), 378-381, 2014
12014
Unleashing the Déjà Rêvé Effect in Marketing: Empowering Customer Realities
F Sahin
Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior, 174-206, 2024
2024
How do brand policy updates turn into transgressions and impact consumers’ continuance intentions?
F Şahin
Business & Management Studies: An International Journal 11 (1), 96-120, 2023
2023
INSTAGRAM PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE “MAVİ TİK ETKİSİ”
F ŞAHİN, R BAHAR
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (24), 64-94, 2022
2022
Giyilebilir Teknoloji Ürünlerinde Faydacı ve Hedonik Değerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: Tüketici Yenilikçiliğinin Düzenleyici Etkisi
F ŞAHİN, C SÖYLEMEZ
Gaziantep University Journal of Social Sciences 21 (3), 1244-1269, 2022
2022
TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER
FŞR BAHAR
2022
Festival Ziyaretçilerinin Sosyal Fayda, Sosyal Maliyet ve Memnuniyet Algısının Gelecekteki Katılım Niyeti Üzerindeki Etkisi: Gönen Alışveriş Festivali Örneği
O DUMAN, F ŞAHİN, İM ALTAN
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 10 (3), 2443-2472, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20