Follow
Behcet Yalın Özkara
Title
Cited by
Cited by
Year
The Effect of Electronic Word of Mouth on Brand Image and Purchase Intention: An Application Concerning Cell Phone Brands for Youth Consumers in Turkey
MFD Omer Torlak, Behcet Yalin Ozkara, Muhammet Ali Tiltay, Hakan Cengiz
Journal of Marketing Development and Competitiveness 8 (2), 61, 2014
2682014
Examining the effect of flow experience on online purchase: A novel approach to the flow theory based on hedonic and utilitarian value
BY Ozkara, M Ozmen, JW Kim
Journal of Retailing and Consumer Services 37, 119-131, 2017
1982017
Marka Farkindaliği, Marka İmaji, Markadan Etkilenme Ve Markaya Güvenin Marka Bağliliği Üzerindeki Görece Etkilerinin İncelenmesi: Turkcell Örneği
Ö Torlak, V Doğan, BY Özkara
Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi 9 (1), 147-161, 2014
1402014
Exploring the relationship between information satisfaction and flow in the context of consumers’ online search
BY Ozkara, M Ozmen, JW Kim
Computers in Human Behavior 63, 844-859, 2016
742016
The impact of social identity on online game addiction: the mediating role of the fear of missing out (FoMO) and the moderating role of the need to belong
H Duman, BY Ozkara
Current Psychology 40 (9), 4571-4580, 2021
712021
The use of event related potentials brain methods in the study of Conscious and unconscious consumer decision making processes
BY Ozkara, R Bagozzi
Journal of Retailing and Consumer Services 58, 102202, 2021
602021
Luxury consumption tendency: conceptualization, scale development and validation
V Dogan, BY Ozkara, M Dogan
Current Psychology 39, 934-952, 2020
542020
Akış deneyimine ilişkin kavramsal bir model önerisi
BY ÖZKARA, M ÖZMEN
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 11 (3 …, 2016
432016
Taraftarların takımlarla özdeşleşme düzeylerinin, takımların lisanslı ürünlerine yönelik kalite algısı ve satın alma niyetine etkisi
Ö Torlak, BY Özkara, V Doğan
352014
Tüketicilerin çevrimiçi bilgi aramaları bağlamında akış deneyiminin bilgiden tatmin üzerindeki etkisinin araştırılması
BY Özkara
Unpublished PhD Thesis). Eskisehir Osmangazi University, Social Sciences …, 2015
202015
MATERYALİZM, ÖZ-BENZEŞİM VE BİREYSELCİLİĞİN KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAM KAMPANYALARINA YÖNELİK TUTUMLAR VE BU KAMPANYALARI SOSYAL AĞLARDA PAYLAŞMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
H Cengiz, BY Özkara
Business & Management Studies: An International Journal 4 (1), 24-47, 2016
142016
The perception of institutionalisation of ethics and quality of work-life: The perspective of Turkish managers
O Torlak, MA Tiltay, BY Ozkara, V Dogan
Social Business 4 (2), 169-180, 2014
122014
SOSYAL MEDYA KULLANIM YOĞUNLUĞU İLE SOSYAL MEDYADA ÜNLÜ KULLANIMININ LÜKS TÜKETİM EĞİLİMİNE ETKİSİNDE ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN (eWOM) ROLÜNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
C Çetin, MALİ TİLTAY, BY ÖZKARA
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 13 (3), 590-619, 2020
112020
Gelişmeleri kaçırma korkusu (FoMO) ölçeği: Sosyal medya bağlamına uyarlanması ve psikometrik özelliklerinin sınanması
F Çelik, BY Özkara
Psikoloji Çalışmaları 42 (1), 71-103, 2022
102022
Sebepli Eylem Teorisi Bağlamında, Kişilik Özelliklerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü
Ö Torlak, BY Özkara
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 3 (1), 77-94, 2017
102017
Investigation of brand name-country of origin preference in four different product groups with respect to conspicuous consumption tendency
V DOĞAN, BY Özkara
International Review of Management and Marketing 3 (4), 190-203, 2013
102013
The effect of brand image and religious orientation on the attitudes towards religious brand names: A study on youth consumers
Ö Torlak, MA Tiltay, V Doğan, BY Özkara
İşletme Araştırmaları Dergisi 5 (3), 37-46, 2013
102013
Nöropazarlamada Elektroensefalografi (EEG) Kullanımı
BY Özkara
92017
İnternet ortamında markaya güvenin online markaların imajı üzerindeki rolü
V Doğan, BY Özkara
Journal of Internet Applications and Management 4 (2), 5-20, 2013
82013
Y., Tiltay, MA, Cengiz, H., Dulger, MF (2014). The effect of electronic word of mouth on brand image and purchase intention: An application concerning cell phone brands for …
O Torlak, B Ozkara
Journal of Marketing Development and Competitiveness 8 (2), 61-68, 0
7
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20