Eğitim bilimine giriş H Ayhan Şule, 1997 | 301* | 1997 |
Okul öncesinde özel gereksinim duyan çocukların eğitimindeki uygulamalar ve karşılaşılan sorunların öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi T Altun, A Gülben Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 28, 253-272, 2009 | 146 | 2009 |
Information and communications technology (ICT) in initial teacher education: What can Turkey learn from range of international perspectives? T Altun Journal of Turkish Science Education 4 (2), 45-60, 2007 | 94 | 2007 |
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı N Yiğit, N Alev, H Özmen, T Altun, S Akyıldız Trabzon: Akademi Kitabevi, 2007 | 81 | 2007 |
Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme N Yiğit, N Alev, T Altun, H Özmen, S Akyıldız Derya Kitabevi, Trabzon, 2005 | 76 | 2005 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIFLARINDA KARŞILAŞTIKLARI OKUMA GÜÇLÜKLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA T Altun, D Ekiz, M Odabaşı Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 80-101, 2011 | 75 | 2011 |
EXAMINATION OF CLASSROOM TEACHERS’TECHNOLOGICAL, PEDAGOGICAL AND CONTENT KNOWLEDGE ON THE BASIS OF DIFFERENT VARIABLES T Altun Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 15 (2 …, 2013 | 65 | 2013 |
Bilim ve sanat merkezinde (BİLSEM) görev yapan öğretmen ve yöneticilerin mesleki gelişim ve okul gelişimine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi T ALTUN, S Vural Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 11 (42), 152-177, 2012 | 64 | 2012 |
Bilim ve sanat merkezinde (BİLSEM) görev yapan öğretmen ve yöneticilerin mesleki gelişim ve okul gelişimine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi T ALTUN, S Vural Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 11 (42), 152-177, 2012 | 64 | 2012 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ T ALTUN, FG UZUNER The Journal of Academic Social Science Studies 3 (44), 33-49, 2019 | 63 | 2019 |
Rehber Öğretmenlerin Rehber Öğretmen (Psikolojik Danişman) Kavramina İlişkin Algilarinin Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi T Altun, F Camadan Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (3), 883-918, 2016 | 62 | 2016 |
İlköğretim öğrencilerinin bilgisayara yönelik tutumlarının incelenmesi: Trabzon ili örneği T Altun Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 2 (1), 69-86, 2011 | 60 | 2011 |
INSET (In-service Education and Training) and professional development of teachers: A comparison of British and Turkish cases. T Altun Online Submission, 2011 | 54 | 2011 |
Oyunlaştırma yöntemi ile işlenen bilgisayar derslerinin etkililiğine yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi A Sarı, T Altun Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 7 (3), 553-577, 2016 | 53 | 2016 |
INVESTIGATING STUDENT TEACHERS’TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE (TPACK) LEVELS BASED ON SOME VARIABLES T Altun, S Akyildiz European Journal of Education Studies, 2017 | 47 | 2017 |
Değişen ilköğretim programının sınıf öğretmenleri üzerindeki psikolojik etkilerinin incelenmesi üzerine nitel bir araştırma T ALTUN, M ŞAHİN Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (1), 15-32, 2009 | 47 | 2009 |
Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin (TPAB) bazı değişkenlere göre incelenmesi S Akyıldız, T Altun Trakya Eğitim Dergisi, 2018 | 38 | 2018 |
Investigating education faculty students’ views about asynchronous distance education practices during Covid-19 isolation period A Taner, S Akyıldız, A Gülay, C Özdemir Biruni Üniversitesi, 2021 | 35 | 2021 |
Göreve yeni başlayan öğretmenlerin yeterlik algılarının ve karşılaştıkları sorunların belirlenmesi T ALTUN, A GÜLAY Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 738-749, 2017 | 34 | 2017 |
Upper primary school teachers’ views about professional development opportunities T Altun, E Cengiz International Online Journal of Educational Sciences 4 (3), 672-690, 2012 | 33 | 2012 |