Takip et
Burçak Boz Yaman
Burçak Boz Yaman
Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
mu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Matematik öğretmeni yetiştirme programlarımızın Finlandiya, Japonya ve Singapur programları ile karşılaştırması
E Erbilgin, B Boz
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1, 156-170, 2013
63*2013
Profile of Engineering Undergraduates on Readiness and Satisfaction for E-Learning
M Adnan, B Boz-Yaman
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 8 (2), 218-243, 2017
52*2017
Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count?
M Adnan, BB Yaman
422015
Matematik ve geometri eğitiminde teknoloji tabanlı yaklaşımlar
E Karaarslan, B Boz, K Yıldırım
372013
7. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi.
S Bulut, B Boz-Yaman, FD Yavuz
Ilkogretim Online 15 (4), 2016
322016
A Multiple Case Study: What Happens in Peer Tutoring of Calculus Studies?.
B Boz Yaman
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 7 …, 2019
292019
Investigation of estimation ability of high school students
B Boz
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2004
292004
Ortaokul matematik öğretmenlerinin tahmin hakkındaki görüşleri
BOZY Burçak, S Bulut
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (1 …, 2017
212017
How Do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course?.
B Boz, M Adnan
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 5 …, 2017
192017
A case study about computational estimation strategies of seventh graders
B Boz, S Bulut
Elementary Education Online 11 (4), 979-994, 2012
162012
An investigation of seventh grade students' computational estimation strategies and factors associated with them
B Boz
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2009
152009
Mathematically gifted high school students’ approaches to developing visual proofs (VP) and preliminary ideas about VP
I Ugurel, HS Morali, O Karahan, B Boz
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 4 …, 2016
142016
İki boyutlu kâğıtlardan üç boyutlu origami küpüne yolculuk
B Boz-Yaman
Journal of Inquiry Based Activities 5 (1), 20-33, 2015
142015
TAHMİN BECERİLERİNİN 1948’DEN 2015’E 1-5. SINIFLAR MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDAKİ YERİ
S Bulut, FD YAVUZ, B YAMAN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 19-39, 2017
132017
İlköğretim Matematik, Fen Bilgisi ve Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Tahmin Becerilerinin İncelenmesi‖ 5
B Boz, S Bulut
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, ODTÜ Kültür Kongre …, 2002
132002
Middle School Mathematics Teachers' Opinions on Estimation.
B BOZ-YAMAN, S BULUT
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2017
72017
Examination of Pre-Service Mathematics Teachers' Mental Constructions of Function Transformation.
B Boz-Yaman, M Yigit Koyunkaya
Acta Didactica Napocensia 12 (1), 33-56, 2019
62019
Ters-yüz sınıflarda matematik uygulamaları örneği: Kuadrikler. Odabaşı, HF, Akkoyunlu, B, İşman, A
B Boz-Yaman, N Sezen-Yüksel
EğitimTeknolojileri Okumaları 2017, 416-425, 2017
52017
Technology based approaches in mathematics and geometry education
E Karaarslan, B Boz, K Yıldırım
XVIII. Internet Conference of Turkey pp.(9-11). İstanbul: İstanbul …, 2013
52013
Affective Factors Associated with Computational Estimation of Seventh Graders
BOZ Burçak, S BULUT
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 6 (2 …, 2012
5*2012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20