Folgen
Servet Çınar
Servet Çınar
Zugehörigkeit unbekannt
Bestätigte E-Mail-Adresse bei gsu.edu.tr
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Yabancı dil eğitiminde iletişimsel yararcı yaklaşım, öğretmen rolleri, davranışları ve sınıf içi iletişim
N Akpınar Dellal, S Çınar
Dil Dergisi 154, 21-36, 2011
412011
Türkiye ile Almanya arasındaki bilimsel ilişkiler: Türk-Alman üniversiteleri
T Fahri, S Çinar
Gazi Akademik Bakış 7 (13), 45-65, 2013
252013
Yabancı dil öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi kapsamında öğretme davranışlarının incelenmesi ampirik? nitel bir araştırma
S Çinar
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
142010
İlköğretim 1. kademe 3. sınıf öğrencilerinin sanat (resim) eğitiminde kopya kuramı ve baskın doğalcı sanat eğitimi kuramının yaratıcılığa etkisi
S Çınar
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2006
52006
The Communicative-Pragmatic Approach in Language Teaching, Teacher Roles and Behaviors and In-Class Communication
NA DELLAL, S ÇINAR
Dil Dergisi, 21-36, 2011
22011
YABANCI DİL EĞİTİMİNDE İLETİŞİMSEL YARARCI YAKLAŞIM, ÖĞRETMEN ROLLERİ, DAVRANIŞLARI VE SINIF İÇİ İLETİŞİM
N AKPINAR DELLAL, S ÇINAR
Dil Dergisi, 21-36, 2011
12011
„Türkisch-deutsche Universitäten” im Kontext der bilateralen wissenschaftlichen Beziehungen
F TÜRK, S ÇINAR
FORSCHEN, LEHREN und ZUSAMMENARBEITEN, 106, 0
1
Die Beziehung von Buchstaben und Lauten im Deutschen. Eine Fehleranalyse zur Aussprache der mehrsprachigen türkischen StudentInnen
H KÖKSAL, S ÇINAR
Studien zur deutschen Sprache und Literatur, 101-127, 2020
2020
The Relationship of Letters and Sounds in German. An Error Analysis of the Pronunciation of Multilingual Turkish Students
H KÖKSAL, S ÇINAR
STUDIEN ZUR DEUTSCHEN SPRACHE UND LITERATUR-ALMAN DILI VE EDEBIYATI DERGISI, 2020
2020
Scientific Relations Between Turkey and Germany: Turkish-German Universities
F TÜRK, S ÇINAR
GAZI AKADEMIK BAKIS-GAZI ACADEMIC VIEW 7 (13), 2013
2013
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–10