Yabancı dil eğitiminde iletişimsel yararcı yaklaşım, öğretmen rolleri, davranışları ve sınıf içi iletişim N Akpınar Dellal, S Çınar Dil Dergisi 154, 21-36, 2011 | 40 | 2011 |
Türkiye ile Almanya arasındaki bilimsel ilişkiler: Türk-Alman üniversiteleri T Fahri, S Çinar Gazi Akademik Bakış 7 (13), 45-65, 2013 | 25 | 2013 |
İlköğretim 1. kademe 3. sınıf öğrencilerinin sanat (resim) eğitiminde kopya kuramı ve baskın doğalcı sanat eğitimi kuramının yaratıcılığa etkisi S Çınar Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2006 | 5 | 2006 |
The Communicative-Pragmatic Approach in Language Teaching, Teacher Roles and Behaviors and In-Class Communication NA DELLAL, S ÇINAR Dil Dergisi, 21-36, 2011 | 2 | 2011 |
YABANCI DİL EĞİTİMİNDE İLETİŞİMSEL YARARCI YAKLAŞIM, ÖĞRETMEN ROLLERİ, DAVRANIŞLARI VE SINIF İÇİ İLETİŞİM N AKPINAR DELLAL, S ÇINAR Dil Dergisi, 21-36, 2011 | 1 | 2011 |
„Türkisch-deutsche Universitäten” im Kontext der bilateralen wissenschaftlichen Beziehungen F TÜRK, S ÇINAR FORSCHEN, LEHREN und ZUSAMMENARBEITEN, 106, 0 | 1 | |
Die Beziehung von Buchstaben und Lauten im Deutschen. Eine Fehleranalyse zur Aussprache der mehrsprachigen türkischen StudentInnen H KÖKSAL, S ÇINAR Studien zur deutschen Sprache und Literatur, 101-127, 2020 | | 2020 |
The Relationship of Letters and Sounds in German. An Error Analysis of the Pronunciation of Multilingual Turkish Students H KÖKSAL, S ÇINAR STUDIEN ZUR DEUTSCHEN SPRACHE UND LITERATUR-ALMAN DILI VE EDEBIYATI DERGISI, 2020 | | 2020 |
Scientific Relations Between Turkey and Germany: Turkish-German Universities F TÜRK, S ÇINAR GAZI AKADEMIK BAKIS-GAZI ACADEMIC VIEW 7 (13), 2013 | | 2013 |