Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve düşünceleri S Yavuz, EA COŞKUN Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 276-286, 2008 | 300 | 2008 |
Developing a Technology Attitude Scale for Pre-Service Chemistry Teachers. S Yavuz Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 4 (1), 17-25, 2005 | 202 | 2005 |
Proje tabanlı öğrenme modelinin kimya eğitimi öğrencilerinin çevre bilgisi ile çevreye karşı tutumlarına olan etkisinin değerlendirilmesi S Yavuz Yayımlanmamış Doktora Tezi, Hacettepe Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü …, 2006 | 108 | 2006 |
Proje tabanlı öğrenme modelinin kimya eğitimi öğrencilerinin çevre bilgisi ile çevreye karşı tutumlarına olan etkisinin değerlendirilmesi S Yavuz Yayımlanmamış Doktora Tezi, Hacettepe Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü …, 2006 | 108 | 2006 |
Traditional and computer-assisted learning in teaching acids and bases I Morgil, S Yavuz, ÖÖ Oskay, S Arda Chemistry Education Research and Practice 6 (1), 52-63, 2005 | 88 | 2005 |
The influence of computer-assisted education on environmental knowledge and environmental awareness İ MORGİL, A Seçil, N SEÇKEN, S YAVUZ, ÖÖ OSKAY Chemistry Education Research and Practice 5 (2), 99-110, 2004 | 71 | 2004 |
Kavram Karikatürlerinin Isı-Sıcaklık Kavramlarının Öğretiminde Kullanılması S Yavuz, C Büyükekşi Karaelmas Fen ve Mühendislik Dergisi 1 (2), 25-30, 2011 | 62 | 2011 |
Developing a renewable energy awareness scale for pre-service chemistry teachers I Morgil, N Secken, AS Yucel, OO Oskay, S Yavuz, U Evrim Turkish Online Journal of Distance Education 7 (1), 63-74, 2006 | 60 | 2006 |
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Gazlar Konusundaki Kavram Yanılgılarına Tahmin Et-Gözle-Açıkla Tekniğinin Etkisi S YAVUZ, G ÇELİK Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (1), 2013 | 54 | 2013 |
Bilgisayar destekli kimya eğitiminde portfolyo çalışmaları İ Morgil, N Cingör, S Erökten, S Yavuz, ÖÖ Oskay Turkish online journal of educational technology 3 (2), 2004 | 42 | 2004 |
Öğrencilerin asit-baz konusunda kavram yanılgıları ve farklı madde türlerinin kavram yanılgılarını saptama amacıyla kullanımı İ Morgil, A Yılmaz, O Şen, S Yavuz V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Orta Doğu Teknik …, 2002 | 34 | 2002 |
Bilim şenliğinin bilimsel inanışlar üzerine etkisi S YAVUZ, C BÜYÜKEKŞİ, SI BÜYÜKEKŞİ Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 168-174, 2014 | 33 | 2014 |
The Factors That Affect Computer Assisted Education Implementations in the Chemistry Education and Comparison of Traditional and Computer Assisted Education Methods in REDOX … I Morgil, Ö Özyalçin Oskay, S Yavuz, S Arda Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 2 (4), 35-43, 2003 | 31 | 2003 |
Attitudes and perceptions of elementary teaching through the use of technology in education S Yavuz, AE Coskun HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2008 | 30 | 2008 |
Kimya eğitiminde istasyonlarda öğrenme modeli Fİ MORGİL, A YILMAZ, S YAVUZ Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (22), 2002 | 30 | 2002 |
Bilgisayar Destekli Öğretim ile Laboratuar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Ders Başarılarına ve Derse Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi S Yavuz, M Akçay Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (1), 39-48, 2017 | 27 | 2017 |
Fen eğitiminde proje tabanlı öğretimle ilgili tezlerin içerik analizi: Türkiye örneği (2002-2014) S YAVUZ, G YAVUZ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 255-282, 2017 | 25 | 2017 |
Fen eğitiminde proje tabanlı öğretimle ilgili tezlerin içerik analizi: Türkiye örneği (2002-2014) S YAVUZ, G YAVUZ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 255-282, 2017 | 25 | 2017 |
Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğretimle İlgili Tezlerin İçerik Analizi: Türkiye Örneği (2002-2014) G YAVUZ, S YAVUZ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 255-282, 2017 | 25 | 2017 |
The effect of predict-observe-explain (POE) technique on the misconceptions of prospective elementary teachers about the gases S Yavuz, G Çelik Karaelmas Journal of Educational Sciences 1 (1), 1-20, 2013 | 24 | 2013 |