Nitel Araştırmaya Giriş C Glesne Anı Yayıncılık, 2013 | 1274* | 2013 |
Nitel Veri Analizi MA Miles, MA Huberman | 645 | 2015 |
Eğitimde Nitel Araştırma Desenleri A Saban, A Ersoy Anı Yayınıclık, 2016 | 460 | 2016 |
Bir eğitim teknolojisi araştırmasına dayalı olarak karma yöntem araştırması deneyimi M Fırat, I Kabakçı Yurdakul, A Ersoy Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - Journal of Qualitative Research in …, 2014 | 376 | 2014 |
İlköğretim Öğrencilerinin Resimlerinde İnternet Algısı A ERSOY, B TÜRKKAN Ilkogretim Online 8 (1), 57-73, 2009 | 146* | 2009 |
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersi Ödev Sürecine İlişkin Görüşleri A Ersoy, ŞS Anagün Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2009 | 117* | 2009 |
Ilkögretim bilgisayar dersindeki sinif yerlesim düzeni ve ögretmen rolünün yapilandirmaci ögrenmeye göre degerlendirilmesi A Ersoy TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 4 (4), 2005 | 96 | 2005 |
Türk Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Deneyimlerinde Karşılaştıkları Sorunlar: Erasmus Değişim Programı Örneği A Ersoy Eğitim ve Bilim 38 (168), 154-166, 2013 | 90* | 2013 |
Doktora öğrencilerinin ilk nitel araştırma deneyimlerinin günlükler aracılığıyla incelenmesi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5 (5), 549-568 A Ersoy | 88* | 2015 |
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin internet kullanma durumları A Ersoy, Ş Yaşar Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (4), 401-425, 2003 | 88 | 2003 |
İlköğretim beşinci sınıfta teknoloji destekli proje tabanlı öğrenme uygulamaları A Ersoy TC Anadolu Üniversitesi, 2007 | 72 | 2007 |
Improving Reading Comprehension Skills Through the SCRATCH Program E Papatga, A Ersoy International Electronic Journal of Elementary Education 9 (1), 124-150, 2016 | 65 | 2016 |
Öğretmen Adaylarının Ödevlerinde İnternetten İntihal Yapmalarında Öğretim Elemanının Rolüne İlişkin Görüşleri. A Ersoy, M Özden İlköğretim Online 10 (2), 608-619, 2011 | 58* | 2011 |
İlköğretimde Değer Kazanımlarının İncelenmesinde Karikatür Kullanımı: Dayanışma Değeri Örneği A Ersoy Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (2), 79-103, 2010 | 58 | 2010 |
Understanding an elementary school teachers' journey of using technology in the classroom from sand table to interactive whiteboard A Ersoy, M Bozkurt International Electronic Journal of Elementary Education 8 (1), 1-20, 2015 | 55 | 2015 |
İnternet Kaynaklarından İntihal Yaptığımın Farkında Değildim: Bir Olgubilim Araştırması A ERSOY Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014 | 48* | 2014 |
FEN-TEKNOLOJİ-TOPLUM-ÇEVRE ÖĞRENME ALANININ ÇEVRE BİLİNCİ KAZANDIRMASINA İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ A ERSOY, G AYDIN Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 120-136, 2013 | 46 | 2013 |
Cross-cultural Experiences through Erasmus: Pre-service Teachers’ Individual and Professional Development A Ersoy, E Günel Eurasian Journal of Educational Research 42, 63-78, 2011 | 46 | 2011 |
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersi Öğretme-Öğrenme Sürecine İlişkin İnançlarının Yapılandırmacılık Açısından İncelenmesi ŞS Anagün, P Yalçınoğlu, A Ersoy Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 5 (1), 2012 | 32* | 2012 |
Using Flipped Learning to Improve Scientific Research Skills of Teacher Candidates. I Sever, B Öncül, A Ersoy Universal Journal of Educational Research 7 (2), 521-535, 2019 | 31 | 2019 |