Follow
Ufuk AKBAŞ
Title
Cited by
Cited by
Year
Farklı örneklem büyüklüklerinde ve kayıp veri örüntülerinde ölçeklerin psikometrik özelliklerinin kayıp veri baş etme teknikleri ile incelenmesi
U Akbaş, E TAVŞANCIL
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 6 (1), 38-57, 2015
422015
Mediating Role of Internal Factors in Predicting Academic Resilience
R Aliyev, U Akbaş, Y Özbay
International Journal of School & Educational Psychology 9 (3), 236-251, 2021
332021
Old Wine in a New Bottle: Implementation of Intensive Language Program in the 5th Grade in Turkey
E Aksoy, D Bozdoğan, A Ufuk, G Seferoğlu
Eurasian Journal of Applied Linguistics 4 (2), 301-324, 2018
252018
Türkiye Ölçme Araçları Dizininde Yer Alan Açımlayıcı Faktör Analizi Çalışmalarının Paralel Analiz Sonuçları İle Karşılaştırılması
U Akbaş, E Karabay, M Yıldırım Seheryeli, A Ayaz, ÖO Demir
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 12 (3), 1095-1123, 2019
242019
The opinions of mathematics teachers on homework and in-class assessment: TIMSS 1999 and TIMSS 2007 periods
Ö Yıldırım, N Çıkrıkçı-Demirtaşlı, U Akbaş
Education and Science 37 (163), 126-142, 2012
18*2012
Nicel Araştırmalarda Kayıp Veriler ve Uç Değerler Çözüm Önerileri ve SPSS Uygulamaları
U Akbaş, H Koğar
16*2020
Adaptation of Scientific Reasoning Scale into Turkish and Examination of Its Psychometric Properties
G Muşlu Kaygısız, B Gürkan, U Akbaş
EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE 18 (3), 737-757, 2018
142018
Türkiye’de 0-3 Yaş Çocuklara Yönelik Gerçekleştirilen Lisansüstü Tez Çalışmalarının Gözden Geçirilmesi
Ş METİN, U AKBAŞ, H YILDIZ, L ÖZAYDIN
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi 2 (1), 39-59, 2017
112017
Farklı Ortamlarda Uygulanan Likert Tipi Ölçek ile Metrik Ölçeğin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
U AKBAŞ, Ş AYDOĞDU, Ş BÜYÜKÖZTÜRK
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (1), 222-242, 2020
10*2020
The Effect Of Feedback Timing on Mathematics Achievement
C Yaşar, U Akbaş
Elementary Education Online 18 (4), 1448 - 1466, 2019
9*2019
Ölçme Araç ve Sonuçlarında Bulunması Gereken Nitelikler
U Akbaş
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme 1, 45-78, 2019
92019
Adaptation of the approaches to teaching inventory into Turkish and analysis of Turkish academics' approaches to their own teaching
E Aksoy, U Akbaş, G Seferoğlu
Egitim ve bilim-education and science 43 (194), 2018
8*2018
Cinsiyetin Problemli İnternet Kullanımı Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
U Akbaş, D Atalan Ergin, C Tatlı
ADDICTA: The Turkish Journal On Addictions 6 (2), 361-386, 2019
5*2019
Hasta Beklentilerini Yönetme Becerisi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
UA Ahmet Miçooğulları, Bahar Güneş Ayberk
Journal of Exercise Therapy and Rehabilitation 4 (2), 76-81, 2017
52017
Okul öncesi öğretmenlerine yönelik inovatif düşünme eğilimi ölçeğinin geliştirilmesi
B Bilir, U Akbaş, N DARICA
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 13 (1), 233-253, 2023
42023
Examination of the Effects of Different Missing Data Techniques on Item Parameters Obtained by CTT and IRT
U Akbaş
International Online Journal of Educational Sciences 9 (3), 603-616, 2017
42017
Evlilik Çatışma Alanları İndeksi ve Çatışma Çözme Stilleri Envanteri’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
N Karacan Özdemir, CE Tatlı, Y Özbay, U Akbaş, Z Sümer, ...
2023
Development of Marital Conflict Areas Index and the Conflict Styles Inventory: Reliability and Validity Studies
NK ÖZDEMİR, CE TATLI, Y ÖZBAY, U AKBAŞ, ZH SÜMER, ...
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar 15 (Ek 1), 74-86, 2023
2023
Investigation of education value perception scale's psychometric properties according to CTT and IRT
H Dilek, U Akbaş
International Journal of Assessment Tools in Education 9 (3), 548-564, 2022
2022
Çoktan Seçmeli Testlerde Test Güvenliğini Arttıran ve Kısmi Puanlama Sağlayan Sınav Sisteminin Geliştirilmesi
U Akbaş, Ş Büyüköztürk, Ş Aydoğdu
Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20