Takip et
GÜRKAN ERGEN
GÜRKAN ERGEN
ÇOMÜ Eğitim Fakültesi
comu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
3. sınıf hayat bilgisi ders kitaplarının temel evrensel değerleri içermesi bakımından incelenmesi
DG CANDAN, G Ergen
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 2014
1222014
Türkiye, Almanya ve Fransa'da öğretmen eğitimi programlarında uygulama eğitiminin karşılaştırılması
S Uygun, G Ergen, İH Öztürk
İlköğretim online 10 (2), 389-405, 2011
702011
Eleştirel-bilinçli sevgi eğitimi
G Ergen
Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (11), 144-152, 2006
502006
Value Literacy – A New Model for Education of Character and Values / Değer Okuryazarlığı
G ERGEN
Educational Policy Analysis and Strategic Research / EPASR 14 (2), 45-75, 2019
23*2019
A comparison between practical training programs in teacher education in Turkey, Germany and France
S Uygun, G Ergen, İH Öztürk
Elementary Education Online 10 (2), 389-405, 2011
202011
Hierarchical classification of values
G Ergen
International Journal of Progressive Education 11 (3), 162-186, 2015
192015
Öğretimde yeni yönelimler ve düşünme becerileri
G Ergen
Öğretim İlke ve Yöntemleri. İstanbul: Paradigma Akademi, 2014
82014
Erdemli Bir Kişilik Geliştirme Olarak Eğitim Sürecinin Temel Yapıtaşları; Sevgi, Saygı, Güven
G Ergen
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (29), 479-510, 2019
62019
Eleştirel-bilinçli sevgi eğitimi eğitimi değerler ekseninde yeniden düşünmek
G Ergen
Pegem Atıf İndeksi, 171-194, 2017
62017
A Comparison of The Effectiveness 3C’s and Calculation Strategies Instructıon on Developıng Fluency in Addition and Multiplication/3K ve Hesaplama Stratejileri Öğretiminin …
S Saygılı, G Ergen
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (6), 1337-1369, 2016
52016
Erziehung als Interaktion und Kommunikation auf der Grundlage von Liebe
G Ergen
Liebe in Zeiten pädagogischer Professionalisierung, 261-281, 2011
52011
Öğretimde yeni yönelimler ve düşünme becerileri, Çavuş Şahin ve Salih Zeki Genç
G Ergen
Öğretim İlke ve Yöntemleri, 247-290, 2014
42014
Pädagogik der kritisch-reflektierten Liebe: Erziehung und Bildung in Liebe, über die Liebe, für die Liebe und Menschlichkeit
G Ergen
42005
Friedenserziehung als weltweite Aufgabe
G Ergen
32000
Küresel öğrenme: eğitimde yeni bir boyut
G ERGEN
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-9, 2008
12008
Türkiye'de Eğitim Felsefesi ve Eğitim Bilimleri: Felsefesi Olmayan Eğitim Bilimsel Olabilir mi?
G ERGEN
Cumhuriyetin 100. Yılında Türkiye'de Felsefe. Cilt. 2 Türkiye'de Felsefenin …, 2023
2023
İman-i Rabbânî’nin Maarif Anlayışı.
G ERGEN
Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri -1. 1, 499-538, 2023
2023
Sonuç Yerine - Eğitimin Geleceğine Yönelik Çıkarımlar
G ERGEN
Covid-19 salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, 249-265, 2021
2021
Ontolojik Yönleriyle Değerler, Ahlak, Etik ve Eğitim
G ERGEN
Eğitimde Ahlak ve Etik, 25-52, 2021
2021
Ahlak ve Etik İle İlgili Temel Kavramlar: Etik ve Ahlak İle İlgili Temel Teoriler
G ERGEN
Eğitimde Ahlak ve Etik, 1-24, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20