Follow
GÜRKAN ERGEN
GÜRKAN ERGEN
ÇOMÜ Eğitim Fakültesi
Verified email at comu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
3. sınıf hayat bilgisi ders kitaplarının temel evrensel değerleri içermesi bakımından incelenmesi
DG CANDAN, G Ergen
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 2014
1232014
Türkiye, Almanya ve Fransa'da öğretmen eğitimi programlarında uygulama eğitiminin karşılaştırılması
S Uygun, G Ergen, İH Öztürk
İlköğretim online 10 (2), 389-405, 2011
702011
Eleştirel-bilinçli sevgi eğitimi
G Ergen
Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (11), 144-152, 2006
502006
Value Literacy – A New Model for Education of Character and Values / Değer Okuryazarlığı
G ERGEN
Educational Policy Analysis and Strategic Research / EPASR 14 (2), 45-75, 2019
23*2019
A comparison between practical training programs in teacher education in Turkey, Germany and France
S Uygun, G Ergen, İH Öztürk
Elementary Education Online 10 (2), 389-405, 2011
202011
Hierarchical classification of values
G Ergen
International Journal of Progressive Education 11 (3), 162-186, 2015
192015
Öğretimde yeni yönelimler ve düşünme becerileri
G Ergen
Öğretim İlke ve Yöntemleri. İstanbul: Paradigma Akademi, 2014
82014
Erdemli Bir Kişilik Geliştirme Olarak Eğitim Sürecinin Temel Yapıtaşları; Sevgi, Saygı, Güven
G Ergen
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (29), 479-510, 2019
62019
Eleştirel-bilinçli sevgi eğitimi eğitimi değerler ekseninde yeniden düşünmek
G Ergen
Pegem Atıf İndeksi, 171-194, 2017
62017
A Comparison of The Effectiveness 3C’s and Calculation Strategies Instructıon on Developıng Fluency in Addition and Multiplication/3K ve Hesaplama Stratejileri Öğretiminin …
S Saygılı, G Ergen
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (6), 1337-1369, 2016
52016
Erziehung als Interaktion und Kommunikation auf der Grundlage von Liebe
G Ergen
Liebe in Zeiten pädagogischer Professionalisierung, 261-281, 2011
52011
Öğretimde yeni yönelimler ve düşünme becerileri, Çavuş Şahin ve Salih Zeki Genç
G Ergen
Öğretim İlke ve Yöntemleri, 247-290, 2014
42014
Pädagogik der kritisch-reflektierten Liebe: Erziehung und Bildung in Liebe, über die Liebe, für die Liebe und Menschlichkeit
G Ergen
42005
Friedenserziehung als weltweite Aufgabe
G Ergen
32000
Küresel öğrenme: eğitimde yeni bir boyut
G ERGEN
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-9, 2008
12008
Türkiye'de Eğitim Felsefesi ve Eğitim Bilimleri: Felsefesi Olmayan Eğitim Bilimsel Olabilir mi?
G ERGEN
Cumhuriyetin 100. Yılında Türkiye'de Felsefe. Cilt. 2 Türkiye'de Felsefenin …, 2023
2023
İman-i Rabbânî’nin Maarif Anlayışı.
G ERGEN
Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri -1. 1, 499-538, 2023
2023
Sonuç Yerine - Eğitimin Geleceğine Yönelik Çıkarımlar
G ERGEN
Covid-19 salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, 249-265, 2021
2021
Ontolojik Yönleriyle Değerler, Ahlak, Etik ve Eğitim
G ERGEN
Eğitimde Ahlak ve Etik, 25-52, 2021
2021
Ahlak ve Etik İle İlgili Temel Kavramlar: Etik ve Ahlak İle İlgili Temel Teoriler
G ERGEN
Eğitimde Ahlak ve Etik, 1-24, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20