Takip et
Kadriye Belgin Demirus
Kadriye Belgin Demirus
Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dr Öğretim Üyesi
baskent.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Ortak maddelerin değişen madde fonksiyonu gösterip göstermemesi durumunda test eşitlemeye etkisinin farklı yöntemlerle incelenmesi
KB Demirus, S GELBAL
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 7 (1), 182-201, 2016
142016
İlköğretimde çoklu zekâ kuramına dayalı yönlendirme etkinliklerinde işbirliği ve uyum boyutlarında karşılaşılan sorunlar
K Çevik
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2008
102008
The Adaptation of Short Dark Triad (SD3) Inventory to the Turkish sample: The study of validity and reliability
S Ağralı Ermiş, M ŞAHİN, B Demirus
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 5 (2), 2018
62018
The adaptation of Short Dark Triad (SD3) inventory to the turkish sample: The study of validity and reliability
SA ERMİŞ, MY ŞAHİN, B DEMİRUS
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 5 (2), 138-156, 2018
42018
The study of the effect of anchor items showing or not showing differantial item functioning to test equating using various methods
K Demirus, S Gelbal
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD 7 (1), 2016
32016
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMINA DAYALI YÖNLENDİRME ETKİNLİKLERİNDE ÖĞRENCİYİ ÇOK YÖNLÜ TANIMA SÜRECİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR
K ÇEVİK
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 6 (1), 73-81, 2007
22007
INVESTIGATION OF TIMSS 2015 SCIENCE TEST ITEMS IN TERMS OF DIFFERENTIAL ITEM FUNCTIONING ACCORDING TO LANGUAGE AND CULTURE
KB DEMİRUS, S PEKTAŞ
International Journal of Education Technology & Scientific Researches 7 (18), 2022
2022
Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersinde Kullanılan Öğretim Teknikleri Tercihlerinin Ölçeklendirilmesi
KB DEMİRUS, S GELBAL
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (1), 154-170, 2020
2020
Öğrencilerin Fen Dersinde Öğretim Araç ve Teknik Tercihlerinin Ölçeklendirilmesi
K Demirus, S GELBAL
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (1), 2020
2020
The Problems In Collaboration And Adaptation Of Orientation Activities Based On The Theory Of Multiple Intelligences In Elementary Education
K Çevik
Journal of Theoretical Educational Science 1 (1), 62-82, 2008
2008
An Investigation Of Differential Item Functioning And Item Bias In Science And Technology Sub Tests In National Exams For Transition To High School
K Demirus, S GELBAL
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–11