Follow
Ekin Karapınar
Ekin Karapınar
Other namesEkin Karapinar
Verified email at marmara.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Understanding Levels of Voluntary Simplicity in Turkey.
İ Erdoğmuş, E Karapınar
Bogazici Journal: Review of Social, Economic & Administrative Studies 29 (2), 2015
22*2015
Organik Ürün Tüketicilerinin Tipolojisi: Gönüllü Sadelik, Çevre Bilinci ve Değerler Açısından Pazar Bölümlerinin İncelenmesi
S KURTULUŞ, E KARAPINAR, E ÖZKAN
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 11 (1), 107-142, 2019
122019
SİNSİ (TUZAK) PAZARLAMANIN MARKA FARKINDALIĞI VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: 2010 FIBA DÜNYA ŞAMPİYONASI ÖRNEĞİ
G Kelemci, E Karapınar
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 17 (2), 185-203, 2016
62016
Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi” Sümersan Köktürk vd
İE Erdoğmuş, E Karapınar
Pazarlama Vizyonunu Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar (1. Baskı İçinde, 173 …, 2014
22014
Voluntary simplicity in Turkey: a segmentation approach
E Karapınar
Marmara Üniversitesi, 2013
22013
Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma
G Kelemci, G Güsan, E Karapınar, O Hazır
ICPESS (International Congress on Politic, Economic and Social Studies), 2017
2017
Understanding Levels of Voluntary Simplicity in Turkey
E KARAPINAR
2015
Türkiye'de Gönüllü Sadelik Düzeyleri Üzerine Bir Çalışma
E KARAPINAR, İ ERDOĞMUŞ
Bogazici Journal: Review of Social, Economic and Administrative Studies 29 …, 2015
2015
Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi
İ Eren Erdoğmuş, E Karapınar
Pazarlama Vizyonunu Geliştiren Yeniden Doğan Pazarlar, 173-195, 2014
2014
11. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ
B KİTABI
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–10