Takip et
Merve Ofluoglu
Merve Ofluoglu
harran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye’de uygulanan gastronomi turları rotalarının web tabanlı analizi ve değerlendirmesi
İ KIZILIRMAK, M OFLUOĞLU, L ŞİŞİK
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 4 (Special Issue 1), 258-269, 2016
682016
KENTSEL MARKALAŞMA VE YEREL HALKIN KENTSEL MARKALAŞMA ALGISI; ŞANLIURFA ÖRNEĞİ.
MN BAYUK, M OFLUOĞLU
Journal of International Social Research 10 (53), 2017
122017
Tüketici Boykotu ve İşletme Faaliyetlerine Etkileri
MN Bayuk, M Ofluoğlu
Kamu-İş, İş Hukuku ve İktisat Dergisi 13 (1), 141-155, 2013
92013
Kentsel markalaşma faaliyetleri üzerine bir araştırma; Şanlıurfa örneği
M Ofluoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
82014
Tüketicilerin taklit ürün satın alma davranışları üzerine bir araştırma
MN BAYUK, M Ofluoğlu
International Journal of Social Science 49, 47-62, 2016
52016
DENETİMLERİN TURİST REHBERLERİNİN İŞ DOYUMUNA ETKİSİ; GÜNEYDOĞU ANADOLU BÖLGESİ’NDE ÇALIŞAN TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M OFLUOĞLU, İ KIZILIRMAK
Econharran 5 (7), 165-183, 2021
2021
TÜRKİYE’DEN BALKAN YARIMADASI’NA DÜZENLENEN PAKET TURLARIN İNCELENMESİ (BOSNA HERSEK ÖRNEĞİ)
M OFLUOĞLU
Balkan Journal of Social Sciences Balkan Sosyal Bilimler Dergisi 5 (9), 2016
2016
TÜRKİYE’DEN BALKAN YARIMADASI’NA DÜZENLENEN PAKET TURLARIN İNCELENMESİ (BOSNA HERSEK ÖRNEĞİ)
İ Kızılırmak, GO Balaban, M Ofluoğlu, G Akın
Balkan Sosyal Bilimler Dergisi, 2016
2016
TÜRKİYE'DEN BALKAN YARIMADASFNA DÜZENLENEN PAKET TURLARIN İNCELENMESİ (BOSNA HERSEK ÖRNEĞİ).
I KIZILIRMAK, G OĞUZBALABAN, M OFLUOĞLU, G AKIN
Balkan Journal of Social Sciences/Balkan Sosyal Bilimler Dergisi 5 (9), 2016
2016
Kentsel markalaşma faaliyetleri üzerine bir araştırma; Şanlıurfa örneği/A research on city branding activities; Example of Şanliurfa
M OFLUOĞLU
2014
Türkiye’de Uygulanan Gastronomi Turları Rotalarının Web Tabanlı Analizi ve
İ KIZILIRMAK, M OFLUOĞLU, L ŞİŞİK
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–11