İlköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin öğrenme stillerinin akademik başarı düzeyi, cinsiyet ve yaş ile ilişkisi B Arslan, C Babadoğan Eurasian Journal of Educational Research 21 (14), 35-48, 2005 | 191* | 2005 |
Eğitim Programlarının ve Öğretimin Temel İlkeleri RW Taylor Tyler, R. W. (2014). Eğitim programlarının ve öğretimin temel ilkeleri. ME …, 2014 | 92 | 2014 |
A case study on mentoring in a teacher development program B Aslan, SD Öcal Journal of Education and Future 2, 31-48, 2012 | 66 | 2012 |
Curriculum theory: A review study G Coşkun Yaşar, B Aslan International Journal of Curriculum and Instructional Studies (IJOCIS) 11 (2), 2021 | 57 | 2021 |
Erasmus student mobility: Some good practices according to views of Ankara University exchange students B Aslan, DB Jacobs Journal of Education and Future 5, 57-72, 2014 | 52 | 2014 |
Çeşitli ülkelerde yükseköğretimde akreditasyon ve Türk yükseköğretimindeki gelişmeler B ASLAN Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 42 (1), 287-309, 2009 | 34* | 2009 |
Uygulama öğretmenlerinin mentörlük becerilerinin değerlendirilmesi G Akçamete, B Aslan, Ç Dinçer Uluslararası öğretmen yetiştirme politikaları ve sorunları sempozyumu II 16, 18, 2010 | 32 | 2010 |
A comparative study on the teaching profession in Turkey and South Korea: Secondary analysis of TALIS 2008 data in relation to teacher self-efficacy B Aslan Eurasian Journal of Educational Research, 2015 | 25 | 2015 |
Ortaöğretim İngilizce dersi öğretim programındaki iletişimsel yaklaşımın sınıf içi uygulamalara yansıması AFY SOĞUKSU, BTD ASLAN Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları Anadilim …, 2013 | 20 | 2013 |
Ankara Üniversitesi Erasmus Koordinatörlerinin Erasmus Programına İlişkin Görüşleri Ç Dinçer, B Aslan, A Bayraktar Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 50 (2), 2017 | 19* | 2017 |
Challenges to Teacher Education in Difficult Economic Times J Stephenson, L Ling Taylor & Francis Group, LLC, 2014 | 15* | 2014 |
A descriptive study on learninig styles preferences of the engineering students at METU B Arslan Middle East Technical University, 2003 | 15 | 2003 |
İletişimsel Yaklaşımın Onuncu Sınıf İngilizce Dersinde Sınıf İçi Uygulamalara Yansıması F Soğuksu, B Aslan Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 468-492, 2018 | 9* | 2018 |
Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) mühendislik öğrencilerinin öğrenme stili profillerine yönelik betimsel bir çalışma B Arslan, M Aksu Eğitim ve Bilim 31 (141), 2006 | 9 | 2006 |
Avrupa Birliği Yükseköğretim Alanı ve Yükseköğretimde Kalite Çerçevesinin Belirlenmesi B Arslan Milli Eğitim Dergisi 33 (167), 2005 | 7 | 2005 |
Differences in teacher candidates’ attitudes toward science according to some psycho-social variables C Aslan, B Aslan Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1582-1585, 2009 | 6 | 2009 |
Children’s University: How Does It Make a Difference? N Aral, M Kartal, H Deniz Gülleroğlu, B Aslan, E Özdoğan Özbal, S Aydos, ... SAGE Open 12 (1), 21582440211068514, 2022 | 5 | 2022 |
Internationalizing Teacher Education: What Is the Erasmus Exchange Program’s Contribution in Turkey? E Gurel, B Aslan Higher Education Studies 12, 2022 | 5 | 2022 |
A descriptive study on learning style profiles of the engineering students at METU B Arslan, M Aksu Design of Education in the 3rd Millenium 34th International Engineering …, 2005 | 4 | 2005 |
Mentorluk Becerileri Değerlendirme Aracının (MEBDA) Geliştirilmesi AG Aslan, B., Dinçer, Ç., Akçamete Yaşadıkça Eğitim 34 (1), 168-185, 2020 | 2 | 2020 |