Follow
Metin Kadim
Metin Kadim
Vezirköprü Meslek Yüksekokulu Çocuk Bak. ve Genç. Hiz. Bölümü Öğr. Gör., Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Verified email at omu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyun Öğretimine İlişkin Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
M Kadim
AİBU, Eğitim Bilimleri Esntitüsü, 2012
892012
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojilerini Kullanma Durumları Ve Bunun Öğretime Etkisi
A SİMSAR, M KADİM
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 127-146, 2017
292017
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyun Etkinliklerine İlişkin Öz Yeterliklerinin Görev Yapılan Okul Türüne Göre İncelenmesi
M Kadim
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 2 (1), 1-21, 2012
212012
Düşünme Stilleri Açısından Meslek Yüksekokulu Öğrencileri
M Kadim
Journal of International Social Research 10 (50), 530-540, 2017
52017
Uzaktan Eğitim Derslerinde Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Verimli Ders Çalışma Stratejilerine Sahip Olma Düzeylerinin İncelenmesi
M Kadim, YA Şişman, M Gülsunar
Journal of International Social Research 7 (32), 495-511, 2014
32014
Ölüm Olgusu ve Ebeveyn Ölümünün Çocuğa Etkileri
M KADİM
Selçuk 9. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 1086-1096, 2023
2023
Boşanma Olgusu ve Boşanmanın Çocuğa Etkileri
M KADİM
Selçuk 9. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 1097-1106, 2023
2023
DUYGUSAL GELİŞİM
M KADİM
EĞİTİMİN KAVRAMSAL TEMELLERİ-8: Eğitim Psikolojisi, 91-114, 2023
2023
KARALAMA DÖNEMİ
M KADİM
ÇOCUK RESİMLERİNİN ANALİZİ, 41-61, 2023
2023
TARIM İŞÇİSİ AİLELERİN ÇOCUKLARI
M Kadim, A Simsar
NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, 2023
2023
Erken Çocukluk Döneminde Oyun Öğretimi
M Kadim
Bursa 3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 21-29, 2022
2022
Çocuklar Neden Oyun Oynar?
M Kadim
Bursa 3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 14-20, 2022
2022
OYUNLA TANIMA
M KADİM
ÇOCUĞU TANIMA TEKNİKLERİ (0-18 YAŞ GELİŞİMSEL YAKLAŞIM), 53-74, 2022
2022
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE LİDERLİK VE SORUMLULUK BİLİNCİ
M KADİM
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE 21. YÜZYIL BECERİLERİ, 189-222, 2022
2022
KONUŞMA HALKASI TEKNİĞİ
M KADİM
EĞİTİMİN KAVRAMSAL TEMELLERİ 5 : ÖĞRETİM TEKNİKLERİ, 167-172, 2022
2022
KÖŞELENME TEKNİĞİ
M KADİM
EĞİTİMİN KAVRAMSAL TEMELLERİ 5 : ÖĞRETİM TEKNİKLERİ, 235-242, 2022
2022
SINAVSIZ GEÇİŞ SİSTEMİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
M KADİM
The Journal of Academic Social Science 49 (49), 418-437, 2019
2019
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğrenim Faaliyetleri İle İlgili Görüşleri Ve Geleceğe Dair Hedefleri
YA Şişman, S Yıldırım, M Kadim, M Gülsunar, C Özdemir
ICPESS (International Congress on Politic, Economic and Social Studies), 2017
2017
Sınavsız Geçiş Sisteminin Akademik Başarıya Etkisi
M Kadim
The Journal of Academic Social Science 5 (49), 418-437, 2017
2017
MISIR'DA ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ
M KADİM
DÜNYADA ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ, 347-360, 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20