Takip et
Oğuz DOĞAN
Oğuz DOĞAN
Antalya Bilim Üniversitesi Doktor Öğretim Üyesi
antalya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Strategic innovation: An empirical study on hotel firms operating in Antalya region
FN İplik, Y Topsakal, O Doğan
Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR) 2 (1), 16-29, 2014
412014
YABANCI TURİSTLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR DESTİNASYON ALGILARI: KEMER DESTİNASYONUNA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
O Doğan, Y Yağmur
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 13 (2), 487-506, 2017
282017
Türkiye’de faaliyet gösteren uluslararası konaklama işletmelerinin sosyal sorumluluk uygulamalarının incelenmesi
E İÇİGEN, BÇ ÜNLÜ, O DOĞAN
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi 6 (2), 299-310, 2016
182016
Smart Tourism Destination in Smart Cities Paradigm: A Model for Antalya
G Başer, O Doğan, F Al-Turjman
Artificial Intelligence in IoT, 63-83, 2019
172019
Relationship between paternalistic leadership and organizational commitment in hospitality industry: Case of Antalya, Turkey
N Yüzbaşioğlu, O Doğan
Academic Journal of Interdisciplinary Studies 7 (1), 163-173, 2018
172018
TURİZM İŞLETMELERİNDEKİ KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARININ SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: TURİSTLERE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
G Yorulmazer, O Doğan
Gümüşhane SBE Elektronik Dergisi 8 (21), 49-75, 2017
16*2017
Foreign tourists' risk perceptions about Turkey: An application in Antalya region
Y Yağmur, O Doğan
Turizam 21 (2), 90-101, 2017
92017
Strategic governance in the marina sector in the context of marine tourism cluster
N Yüzbaşıoğlu, O Doğan
Almatourism-Journal of Tourism, Culture and Territorial Development 12 (23 …, 2021
62021
Medikal turizm işletmelerinde misyon ifadeleri: sağlık kuruluşlarına yönelik bir araştırma
N Yüzbaşıoğlu, O Doğan
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 8 (2), 27-37, 2016
52016
Sağlık Turizmi İşletmelerinde İnovasyon Sürecine İlişkin Bir Literatür Taraması
N Yüzbaşıoğlu, O Doğan
VI. Ulusal-III. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2018
42018
OPERASYONEL YAKLAŞIM İLE MİSYON ANALİZİ: TÜRKİYE’DE FAALİYET GÖSTEREN DÖRT ULUSLARARASI ZİNCİR OTEL ÖRNEĞİ.
N YÜZBAŞIOĞLU, Y TOPSAKAL, O DOĞAN
Gümüshane University Electronic Journal of the Institute of Social Science …, 2016
42016
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ BEKLENTİ VE ALGILARININ ÖLÇÜLMESİ: FRANSIZ TURİSTLERE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
Y Yağmur, O Doğan, C Kolukısa
Journal of Recreation and Tourism Research 2 (4), 1-10, 2015
32015
Konaklama İşletmelerine Yönelik YapılanÇevrimiçi Şikâyetlerin Sosyal Ağ Analiziyle İncelenmesi: Eskişehir Örneği
O Doğan, S Karasakal, A Demirel
20.Ulusal Turizm Kongresi, 2019
22019
Medikal Turizm Kapsamında Hizmet Veren Sağlık Kuruluşlarının Sosyal Medya Kullanım Düzeyleri: Facebook Üzerine Bir Araştırma
N Yüzbaşıoğlu, O Doğan, MS Kocabıyık
19. Ulusal Turizm Kongresi, 2018
22018
GLOBAL CRUISE TOURISM INDUSTRY and TURKEY: A LITERATURE REVIEW
O Doğan, F Carbone
I. International Marine Tourism and Marine Industry Conference, 2016
22016
Medical Tourism: Understanding the Phenomenon
O Doğan, N Yüzbaşıoğlu
Singh, M., & Kumaran, S. (Eds.). Growth of the Medical Tourism Industry and …, 2021
12021
Otel İşletmelerinin E-Posta Kullanım Düzeylerinin Belirlenmesi: Türkçe ve İngilizce Kıyaslamas
S Karasakal, O Doğan
III. Turizm Şurası, 2017
1*2017
Facebook’taki Beş Yıldızlı Oteller: Antalya Yöresinde Bir Durum Çalışması
B ÇEVİK, S Gültekin, O Doğan
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 11 (43), 172-184, 2016
12016
ULUSLARARASI KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN MİSYON İFADESİ BİLEŞENLERİNİN İNCELENMESİ: İÇERİK ANALİZİ
O DOĞAN, N YÜZBAŞIOĞLU, B ÇEVİK
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 9 (3), 199-214, 2016
12016
Examining the impacts of restaurant attributes on satisfaction and storytelling: the case of Turkey
S Karasakal, O Doğan, SC Gazelci
Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR) 10 (4), 559-579, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20