Bilinçli farkındalık ölçeği’ni Türkçeye uyarlama çalışması Z Özyeşil, C Arslan, Ş Kesici, ME Deniz Eğitim ve Bilim 36 (160), 2011 | 265* | 2011 |
Anger, self-esteem, and perceived social support in adolescence C Arslan Social Behavior and Personality: an international journal 37 (4), 555-564, 2009 | 183 | 2009 |
Coping with stress and trait anxiety in terms of locus of control: A study with Turkish university students C Arslan, B Dilmaç, E Hamarta Social Behavior and Personality: an international journal 37 (6), 791-800, 2009 | 159 | 2009 |
Kişilerarası çatışma çözme ve problem çözme yaklaşımlarının yükleme karmaşıklığı açısından incelenmesi C Arslan Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 75-93, 2005 | 132 | 2005 |
Benlik saygısı ve akılcı olmayan inançlar bakımından üniversite öğrencilerinin stresle başaçıkma yaklaşımlarının analizi E Hamarta, C Arslan, Y Saygin, Z Özyeşil Değerler Eğitimi Dergisi 7 (18), 25-42, 2009 | 129 | 2009 |
Analysing the Trait Anxiety and Locus of Control of Undergraduates in Terms of Attachment Styles. B Dilmac, E Hamarta, C Arslan Educational Sciences: Theory and Practice 9 (1), 143-159, 2009 | 108* | 2009 |
Öz-anlayış, yaşam doyumu, negatif ve pozitif duygu: Türk ve diğer ülke üniversite öğrencileri arasında bir karşılaştırma ME Deniz, C Arslan, Z Özyeşil, M İzmirli Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (23), 428-446, 2012 | 107 | 2012 |
Ergenlerde saldırganlık ve kişilerarası problem çözmenin incelenmesi C Arslan, E Hamarta, E Arslan, Y Saygın İlköğretim Online 9 (1), 379-388, 2010 | 96 | 2010 |
The relationship between conflict communication, self-esteem and life satisfaction in university students C Arslan, E Hamarta, M Uslu Educational Research and Reviews 5 (1), 031-034, 2010 | 76 | 2010 |
An Investigation of Anger and Anger Expression in Terms of Coping with Stress and Interpersonal Problem-Solving. C Arslan Educational Sciences: Theory and Practice 10 (1), 25-43, 2010 | 76 | 2010 |
Öğretmen yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi üzerine bir araştırma AMSVC ARSLAN Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 2006 | 71* | 2006 |
An Investigation of Interpersonal Problem Solving Approaches with Respect to Attachment Styles. E Arslan, C Arslan, R Ari Educational Sciences: Theory and Practice 12 (1), 15-23, 2012 | 64* | 2012 |
Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının problem çözme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından karşılaştırmalı olarak incelenmesi C Arslan Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2001 | 64 | 2001 |
An Investigation into Psychological Well-Being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-Compassion. H Saricaoglu, C Arslan Educational Sciences: Theory and Practice 13 (4), 2097-2104, 2013 | 60 | 2013 |
Subjective Well-Being, Positive and Negative Affect in Turkish University Students. H YILMAZ, C ARSLAN Online Journal of Counseling & Education 2 (2), 2013 | 53 | 2013 |
Öfke ve öfkeyi ifade etme biçimlerinin, stresle başa çıkma ve kişiler arası problem çözme açısından incelenmesi C Arslan Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (1), 7-43, 2010 | 48 | 2010 |
Öğretmen adaylarında mizah tarzları, problem çözme ve benlik saygısının incelenmesi Z Traş, C Arslan, AM Taş Uluslararası insan bilimleri dergisi 8 (2), 716-732, 2011 | 46 | 2011 |
Interpersonal problem solving, self-compassion and personality traits in university students C Arslan Educational Research and Reviews 11 (7), 474-481, 2016 | 44 | 2016 |
Lise öğrencilerinin problem çözme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi ME Deniz, C Arslan, E Hamarta Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi 31 (31), 374-389, 2002 | 43 | 2002 |
An investigation of aggression and interpersonal problem solving in adolescents C Arslan, E Hamarta, E Arslan, Y Saygın Elementary Education Online 9 (1), 2010 | 33 | 2010 |