Yansıtıcı Düşünme G Ünver Pegem Atıf İndeksi 2016 (5), 137-148, 2016 | 361* | 2016 |
Gelişim ve öğrenme A Ulusoy, FAA Güngör, AK Akyol, G Subaşı, G Ünver, G Koç Anı Yayıncılık, 2009 | 248 | 2009 |
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları: Boylamsal bir çalışma M Başbay, G Ünver, NT Bümen Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 59 (59), 345-366, 2009 | 162 | 2009 |
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Derslerine Öğretim Elemanı Bakışı: Ege Üniversitesi Örneği Faculty Members' Perspectives towards Secondary Teacher Education … G ÜNVER, NT BÜMEN, M BAŞBAY Education and Science 35 (155), 2010 | 142 | 2010 |
Eğitim psikolojisi A Ulusoy, AA Güngör, AK Akyol, G Subaşı, G Ünver, GE Koç Anı Yayıncılık, 2007 | 130 | 2007 |
Öğretmenlik uygulamasında işbirliği: Bir durum çalışması G Ünver Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 2003 | 102 | 2003 |
Gelişim ve öğrenme A Güngör, AK Akyol, G Subaşı, G Ünver, G Koç Ankara: Anı Yayıncılık, 2002 | 88 | 2002 |
Connecting Theory and Practice in Teacher Education: A Case Study Öğretmen Eğitiminde Kuram ve Uygulama Arasında Bağlantı Kurma Üzerine Bir Durum Çalışması G ÜNVER Educational Sciences: Theory & Practice 14 (4), 1402-1407, 2014 | 70* | 2014 |
Öğretmen adaylarının öğrenci merkezli öğretimi planlama becerilerini geliştirme üzerine bir araştırma G Ünver, Ö Demirel Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (26), 2004 | 38 | 2004 |
Öz-düzenleyici öğrenme stratejileri, epistemolojik inançlar ve akademik benlik kavramı ile matematik başarısı arasındaki ilişki The Relationship between Mathematics Achievement … ZD Sürmeli, G Ünver Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 8 (1), 83-102, 2017 | 35* | 2017 |
Öğretmen adaylarının öğrenci-merkezli öğretimi planlama, uygulama ve değerlendirme becerilerini geliştirme G Ünver Yayınlanmamış Doktora Tezi, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2002 | 35 | 2002 |
Okulöncesi Öğretmenliği Lisans Programı Derslerinin Öğretim Elemanları Tarafından Genel Bir Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi N Dereobalı, G Ünver preschool education 10 (3), 2009 | 29* | 2009 |
Eğitimde yeni yönelimler G Ünver Yayınlandığı Kitap. Özcan Demirel (Editör), Yansıtıcı Düşünme (138) Ankara …, 2005 | 25 | 2005 |
Türkiye'deki Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Kuram-Uygulama Bağlantısı G ÜNVER Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 1 (6), 61-70, 2016 | 20* | 2016 |
KESİNTİLİ ZORUNLU EĞİTİM İLKOKUL BİRİNCİ SINIF UYGULAMALARININ İNCELENMESİ GB Ünver, A Dikbayır, B Yurdakul Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (4), 1647-1664, 2015 | 20 | 2015 |
Yansıtıcı Düşünme, Editör: Özcan Demirel G Ünver Eğitimde Yeni Yönelimler Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2003 | 19 | 2003 |
TÜRKİYE’DE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM PROGRAMI GELİŞTİRME SÜRECİNE KATKILARI G Ünver, G Erdamar Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 215-234, 2015 | 18 | 2015 |
Ege Üniversitesi’nde yürütülmekte olan ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programının değerlendirilmesi G Ünver, NT Bümen, M Başbay Ege Üniversitesi Araştırma Projeleri Şube Müdürlüğü Tarafından …, 2008 | 18 | 2008 |
Faculty members’ efficiency in learner-centred approach: perspectives from the social sciences faculties G Ünver Eurasian Journal of Educational Research 41, 183-199, 2010 | 17* | 2010 |
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı derslerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi: Ege Üniversitesi Örneği NT Bümen, G Ünver, M Başbay Eğitim Bilimleri ve Uygulama 9 (17), 41-62, 2010 | 13* | 2010 |