Follow
HASAN ISIK
HASAN ISIK
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Verified email at ybu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretimde tarih konularının yerel tarih ile ilişkilendirilmesinin öğrenci başarısına etkisi
H Işık
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 1 (4), 290-310, 2008
922008
Tarih öğretiminde doküman kullanımının öğrencilerin tarihsel düşünme becerilerine ve başarılarına etkisi
H Işik
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2008
892008
Ortaöğretim tarih derslerinde birinci ve ikinci el kaynaklar ile etkinlik temelli ders işlemenin öğrencilerin tarihsel düşünme becerilerine etkisi
H Işık
Turkish Studies (Elektronik), 2011
602011
Yerel tarih konularının sosyal bilgiler (6. sınıf) programı tarih üniteleri ile ilişkilendirilmesine yönelik bir uygulama: Pasinler örneği
H Işık
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2002
252002
The effect of education-project via museums and historical places on the attitudes and outlooks of teachers
H Isik
International Journal of Academic Research 5 (4), 300-306, 2013
202013
Tarih öğretimi ve yerel tarih
H Işık
Safran. M.(Ed.) Tarih Nasıl Öğretilir, 209-229, 2011
142011
Tarihi İpek Yolu ve Tarih Bölümü Öğrencilerinin Bu Yol Hakkindaki Bilgi Düzeylerinin Değerlendirilmesi
H Işık
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 21 (1), 145-176, 2017
132017
Sosyal bilgilerde müze ve tarihi mekânlar ile eğitim
H Işık
Pegem Atıf İndeksi, 601-633, 2016
112016
İlköğretim 6. sınıf ve ortaöğretim 9. sınıf öğrencilerinin mekânsal biliş ve kronoloji bilgilerinin karşılaştırılması
H Işık
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (30), 111-121, 2014
102014
The Views of Arab Students Regarding Turks, the Ottoman Empire, and the Republic of Turkey: A Case of Jordan.
H Isik
Educational research and reviews 11 (7), 377-389, 2016
92016
Orta Asya Türk tarihi konularının öğretiminde karşılaşılan sorunlar üzerine bir değerlendirme
M Gökçe, H Işık
Turkish Studies (Elektronik), 2011
82011
İlk Türk devletlerinde yönetimde kadının konumu üzerine
H Işık
Araştırma ve Deneyim Dergisi, 2, 2017
72017
Yerel Tarih Konularının Sosyal Bilgiler (6. sınıf) Programı Tarih Üniteleri ile İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Uygulama: Pasinler Örneği
H IŞIK
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2002
72002
Orta asya türk tarihinin öğretiminde karşılaşılan sorunlar üzerine bir değerlendirme
M Gökçe, H Işık
Turkish Studies 6, 4, 2011
62011
Tarih Öğretiminde Doküman Kullanımının Öğrencilerin Başarılarına Etkisi
H IŞIK
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (2), 389-402, 2008
62008
İlköğretim ve ortaöğretimde görev yapan müzik öğretmenlerinin bağlama kullanımlarının incelenmesi
H Işik
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2008
62008
ORTA AsYA ENERJİ NAKİL HATLARI YENİ İPEK YOLU MU?
M GÖKÇE, I Hasan
52016
İPEK YOLU’NUN SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE BİR TEMA OLARAK KULLANILMASININ ÖNEMİ
H Işık, M Gökçe
Turkish History Education Journal 5 (1), 241-262, 2016
52016
Öğrencilerin Tarihsel Düşünmelerinin Gelişimine Dair Sistematik Bir Yaklaşım1
FD DRAKE, SD BROWN, T Çeviren, I Hasan
The History Teacher 36 (4), 2003
52003
Muallim Cevdet’in Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Derslerinde Yerel Tarih Uygulamaları
H Işık
Turkish History Education Journal 9 (1), 189-208, 2020
42020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20