İlköğretimde tarih konularının yerel tarih ile ilişkilendirilmesinin öğrenci başarısına etkisi H Işık Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 1 (4), 290-310, 2008 | 92 | 2008 |
Tarih öğretiminde doküman kullanımının öğrencilerin tarihsel düşünme becerilerine ve başarılarına etkisi H Işik Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2008 | 89 | 2008 |
Ortaöğretim tarih derslerinde birinci ve ikinci el kaynaklar ile etkinlik temelli ders işlemenin öğrencilerin tarihsel düşünme becerilerine etkisi H Işık Turkish Studies (Elektronik), 2011 | 60 | 2011 |
Yerel tarih konularının sosyal bilgiler (6. sınıf) programı tarih üniteleri ile ilişkilendirilmesine yönelik bir uygulama: Pasinler örneği H Işık Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2002 | 25 | 2002 |
The effect of education-project via museums and historical places on the attitudes and outlooks of teachers H Isik International Journal of Academic Research 5 (4), 300-306, 2013 | 20 | 2013 |
Tarih öğretimi ve yerel tarih H Işık Safran. M.(Ed.) Tarih Nasıl Öğretilir, 209-229, 2011 | 14 | 2011 |
Tarihi İpek Yolu ve Tarih Bölümü Öğrencilerinin Bu Yol Hakkindaki Bilgi Düzeylerinin Değerlendirilmesi H Işık Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 21 (1), 145-176, 2017 | 13 | 2017 |
Sosyal bilgilerde müze ve tarihi mekânlar ile eğitim H Işık Pegem Atıf İndeksi, 601-633, 2016 | 11 | 2016 |
İlköğretim 6. sınıf ve ortaöğretim 9. sınıf öğrencilerinin mekânsal biliş ve kronoloji bilgilerinin karşılaştırılması H Işık Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (30), 111-121, 2014 | 10 | 2014 |
The Views of Arab Students Regarding Turks, the Ottoman Empire, and the Republic of Turkey: A Case of Jordan. H Isik Educational research and reviews 11 (7), 377-389, 2016 | 9 | 2016 |
Orta Asya Türk tarihi konularının öğretiminde karşılaşılan sorunlar üzerine bir değerlendirme M Gökçe, H Işık Turkish Studies (Elektronik), 2011 | 8 | 2011 |
İlk Türk devletlerinde yönetimde kadının konumu üzerine H Işık Araştırma ve Deneyim Dergisi, 2, 2017 | 7 | 2017 |
Yerel Tarih Konularının Sosyal Bilgiler (6. sınıf) Programı Tarih Üniteleri ile İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Uygulama: Pasinler Örneği H IŞIK Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2002 | 7 | 2002 |
Orta asya türk tarihinin öğretiminde karşılaşılan sorunlar üzerine bir değerlendirme M Gökçe, H Işık Turkish Studies 6, 4, 2011 | 6 | 2011 |
Tarih Öğretiminde Doküman Kullanımının Öğrencilerin Başarılarına Etkisi H IŞIK Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (2), 389-402, 2008 | 6 | 2008 |
İlköğretim ve ortaöğretimde görev yapan müzik öğretmenlerinin bağlama kullanımlarının incelenmesi H Işik Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2008 | 6 | 2008 |
ORTA AsYA ENERJİ NAKİL HATLARI YENİ İPEK YOLU MU? M GÖKÇE, I Hasan | 5 | 2016 |
İPEK YOLU’NUN SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE BİR TEMA OLARAK KULLANILMASININ ÖNEMİ H Işık, M Gökçe Turkish History Education Journal 5 (1), 241-262, 2016 | 5 | 2016 |
Öğrencilerin Tarihsel Düşünmelerinin Gelişimine Dair Sistematik Bir Yaklaşım1 FD DRAKE, SD BROWN, T Çeviren, I Hasan The History Teacher 36 (4), 2003 | 5 | 2003 |
Muallim Cevdet’in Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Derslerinde Yerel Tarih Uygulamaları H Işık Turkish History Education Journal 9 (1), 189-208, 2020 | 4 | 2020 |