ve Şiraz, F.(2018). The validity and reliability study of attitudes towards teaching profession scale (ATTPS) R Kahramanoğlu, E Yokuş, E Cücük, S Vural Electronic Turkish Studies 13 (11), 1669-1686, 0 | 42* | |
Vatandaşlık eğitimi bağlamında 1998, 2005 ve 2018 sosyal bilgiler öğretim programları genel hedeflerin analizi F Şiraz, E Bay Anatolian Turk Education Journal 2 (1), 1-18, 2020 | 8 | 2020 |
ETKİLİ ÖĞRETİM STRATEJİLERİ ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ (EÖSÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI E CÜCÜK, K Kevser, F ŞİRAZ, BAY Erdal Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (67), 1181-1198, 0 | 8 | |
Politik bir metin olarak sosyal bilgiler öğretim programlarını vatandaşlık eğitimi bağlamında anlama F Şiraz Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 5 | 2020 |
The literature review on changes in research trends regarding distance education before and during the COVID-19 pandemic (2017-2020) F Şiraz Pegem journal of education and instruction 11 (4), 82-99, 2021 | 3 | 2021 |
DİJİTAL VATANDAŞLIĞA DÖNÜŞÜM (TÜRKİYE ÖZELİNDE): LİTERATÜR TARAMASI H AKDAĞ, F ŞİRAZ TÜRKAV Kamu Yönetimi Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 77-97, 2021 | 1 | 2021 |
Detaylı bilgi için E Bay, A ÖZAYDIN | | 2022 |
POLITICAL FOUNDATIONS OF SOCIAL STUDIES CURRICULA IN THE CONTEXT OF CITIZENSHIP EDUCATION IN TURKEY: GOVERNMENT PROGRAMS AND DEVELOPMENT PLANS F Şiraz, E Bay European Journal of Education Studies 8 (6), 2021 | | 2021 |
Understanding the Social Studies Curricula in Turkey as a Political Text within the Context of Citizenship Education: Views of Academics and Teachers. F Siraz, E Bay International Education Studies 14 (6), 34-50, 2021 | | 2021 |
Öğrenci Özellikleri Tanıma / Anlama F Şiraz Etkili öğretim stratejileri, 81-101, 2021 | | 2021 |
Etkili Öğretim Stratejileri E BAY, R KAHRAMANOĞLU | | 2020 |
Azerbaycan Eğitim Raporu (2017) F Şiraz, B Halilov, B Döş Türk dünyasının eğitim sistemleri ve sorunları, 1-64, 2017 | | 2017 |
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMIN TÜRK EĞİTİM TARİHİNDEKİ KÖKENLERİ: İSMAYIL HAKKI BALTACIOĞLU’NUN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ E CÜCÜK, F ŞİRAZ, EB PATOĞLU Türk Dünyası Araştırmaları 117 (231), 207-228, 2017 | | 2017 |
ve Şiraz, F.(2018). The validity and reliability study of attitudes towards teaching profession scale (ATTPS) R Kahramanoğlu, E Yokuş, E Cücük, S Vural Electronic Turkish Studies 13 (11), 1669-1686, 0 | | |
ETKİLİ ÖĞRETİM STRATEJİLERİ ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ (EÖSÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI ECK KARA, F ŞİRAZ, E BAY | | |
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışm R Kahramanoğlu | | |
Kamu Yönetimi Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi H AKDAĞ, F ŞİRAZ | | |
VII. TURKCESS “TOPLUMSAL DEĞİŞİM VE İNOVASYON” TAM METİN KİTABI E Kurulu, ME DENİZ, ÖÜÜ POLAT, ÖGY YÜCESOY | | |