Follow
Hatice DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ
Hatice DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ
Verified email at aksaray.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The Difficulties Experienced by Teachers in the Process of Primary Reading and Writing Instruction and Their Solution Offers for Eliminating These Difficulties.
H Değirmenci Gündoğmuş
Universal Journal of Educational Research 6 (2), 333-339, 2018
582018
Sınıf öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ile mesleğe yönelik kaygı düzeyleri arasındaki ilişki
MK Serin, AM Güneş, H Değirmenci
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE 4 (1), 21-34, 2015
542015
Self-Efficacy of Teacher Candidates for Teaching First Reading and Writing.
HD Gündogmus
Educational Research and Reviews 13 (6), 224-229, 2018
282018
Okuduğunu Anlama İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
H DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ
Turkish Studies 13 (3), 2018
232018
Eğitim yazılımının birinci sınıf öğrencilerinin okuma becerileri üzerindeki etkisi: Morpa Kampüs uygulaması
H Değirmenci
Gazi Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Bölümü …, 2014
172014
Öğrencilerin Bakış Açısıyla Hayat Boyu Öğrenme: Nitel Çalışma
A Çayır, H Değirmenci Gündoğmuş
Turkish Studies 11 (3), 2599-2612, 2016
92016
İlköğretim okullarında düzenlenen okuma saatlerinin değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri
H Değirmenci
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2009
92009
The difficulties experienced by teacher candidates in their own process of elementary reading and writing education, and their current solution
H Değirmenci Gündoğmuş
Educational Research and Reviews 13 (1), 60-67, 2018
82018
İlk okuma öğretimi ve teknoloji
H Değirmenci
İS Erdem içinde, Okuma Yazma Eğitimi ve Teknoloji 1, 29-48, 2014
72014
The relationship between the attitudes towards teaching profession and the anxiety level of prospective primary school teachers
MK Serin, A Güneş, H Değirmenci
Cumhuriyet International Journal of Education 4 (1), 21-34, 2015
62015
The book of my dreams
HD Gundogmus
European Journal of Educational Research 7 (2), 245-249, 2018
52018
Öğretmen Adaylarını Kitap Okumak İçin En Çok Ne Güdülemektedir?
H Değirmenci Gündoğmuş, A Çayır
Turkish Studies 11 (3), 2613-2622, 2016
4*2016
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA UYGULANAN OKUMA SAATLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
K Köksal, H Değirmenci
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 19 (2), 11-28, 2015
42015
The Impact of the Educational Software on First Grade Students’ Reading Skills: Morpa Kampüs Application
H DEĞİRMENCİ, İS ERTEM
42014
İlköğretim okullarında uygulanan okuma saatlerinin değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri
H Değirmenci
Gazi Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Anabilim Dalı …, 2009
42009
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Belirlenmesi
H Değirmenci Gündoğmuş
Social Sciences Studies Journal 4 (15), 738-743, 2018
32018
Teacher Opinions Regarding the Impact of Educational Software on Reading Skills of First Graders
H Degirmenci
22014
Sınıf öğretmenlerinin öğrencilerine okuduğunu anlama becerisi kazandırma stratejileri: Nitel bir çalışma
HD Gündoğmuş, A Çayır
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 597-607, 2024
12024
Children and reading culture in the digital age
HD Gündoğmuş
Journal of Social Sciences And Education 7 (1), 170-181, 2024
12024
Digital Literacy for Children: An Overview.
HD Gündogmus
African Educational Research Journal 12 (2), 85-88, 2024
12024
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20