The Difficulties Experienced by Teachers in the Process of Primary Reading and Writing Instruction and Their Solution Offers for Eliminating These Difficulties. H Değirmenci Gündoğmuş Universal Journal of Educational Research 6 (2), 333-339, 2018 | 58 | 2018 |
Sınıf öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ile mesleğe yönelik kaygı düzeyleri arasındaki ilişki MK Serin, AM Güneş, H Değirmenci Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE 4 (1), 21-34, 2015 | 54 | 2015 |
Self-Efficacy of Teacher Candidates for Teaching First Reading and Writing. HD Gündogmus Educational Research and Reviews 13 (6), 224-229, 2018 | 28 | 2018 |
Okuduğunu Anlama İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi H DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ Turkish Studies 13 (3), 2018 | 23 | 2018 |
Eğitim yazılımının birinci sınıf öğrencilerinin okuma becerileri üzerindeki etkisi: Morpa Kampüs uygulaması H Değirmenci Gazi Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Bölümü …, 2014 | 17 | 2014 |
Öğrencilerin Bakış Açısıyla Hayat Boyu Öğrenme: Nitel Çalışma A Çayır, H Değirmenci Gündoğmuş Turkish Studies 11 (3), 2599-2612, 2016 | 9 | 2016 |
İlköğretim okullarında düzenlenen okuma saatlerinin değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri H Değirmenci Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2009 | 9 | 2009 |
The difficulties experienced by teacher candidates in their own process of elementary reading and writing education, and their current solution H Değirmenci Gündoğmuş Educational Research and Reviews 13 (1), 60-67, 2018 | 8 | 2018 |
İlk okuma öğretimi ve teknoloji H Değirmenci İS Erdem içinde, Okuma Yazma Eğitimi ve Teknoloji 1, 29-48, 2014 | 7 | 2014 |
The relationship between the attitudes towards teaching profession and the anxiety level of prospective primary school teachers MK Serin, A Güneş, H Değirmenci Cumhuriyet International Journal of Education 4 (1), 21-34, 2015 | 6 | 2015 |
The book of my dreams HD Gundogmus European Journal of Educational Research 7 (2), 245-249, 2018 | 5 | 2018 |
Öğretmen Adaylarını Kitap Okumak İçin En Çok Ne Güdülemektedir? H Değirmenci Gündoğmuş, A Çayır Turkish Studies 11 (3), 2613-2622, 2016 | 4* | 2016 |
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA UYGULANAN OKUMA SAATLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ K Köksal, H Değirmenci Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 19 (2), 11-28, 2015 | 4 | 2015 |
The Impact of the Educational Software on First Grade Students’ Reading Skills: Morpa Kampüs Application H DEĞİRMENCİ, İS ERTEM | 4 | 2014 |
İlköğretim okullarında uygulanan okuma saatlerinin değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri H Değirmenci Gazi Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Anabilim Dalı …, 2009 | 4 | 2009 |
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Belirlenmesi H Değirmenci Gündoğmuş Social Sciences Studies Journal 4 (15), 738-743, 2018 | 3 | 2018 |
Teacher Opinions Regarding the Impact of Educational Software on Reading Skills of First Graders H Degirmenci | 2 | 2014 |
Sınıf öğretmenlerinin öğrencilerine okuduğunu anlama becerisi kazandırma stratejileri: Nitel bir çalışma HD Gündoğmuş, A Çayır RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 597-607, 2024 | 1 | 2024 |
Children and reading culture in the digital age HD Gündoğmuş Journal of Social Sciences And Education 7 (1), 170-181, 2024 | 1 | 2024 |
Digital Literacy for Children: An Overview. HD Gündogmus African Educational Research Journal 12 (2), 85-88, 2024 | 1 | 2024 |