Follow
Hatice DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ
Hatice DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ
Verified email at aksaray.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sınıf öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ile mesleğe yönelik kaygı düzeyleri arasındaki ilişki
MK Serin, AM Güneş, H Değirmenci
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE 4 (1), 21-34, 2015
542015
The Difficulties Experienced by Teachers in the Process of Primary Reading and Writing Instruction and Their Solution Offers for Eliminating These Difficulties.
H Değirmenci Gündoğmuş
Universal Journal of Educational Research 6 (2), 333-339, 2018
422018
Self-Efficacy of Teacher Candidates for Teaching First Reading and Writing.
HD Gündogmus
Educational Research and Reviews 13 (6), 224-229, 2018
272018
Okuduğunu Anlama İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
H DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ
Turkish Studies 13 (3), 2018
202018
Eğitim yazılımının birinci sınıf öğrencilerinin okuma becerileri üzerindeki etkisi: Morpa Kampüs uygulaması
H Değirmenci
Gazi Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Bölümü …, 2014
162014
Öğrencilerin Bakış Açısıyla Hayat Boyu Öğrenme: Nitel Çalışma
A Çayır, H Değirmenci Gündoğmuş
Turkish Studies 11 (3), 2599-2612, 2016
92016
İlköğretim okullarında düzenlenen okuma saatlerinin değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri
H Değirmenci
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2009
82009
The difficulties experienced by teacher candidates in their own process of elementary reading and writing education, and their current solution
H Değirmenci Gündoğmuş
Educational Research and Reviews 13 (1), 60-67, 2018
72018
The book of my dreams
HD Gundogmus
European Journal of Educational Research 7 (2), 245-249, 2018
52018
The relationship between the attitudes towards teaching profession and the anxiety level of prospective primary school teachers
M Serin, A Güneş, H Değirmenci
Cumhuriyet International Journal of Education 4 (1), 21-34, 2015
52015
Öğretmen Adaylarını Kitap Okumak İçin En Çok Ne Güdülemektedir?
H Değirmenci Gündoğmuş, A Çayır
Turkish Studies 11 (3), 2613-2622, 2016
4*2016
The Impact of the Educational Software on First Grade Students’ Reading Skills: Morpa Kampüs Application
H DEĞİRMENCİ, İS ERTEM
42014
İlköğretim okullarında uygulanan okuma saatlerinin değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri
H Değirmenci
Gazi Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Anabilim Dalı …, 2009
42009
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Belirlenmesi
H Değirmenci Gündoğmuş
Social Sciences Studies Journal 4 (15), 738-743, 2018
32018
Teacher Opinions Regarding the Impact of Educational Software on Reading Skills of First Graders
H Degirmenci
22014
Sınıf öğretmenlerinin öğrencilerine okuduğunu anlama becerisi kazandırma stratejileri: Nitel bir çalışma
H DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ, A ÇAYIR
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 597-607, 2024
2024
The book of my dreams
H Değirmenci Gündoğmuş
Eurasian Society of Educational Research, 2018
2018
European Journal of Educational Research
HD Gundogmus
European Journal of Educational Research 7 (2), 245-249, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18