Follow
mustafa cevdet altunel
mustafa cevdet altunel
Verified email at klu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Cultural tourism in Istanbul: The mediation effect of tourist experience and satisfaction on the relationship between involvement and recommendation intention
MC Altunel, B Erkurt
Journal of Destination Marketing & Management 4 (4), 213-221, 2015
3782015
The Effect of Job Resources on Work Engagement-A Study on Academicians in Turkey
B Çankır
Available at SSRN 3076947, 2017
1172017
The roles of subjective vitality, involvement, experience quality, and satisfaction in tourists' behavioral intentions.
MC Altunel, ÖE Koçak
602017
Deneyimleme kalitesi, algılanan değer ve memnuniyetin müze ziyaretçilerinin tavsiye etme eğilimi üzerindeki etkisi
M ALTUNEL, E Günlü
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2015
602015
Yerel halkın turizmin gelişmesine verdiği desteği etkileyen faktörlerin sosyal değişim teorisi açısından incelenmesi: Alaçatı örneği
MC Altunel
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
482009
Kültür turisti tipolojilerinin belirlenmesi: İstanbul örneği
MC Altunel, N Kahraman
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 23 (1), 7-18, 2012
432012
Turistlerin beklenti ve deneyimleme kalitesinin tavsiye etme kararına etkisi: Müze ziyaretçileri üzerine bir araştırma
MC Altunel
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
342013
Otel işletmelerinin pazar odaklılık, kurumsal strateji ve finansal performanslarının analizi: İstanbul örneği
MC Altunel, A Saldamlı
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2012
192012
İstanbul İmarindaki Tarihi Eser Kaybinin Tarih Ve Turizm Açisindan İncelenmesi: Karaköy-Kabataş Bölgesi
B Ertem, MC Altunel
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2011
132011
Yaşam memnuniyetini etkileyen faktörler üzerine kapsamlı bir model önerisi
MC ALTUNEL, O AKOVA
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 217-235, 2017
122017
Yenilenme deneyimini etkileyen faktörlerin belirlenmesi: tatil esnasında iş ve tatille ilgili akıllı telefon kullanımı, işle tatilin birbirine karışması ve deneyimleme kalitesi
MC ALTUNEL, O AKOVA
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (2), 341-360, 2016
92016
Öznel zindeliğin deneyimleme kalitesi üzerindeki etkisinde ilgilenimin ara değişken rolünün incelenmesi
MC Altunel
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (29), 335, 2016
92016
Öznel zindeliğin deneyimleme kalitesi üzerindeki etkisinde ilgilenimin ara değişken rolünün incelenmesi
MC Altunel
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (29), 335, 2016
92016
Trakya bölge halkının destinasyon yönelimlerindeki rekreasyonel etkinlik tercihlerinin demografik değişkenler açısından incelenmesi
İ BAŞARANGİL, MC ALTUNEL, C TOKATLI
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 4 (4), 39-56, 2016
72016
FAYDANIN SOSYAL MEDYADAKİ DENEYİM PAYLAŞIMINA ETKİSİ: SOSYAL MEDYAYI SEYREK VE SIK KULLANAN TURİSTİK FAALİYETE KATILMIŞ BİREYLER ARASINDAKİ FARKIN İNCELENMESİ
MC Altunel, AG Yaşar
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 31 (4), 819-841, 2017
62017
The Effect of Work Related Smartphone Use during Vacation on Recovery Experience: Mediating Role of Work-Travel Interference
MC ALTUNEL, E ULUCAN
Global Issues and Trends in Tourism, 449, 2016
52016
İş Amaçlı Akıllı Telefon Kullanımının Tatil Memnuniyetine Etkisi, 16
E Ulucan, MC Altunel
Ulusal Turizm Kongresi, 12-15, 2015
52015
Examining the Relationship between Subjective Vitality as a Personality Trait, Experience Quality, and Environmental Stewardship of Tourists Visiting Atatürk Arboretum
MC ALTUNEL, M YALÇIN
Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR) 10 (2), 277-305, 2021
22021
The Relationships Between Social Support by the Colleagues, Work-Holiday Interference, Recovery Experience and Holiday Satisfaction
MC Altunel, O Çakır, O Akova
R. Efe, R. Penkova… & JG Berdenov (Eds.), Developments in Social Sciences …, 2017
12017
The effect of experience quality, perceived value and satisfaction on the recommendation intention of museum visitors.
MC Altunel, E Günlü
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20