Öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalık düzeyi, problem çözme becerileri ve teknoloji tutumlarının incelenmesi B Bakioğlu, M Alkış Küçükaydın, O Karamustafaoğlu, Ş Uluçınar Sağır, ... Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 22-33, 2015 | 88 | 2015 |
The effect of educational virtual reality game on primary school students’ achievement and engagement in mathematics E Akman, R Çakır Interactive Learning Environments 31 (3), 1467-1484, 2023 | 72 | 2023 |
Pupils’ opinions on an educational virtual reality game in terms of flow experience E Akman, R Çakır International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET) 14 (15 …, 2019 | 28 | 2019 |
Özel okul öğretmenlerinin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve düşünceleri (Samsun ili örneği) A Üstün, E Akman Journal of Educational Science 3 (4), 94-103, 2015 | 21* | 2015 |
Beşinci sınıf öğrencilerinin ışık kavramına yönelik bilgi yapılarının kavramsal değişim teorilerine göre analizi Z Apaydın, E Akman, E Taş, E Aymen Peker Journal of Computer and Education Research 2 (3), 44-68, 2014 | 13 | 2014 |
İlkokul matematik dersi kesirler konusunda geliştirilen sanal gerçeklik uygulamasının farklı değişkenler açısından etkisinin incelenmesi E Akman Amasya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019 | 12 | 2019 |
Öğretmenlerin mesleki motivasyon ve teknostres düzeylerinin incelenmesi E Akman, B Durgun Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 32 (2), 487-500, 2022 | 9 | 2022 |
Fen ve teknoloji dersi yaşamımızdaki elektrik ünitesi için düşünme ajandası (öğrenci günlüğü) tutulması ve tutulan ajandaların öğrencilerin akademik başarısı üzerindeki etkileri. E Aymen Peker, E Taş, Z Apaydın, E Akman International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2014 | 8* | 2014 |
İlköğretim öğrencilerinin ışık kavramına yönelik bilgi yapılarının kavramsal değişim teorilerine göre analizi E Akman Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2013 | 5 | 2013 |
Öğrencilerin teknolojiyle kendi kendine öğrenme ve bilgisayarca düşünme becerilerinin incelenmesi E Akman, MA Bircan Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (1), 12-22, 2021 | 4 | 2021 |
The investigation of the relationship between classroom teachers’ views on distance education and beliefs about computer use in mathematics education G Bakan, MA Bircan, E Akman Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty 5 (2), 565-578, 2023 | 2 | 2023 |
An investigation into the levels of digital parenting, digital literacy, and digital data security awareness among parents and teachers in early childhood education E Akman, Ö İdil, R Çakır Participatory Educational Research 10 (5), 248-263, 2023 | 2 | 2023 |
An examination of the relation between in-service preschool teachers and preschool teacher candidates’ levels of nomophobia and FoMO İ Önder, R Çakır, E Akman Participatory Educational Research 9 (5), 59-75, 2022 | 2 | 2022 |
The relationship between students’ 21st-century skills and academic performance in science and mathematics MA Bircan, E Akman Educational Policy Analysis and Strategic Research 18 (1), 273 - 291, 2023 | 1 | 2023 |
Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumları ile Öz Yönetimli Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Ş ÇITAK, E Akman SDU International Journal of Educational Studies 10 (2), 47-55, 2023 | | 2023 |
9-17 yaş aralığındaki çocukların dijital oyun bağımlılığının incelenmesi E Akman Xth International Eurasian Educational Research Congress, 2023 | | 2023 |
Öğretmen adaylarının Metaverse kullanımına ilişkin tutumlarının incelenmesi E Akman 14. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 2023 | | 2023 |
Validity and reliability study for the Turkish adaptation of the e-learning readiness scale MA Bircan, İ Arpacı, E Akman Pedagogical Perspective 1 (2), 89-97, 2022 | | 2022 |
Beşinci sınıf öğrencilerinin ışık kavramına yönelik bilgi yapılarının kavramsal değişim teorilerine göre analizi E Akman Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | | 2013 |