Anasınıfına devam eden 60-72 aylık çocukların matematiksel akıl yürütme becerilerine piyano destekli müzik etkinliklerinin etkisi C Doğan Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 9 | 2018 |
Music performance anxiety levels of students in the music education graduate program (Ankara-Gazi University Sample) C Doğan, B Tecimer Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (2), 507-523, 2019 | 6 | 2019 |
Türkiye'deki ilköğretim düzeyindeki eğitilebilir zihinsel engelliler için müzik eğitiminin durumu ve öğretim programı model önerisi C Doğan Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 6 | 2011 |
Türk eğitim müziği dağarının görme engelliler tarafından kullanımı için braille sisteminde dijital nota arşivi hazırlanması (ulusal marşlar örneği) C Doğan, S Nart Bartın Üniversitesi, 2020 | 4 | 2020 |
Müzik öğretmenliği lisans programı öğrencilerinin müzik performans kaygı düzeyleri (Ankara-Gazi Üniversitesi Örneği) C Doğan, B Tecimer Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (2), 507-523, 2019 | 4 | 2019 |
The evaluation of preschool and primary educational music activities in Turkey based on teachers opinions (Ankara sample) C Doğan, B Tecimer Fırat Üniversitesi, 2017 | 3 | 2017 |
Erken çocukluk döneminde piyano eğitimi: gelişim alanlarına etkisi ve güncel öğretim yöntemleri C Doğan, B Tecimer Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, 2019 | 2 | 2019 |
Anasınıfına devam eden çocukların matematiksel akıl yürütme becerilerine piyano destekli müzik etkinliklerinin etkisi C Doğan, B Tecimer e-Kafkas Journal of Educational Research 6 (3), 13-33, 2019 | 2 | 2019 |
Eğitilebilir zihinsel engelliler ilköğretim okulu müzik dersi öğretim programının öğretmenler açısından değerlendirilmesi B Tecimer, C Doğan Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (3), 993-1008, 2017 | 2 | 2017 |
Ana sınıfı çocukları için müziksel kavram ve becerileri kazandırmaya yönelik piyano destekli müzik etkinlikleri C Doğan, B Tecimer Fırat Üniversitesi, 2018 | 1 | 2018 |
The effect of piano-assisted music activities on early mathematical reasoning skills of preschoolers C Doğan, B Tecimer | 1 | 2018 |
Neuro Linguistic Programming for Stage Anxiety: A Qualitive Research C DOĞAN İnsanat Sanat Tasarım ve Mimarlık Araştırmaları Dergisi 3 (2), 265-280, 2024 | | 2024 |
The Opinions and Suggestions of Choral Educators Regarding their Distance Choral Education Experiences S Nart, C Doğan Pegem Journal of Education and Instruction 14 (3), 51-61, 2024 | | 2024 |
Metaphorical Perceptions of Preservice Teachers Enrolled in Different Departments About the Concept of “Art”: The Case of Bartın University, Faculty of Education E Yildirim, FK Öner, İ EYÜPOĞLU, Ö Göktepeliler, C DOĞAN Bartın University Journal of Faculty of Education 13 (1), 40-62, 2024 | | 2024 |
Musicians with visual impairment from past to present and visual handicap in music education C Doğan INER Congress 2023, 2023 | | 2023 |
PİYANO İÇİN ULUSAL MARŞLAR Braille Edisyon C Doğan Hiperyayın, 2020 | | 2020 |
ANA SINIFI ÇOCUKLARI İÇİN MÜZİKSEL KAVRAM VE BECERİLERİ KAZANDIRMAYA YÖNELİK PİYANO DESTEKLİ MÜZİK ETKİNLİKLERİ C Doğan, B Tecimer | | 2018 |
The Effect of Piano-Assisted Music Activities on The Mathematical Reasoning Skills of The Preschoolers C DOĞAN, B TECİMER International Society for Music Education World Conference, 2018 | | 2018 |
Music activities with the piano for gaining musical concepts and skills for the pre-schoolers. C Doğan, B Tecİmer Journal of Academic Social Science Studies, 119-134, 2018 | | 2018 |
TÜRKİYE'DE ANA SINIFLARI VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA YER VERİLEN MÜZİK ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA ÖRNEĞİ) C Doğan, B Tecimer The Journal of Academic Social Science Studies 11 (64), 2017 | | 2017 |