Takip et
Asst. Prof. Dr. Ceren Doğan
Asst. Prof. Dr. Ceren Doğan
bartin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Anasınıfına devam eden 60-72 aylık çocukların matematiksel akıl yürütme becerilerine piyano destekli müzik etkinliklerinin etkisi
C Doğan
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
92018
Music performance anxiety levels of students in the music education graduate program (Ankara-Gazi University Sample)
C Doğan, B Tecimer
Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (2), 507-523, 2019
62019
Türkiye'deki ilköğretim düzeyindeki eğitilebilir zihinsel engelliler için müzik eğitiminin durumu ve öğretim programı model önerisi
C Doğan
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
62011
Türk eğitim müziği dağarının görme engelliler tarafından kullanımı için braille sisteminde dijital nota arşivi hazırlanması (ulusal marşlar örneği)
C Doğan, S Nart
Bartın Üniversitesi, 2020
42020
Müzik öğretmenliği lisans programı öğrencilerinin müzik performans kaygı düzeyleri (Ankara-Gazi Üniversitesi Örneği)
C Doğan, B Tecimer
Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (2), 507-523, 2019
42019
The evaluation of preschool and primary educational music activities in Turkey based on teachers opinions (Ankara sample)
C Doğan, B Tecimer
Fırat Üniversitesi, 2017
32017
Erken çocukluk döneminde piyano eğitimi: gelişim alanlarına etkisi ve güncel öğretim yöntemleri
C Doğan, B Tecimer
Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, 2019
22019
Anasınıfına devam eden çocukların matematiksel akıl yürütme becerilerine piyano destekli müzik etkinliklerinin etkisi
C Doğan, B Tecimer
e-Kafkas Journal of Educational Research 6 (3), 13-33, 2019
22019
Eğitilebilir zihinsel engelliler ilköğretim okulu müzik dersi öğretim programının öğretmenler açısından değerlendirilmesi
B Tecimer, C Doğan
Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (3), 993-1008, 2017
22017
Ana sınıfı çocukları için müziksel kavram ve becerileri kazandırmaya yönelik piyano destekli müzik etkinlikleri
C Doğan, B Tecimer
Fırat Üniversitesi, 2018
12018
The effect of piano-assisted music activities on early mathematical reasoning skills of preschoolers
C Doğan, B Tecimer
12018
Neuro Linguistic Programming for Stage Anxiety: A Qualitive Research
C DOĞAN
İnsanat Sanat Tasarım ve Mimarlık Araştırmaları Dergisi 3 (2), 265-280, 2024
2024
The Opinions and Suggestions of Choral Educators Regarding their Distance Choral Education Experiences
S Nart, C Doğan
Pegem Journal of Education and Instruction 14 (3), 51-61, 2024
2024
Metaphorical Perceptions of Preservice Teachers Enrolled in Different Departments About the Concept of “Art”: The Case of Bartın University, Faculty of Education
E Yildirim, FK Öner, İ EYÜPOĞLU, Ö Göktepeliler, C DOĞAN
Bartın University Journal of Faculty of Education 13 (1), 40-62, 2024
2024
Musicians with visual impairment from past to present and visual handicap in music education
C Doğan
INER Congress 2023, 2023
2023
PİYANO İÇİN ULUSAL MARŞLAR Braille Edisyon
C Doğan
Hiperyayın, 2020
2020
ANA SINIFI ÇOCUKLARI İÇİN MÜZİKSEL KAVRAM VE BECERİLERİ KAZANDIRMAYA YÖNELİK PİYANO DESTEKLİ MÜZİK ETKİNLİKLERİ
C Doğan, B Tecimer
2018
The Effect of Piano-Assisted Music Activities on The Mathematical Reasoning Skills of The Preschoolers
C DOĞAN, B TECİMER
International Society for Music Education World Conference, 2018
2018
Music activities with the piano for gaining musical concepts and skills for the pre-schoolers.
C Doğan, B Tecİmer
Journal of Academic Social Science Studies, 119-134, 2018
2018
TÜRKİYE'DE ANA SINIFLARI VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA YER VERİLEN MÜZİK ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA ÖRNEĞİ)
C Doğan, B Tecimer
The Journal of Academic Social Science Studies 11 (64), 2017
2017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20