Takip et
Muharrem Tuna (Prof.Dr.)
Muharrem Tuna (Prof.Dr.)
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
hbv.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Reinforcing competitive advantage through green organizational culture and green innovation
M Gürlek, M Tuna
The service industries journal 38 (7-8), 467-491, 2018
3742018
Etik liderlik ölçeği’nin geçerlilik ve güvenilirlik çalişmasi: antalya örneği
T Muharrem, H BİRCAN, M Yeşiltaş
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26 (2), 143-155, 2012
2082012
The effects of the perceived external prestige of the organization on employee deviant workplace behavior: The mediating role of job satisfaction
M Tuna, I Ghazzawi, M Yesiltas, AA Tuna, S Arslan
International Journal of Contemporary Hospitality Management 28 (2), 366-396, 2016
1682016
Etik iklim, işe yabancılaşma ve örgütsel özdeşleşmenin işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisi: Otel işletmelerinde bir araştırma
T Muharrem, M Yeşiltaş
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 25 (1), 105-117, 2014
1522014
Corporate social responsibility and work engagement: Evidence from the hotel industry
M Gürlek, M Tuna
Tourism Management Perspectives 31, 195-208, 2019
1342019
Personel devir oranı analizi: Ankara'da yer alan yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
T Muharrem
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 18 (1), 45-52, 2007
1142007
Kurumsal kimlik yönetimi
M Tuna, AA Tuna
Detay, 2007
1032007
Transformational leadership and organizational commitment: The case of Turkey's hospitality industry
M Tuna, I Ghazzawi, AA Tuna, O Catir
SAM Advanced Management Journal 76 (3), 10, 2011
872011
Örgütsel adaletin duygusal emek üzerindeki etkisi: Antalya’daki beş yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma
Y Keleş, M Tuna
İşletme Araştırmaları Dergisi 8 (2), 376-406, 2016
802016
Liderliğin etik boyutu: Etik liderliğin otel işletmelerindeki işgörenler tarafından algılanması
M Tuna, M Yeşiltaş
İşletme Araştırmaları Dergisi 5 (3), 184-209, 2013
742013
The effect of ethical leadership on service sabotage
M Yeşiltaş, M Tuna
The Service Industries Journal 38 (15-16), 1133-1159, 2018
572018
KAMU VE ÖZEL SEKTÖR MATBAA İŞLETMELERİNDE ÇALIŞANLARIN İÇSEL MOTİVASYON DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI.
M Tuna, MS Türk
Selcuk University Social Sciences Institute Journal 16, 2006
422006
Örgütsel adalet: Kamu ve özel sektör kuruluşlarında bir araştırma
M Tuna
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (8), 997-1023, 2013
312013
ÇOCUK DOSTU OTELLER: KAVRAMSAL BİR İNCELEME (CHILD FRIENDLY HOTELS: A CONCEPTUAL STUDY)
M Tuna, B Özyurt, A Kurt
Sivas Interdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi, 63-76, 2019
282019
Otel işletmelerinde stresin değerlendirilmesi: Amprik bir çalışma
M Topaloğlu, M Tuna
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9 (2), 39-45, 1998
281998
Ankara’da gastronomi turizminin değerlendirilmesi: Nitel bir araştırma
T Muharrem, B Özyurt
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 6 (Special Issue 3), 73-87, 2018
252018
Paternalistic leadership and organizational identification: The mediating role of forgiveness climate
M Yeşiltaş, M Gürlek, M Tuna, P Kanten, H Çeken
International Journal of Hospitality & Tourism Administration 23 (3), 546-575, 2022
202022
Kapadokya’da bağcılığın gastronomi turizmi açısından değerlendirilmesi
E Özgül Katlav, F Yönet Eren, M Tuna
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2019
202019
Sosyal kimlik teorisi açısından örgütsel özdeşleşmenin teorik temelleri
M Gürlek, M Tuna
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2 (3), 39-48, 2018
202018
Kişilik tiplerinin çatışmayı yönetme yöntemlerine etkisi
M Tuna, F Türkmen
İşletme Araştırmaları Dergisi 7 (4), 43-65, 2015
192015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20