Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi F Ayaz, C. ve Ünal Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2016 | 93* | 2016 |
Toplumsal Cinsiyet Algısını Yordamada Cinsiyet, Sınıf, Bölüm ve Toplumsal Cinsiyet Oluşumunun Rolü E Ünal, F., Tarhan, S. ve Çürükvelioğlu Köksal Bartın Üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi 6 (1), 227-236, 2017 | 60* | 2017 |
Türkiye’de ortaöğretim programlarının gelişimi F Ünal, M Ünal Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 5 (1), 110-125, 2010 | 56 | 2010 |
İlköğretimde sürdürülebilir çevre eğitiminde suyun yeri F Ünal Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim 132, 68-73, 2011 | 48 | 2011 |
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretimi Zor Olan Soyut Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi H Ünal, F. ve Er VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 2017 | 47* | 2017 |
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretimi Zor Olan Soyut Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi H Ünal, F. ve Er Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 2017 | 47 | 2017 |
8. sınıf vatandaşlık ve demokrasi eğitimi dersinin 4. sınıfa alınmasına ilişkin görüşler üzerine bir araştırma H Er, F Ünal, C Özmen International Journal of Social Science 6 (8), 179-196, 2013 | 44 | 2013 |
TELEVİZYON DİZİLERİNİN TARİH BİLİNCİ ÜZERİNE ETKİSİ" MUHTEŞEM YÜZYIL DİZİSİ ÖRNEĞİ” C Özmen, H Er, F Ünal Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (25), 409-426, 2014 | 36 | 2014 |
Citizenship education for adults for sustainable democratic societies F Ünal, H Kaygın Sustainability 12 (1), 56, 2019 | 34 | 2019 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeylerinin Değerlendirilmesi F Ünal, harun Er Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (41), 1059-1068, 2015 | 31 | 2015 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık düzeylerinin değerlendirilmesi H Ünal, F. ve Er Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2015 | 31 | 2015 |
İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA YER ALAN HALK KÜLTÜRÜ ÖGELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ F Ünal Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 611-644, 2013 | 31 | 2013 |
Sosyal bilgiler dersinde değer aktarımı açısından Sadî Şirazî’nin ‘Bostan’ ve ‘Gülistan’ isimli eserlerinin incelenmesi D Er, H., Ünal, F. ve Gürel Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 | 30 | 2016 |
İlkokul sosyal bilgiler dersinde somut olmayan kültürel miras eğitimine yönelik etkinlik temelli bir eylem araştırması F Sağ, Ç. ve Ünal Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 425-468, 2019 | 28 | 2019 |
Eğitim bilimine giriş E Tüzel, A Meydan, A Uzunöz, M Güngör, EZ Turan, Ş Güngör, K Aribaş, ... Pegem Akademi, Ankara, 2007 | 28 | 2007 |
Sosyal bilgiler öğretim programları (1924-2005) ve ders kitaplarında (2005-2010) harita okuma becerisi M Ünal, F. ve Ünal Millî Eğitim Dergisi, 2012 | 26 | 2012 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİSANSÜSTÜ ÖĞRETİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ H Er, F Ünal Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 687-707, 2017 | 23 | 2017 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin internet kullanma durumları F Ünal, C Özmen, H Er Turkish Studies, 2013 | 23 | 2013 |
Özel yetenekli öğrencilerin sosyal bilgiler dersine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi H Ünal, F. ve Er Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 2015 | 20* | 2015 |
Üstün yetenekli öğrencilerin demokrasiye ilişkin görsel algılarının incelenmesi F Er, H. ve Ünal Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015 | 19 | 2015 |