Takip et
Fatma ÜNAL
Fatma ÜNAL
Sosyal Bilgiler Eğitimi, Bartın Üniversitesi
bartin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
F Ayaz, C. ve Ünal
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2016
93*2016
Toplumsal Cinsiyet Algısını Yordamada Cinsiyet, Sınıf, Bölüm ve Toplumsal Cinsiyet Oluşumunun Rolü
E Ünal, F., Tarhan, S. ve Çürükvelioğlu Köksal
Bartın Üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi 6 (1), 227-236, 2017
60*2017
Türkiye’de ortaöğretim programlarının gelişimi
F Ünal, M Ünal
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 5 (1), 110-125, 2010
562010
İlköğretimde sürdürülebilir çevre eğitiminde suyun yeri
F Ünal
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim 132, 68-73, 2011
482011
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretimi Zor Olan Soyut Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
H Ünal, F. ve Er
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 2017
47*2017
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretimi Zor Olan Soyut Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
H Ünal, F. ve Er
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 2017
472017
8. sınıf vatandaşlık ve demokrasi eğitimi dersinin 4. sınıfa alınmasına ilişkin görüşler üzerine bir araştırma
H Er, F Ünal, C Özmen
International Journal of Social Science 6 (8), 179-196, 2013
442013
TELEVİZYON DİZİLERİNİN TARİH BİLİNCİ ÜZERİNE ETKİSİ" MUHTEŞEM YÜZYIL DİZİSİ ÖRNEĞİ”
C Özmen, H Er, F Ünal
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (25), 409-426, 2014
362014
Citizenship education for adults for sustainable democratic societies
F Ünal, H Kaygın
Sustainability 12 (1), 56, 2019
342019
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeylerinin Değerlendirilmesi
F Ünal, harun Er
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (41), 1059-1068, 2015
312015
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık düzeylerinin değerlendirilmesi
H Ünal, F. ve Er
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2015
312015
İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA YER ALAN HALK KÜLTÜRÜ ÖGELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
F Ünal
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 611-644, 2013
312013
Sosyal bilgiler dersinde değer aktarımı açısından Sadî Şirazî’nin ‘Bostan’ ve ‘Gülistan’ isimli eserlerinin incelenmesi
D Er, H., Ünal, F. ve Gürel
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
302016
İlkokul sosyal bilgiler dersinde somut olmayan kültürel miras eğitimine yönelik etkinlik temelli bir eylem araştırması
F Sağ, Ç. ve Ünal
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 425-468, 2019
282019
Eğitim bilimine giriş
E Tüzel, A Meydan, A Uzunöz, M Güngör, EZ Turan, Ş Güngör, K Aribaş, ...
Pegem Akademi, Ankara, 2007
282007
Sosyal bilgiler öğretim programları (1924-2005) ve ders kitaplarında (2005-2010) harita okuma becerisi
M Ünal, F. ve Ünal
Millî Eğitim Dergisi, 2012
262012
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİSANSÜSTÜ ÖĞRETİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
H Er, F Ünal
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 687-707, 2017
232017
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin internet kullanma durumları
F Ünal, C Özmen, H Er
Turkish Studies, 2013
232013
Özel yetenekli öğrencilerin sosyal bilgiler dersine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
H Ünal, F. ve Er
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 2015
20*2015
Üstün yetenekli öğrencilerin demokrasiye ilişkin görsel algılarının incelenmesi
F Er, H. ve Ünal
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015
192015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20