Follow
Feyzullah Sahin
Title
Cited by
Cited by
Year
Opinions of the General Education Teachers on the Adaptations for Students with Special Needs in General Education Classrooms.
T Kargin, B Guldenoglu, F Sahin
Educational Sciences: Theory and Practice 10 (4), 2455-2464, 2010
106*2010
Sınıf Öğretmenlerine Üstün Yetenekli Öğrencilerin Belirlenmesi Konusunda Verilen Bir Eğitimin Öğretmenlerin Bilgi Düzeyine Etkisi
F Şahin, T Kargin
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 14 (02), 1-15, 2013
812013
Engelliler konusunda verilen eğitim programının engellilere yönelik tutumlar üzerindeki etkisi
F Şahin, B Güldenoğlu
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 214-239, 2013
782013
Engelli bireylerle çalışan özel eğitim öğretmenlerinin tükenmişlik düzeyinin belirlenmesi [Examining the burn-out level of special education teachers working with disabled …
F Şahin, D Şahin
Journal of Teacher Education and Educators 1 (2), 275-294, 2012
77*2012
Examining the methods and strategies which classroom teachers use in the education of gifted students
F Şahin, F Levent
The Online Journal of New Horizons in Education 5 (3), 73-82, 2015
632015
Sınıf öğretmenlerinin üstün yetenekli öğrenciler ve özellikleri hakkında bilgi düzeylerini artırmaya yönelik bir eğitim programının etkililiği
F Şahin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
602012
Yaratıcı Kişilik Özellikleri Ölçeği: Güvenilirlik ve Geçerlik Çalışması
F Şahin, Ş Danışman
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 747-760, 2017
582017
An Investigation of the Effectiveness and Efficiency of Classroom Teachers in the Identification of Gifted Students
F Şahin, Ç Çetinkaya
Turkish Journal of Giftedness and Education 5 (2), 133-146, 2015
422015
Üstün yetenekli öğrencilerin özellikleri konusunda okul öncesi yardımcı öğretmen adaylara verilen eğitimin etkisi
F ŞAHİN
Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 1 (3), 2013
42*2013
Duygusal zekanın alana özgü yaratıcılığı yordama düzeyi: Üstün zekalı öğrenciler üzerinde bir inceleme
F Şahin, E Özer, ME Deniz
Eğitim ve Bilim 41 (183), 2016
41*2016
Yaratıcılık--Zekâ İlişkisi: Yeni Deliller.
F ŞAHİN
Ilkogretim Online 13 (4), 2014
402014
The Mediating Role of Self/Everyday Creativity and Depression on the Relationship Between Creative Personality Traits and Problematic Social Media Use Among Emerging Adults
ŞB Kircaburun, K., Griffiths, M. D., Şahin, F., Bahtiyar, M., Atmaca, T ...
International Journal of Mental Health Addiction 18, 77-88, doi: 10.1007 …, 2020
372020
General intelligence, emotional intelligence and academic knowledge as predictors of creativity domains: A study of gifted students
F ŞAHİN
Cogent Education 3 (1), 1218315, 2016
352016
Kaufman Alanları Yaratıcılık Ölçeği’nin Türkçeye uyarlanması ve psikometrik özelliklerinin incelenmesi
F ŞAHİN
İlköğretim Online 15 (3), 855-867, 2016
332016
Bilim ve Sanat Merkezinde Çalışan Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyinin İncelenmesi
F ŞAHİN, D ŞAHİN
Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 1 (2), 2013
292013
The effectiveness of mentoring strategy for developing the creative potential of the gifted and non-gifted students
F Şahin
Thinking Skills and Creativity 14, 47-55, 2014
242014
Üstün zekalı öğrencilerin eğitimine yönelik eğitsel stratejiler
Ş Feyzullah
Üstün zekalı ve üstün yetenekli öğrencilerin eğitim 1, 3-19, 2015
23*2015
Educational programs, services and support for gifted students in Turkey
F Şahin
Eğitimde Kuram ve Uygulama 11 (4), 1207-1223, 2015
212015
Üstün yetenekli öğrencilerin davranışsal özellikleri için ölçek: faktör yapısı, güvenilirlik ve geçerlilik çalışması
F ŞAHİN, F ŞAHİN
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 38 …, 2012
17*2012
Investigating the Competence of Classroom Teachers in Terms of Nominating the Students with High Creativity and Gender-Biased Decisions
F ŞAHİN
International Journal of Progressive Education 12 (3), 110-120, 2016
112016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20