Peer supports as an alternative to individually assigned paraprofessionals in inclusive high school classrooms EW Carter, LG Sisco, MA Melekoglu, C Kurkowski Research and Practice for Persons with Severe Disabilities 32 (4), 213-227, 2007 | 169 | 2007 |
Impact of motivation to read on reading gains for struggling readers with and without learning disabilities MA Melekoglu Learning Disability Quarterly 34 (4), 248-261, 2011 | 162 | 2011 |
Motivation to Read: How Does It Change for Struggling Readers with and without Disabilities?. MA Melekoglu, KL Wilkerson International Journal of Instruction 6 (1), 77-88, 2013 | 135 | 2013 |
Special education in Turkey MA Melekoglu, O Cakiroglu, KW Malmgren International Journal of Inclusive Education 13 (3), 287-298, 2009 | 118 | 2009 |
İlköğretim döneminde özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin yazma becerilerine ilişkin çalışmaların incelenmesi Ö İlker, MA Melekoğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (03 …, 2017 | 95* | 2017 |
Özel gereksinimli öğrencilerle yürütülen etkileşim projesinin genel eğitim öğretmenlerinin kaynaştırma uygulamalarına yönelik olumlu tutum ve farkındalık geliştirmeleri … MA Melekoğlu Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (2), 1053-1077, 2013 | 93* | 2013 |
Stress and life satisfaction of Turkish college students C Kaya, TN Tansey, M Melekoğlu, O Çakiroğlu College Student Journal 49 (2), 257-261, 2015 | 71 | 2015 |
Statistical trends and developments within inclusive education in Turkey O Cakiroglu, MA Melekoglu International Journal of Inclusive Education 18 (8), 798-808, 2014 | 68 | 2014 |
Türkiye’de Özel Öğrenme Güçlüğü Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi B GÖRGÜN, MA MELEKOĞLU SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION 9 (1), 83-106, 2019 | 57* | 2019 |
Psychometric evaluation of Turkish version of the Perceived Stress Scale with Turkish college students C Kaya, TN Tansey, M Melekoglu, O Cakiroglu, F Chan Journal of Mental Health 28 (2), 161-167, 2019 | 54 | 2019 |
Özel öğrenme güçlüğüne giriş MA Melekoğlu Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, 15-47, 2017 | 51 | 2017 |
İlköğretimde kaynaştırma İH Diken, S Batu, AŞ Öz, O Özokçu, MA Melekoğlu, ES Pınar, N Karasu, ... Pegem Akademi, 2013 | 51 | 2013 |
Türkiye’de özel eğitim araştırmalarının incelenmesi N Güner Yıldız, MA Melekoğlu, A Tunç Paftalı İlköğretim Online 15 (4), 1076-1089, 2016 | 41* | 2016 |
Early signs of specific learning disabilities in early childhood. OS Balıkcı, MA Melekoglu International Journal of Early Childhood Special Education 12 (1), 84-95, 2020 | 33 | 2020 |
Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin akıcı okuma ve okuduğunu anlama becerilerini geliştirmeye yönelik bir okuma destek programının geliştirilmesi B Görgün, MA Melekoğlu İlköğretim Online, 698-713, 2019 | 33* | 2019 |
Özel öğrenme güçlüğünün nedenleri ve özellikleri MA Melekoğlu Pegem Atıf İndeksi, 24-52, 2017 | 30 | 2017 |
Öğrenme güçlüğü ve özel yetenek MA Melekoğlu, U Sak Pegem Atıf İndeksi, 1-291, 2017 | 30* | 2017 |
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Fen Bilimleri Öğretimi Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi G KARAER, MA MELEKOĞLU Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (4 …, 2020 | 29* | 2020 |
Kaynaştırma Eğitiminin Yasa ve Uygulamalardaki Durumunun Türkiye ve Avrupa Bağlamında Değerlendirilmesi E Yılmaz, MA Melekoğlu Osmangazi Journal of Educational Research 5 (1), 1-17, 2018 | 29 | 2018 |
Otizm spektrum bozukluğu (OSB) olan bireylerin fiziksel aktivitelerine ilişkin yapılan çalışmaların gözden geçirilmesi B Görgün, MA Melekoğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (03 …, 2016 | 28* | 2016 |