Takip et
Betül Küçük Demir
Betül Küçük Demir
bayburt.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
EXAMINING METACOGNITIVE AWARENESS OF SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS IN TERMS OF SOME VARIABLES
D Deniz, B Küçük, Ş Cansız, L Akgün, T İşleyen
Kastamonu Education Journal 22 (1), 305-320, 2014
1012014
Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi/Examining prospective teachers' level of creative thinking in terms of different …
T İşleyen, B Küçük
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (21), 199-208, 2013
712013
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğrencilerin matematik başarılarına ve yaratıcı düşünme becerilerine etkisi
B Küçük Demir
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
522014
Identifying the secondary school students’ misconceptions about functions
B Küçük
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3837-3842, 2011
272011
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretmeye yönelik kaygılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Bayburt örneği)
BK Demir, Ş Cansız, D Deniz, CÇ Kansu, T İşleyen
Bayburt eğitim fakültesi dergisi 11 (2), 2016
242016
Reflection on the Analytic Geometry Courses: The Geogebra Software and Its Effect on Creative Thinking.
A Yildiz, S Baltaci, BK Demir
Universal Journal of Educational Research 5 (4), 620-630, 2017
192017
The Effects of Argumentation Based Science Learning Approach on Creative Thinking Skills of Students.
B Küçük Demir, T Isleyen
Educational Research Quarterly 39 (1), 49-82, 2015
192015
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının olasılık öğretimi üzerine etkisi
ÖS Can, T İşleyen, BK Demir
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (24), 559-572, 2017
132017
Matematik öğretiminde dijital oyun tasarlamanın öğretmen adaylarının yaratıcılıklarına etkisi
NC Aksoy, BK Demir
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (1), 147-169, 2019
112019
Examining prospective teachers' level of creative thinking in terms of different variables
T İşleyen, B Küçük
Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute 10 (21), 199-208, 2013
102013
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğrencilerin matematik başarılarına ve yaratıcı düşünme becerilerine etkisi
BK Demir
Yayınlanmamış doktora tezi. Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
82014
Okulöncesi ve ilköğretim birinci sınıfa devam eden öğrencilerde özel öğrenme güçlüğünün belirlenmesi (Tez No. 188756)[Yüksek lisans tezi, Marmara Üniversitesi]
B Demir
Yükseköğretim Kurulu Ulusal Tez Merkezi, 2005
82005
Zekâ oyunlarının 6. sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme becerilerine etkileri
H Terzi, B KÜÇÜK-DEMİR
Journal of Computer and Education Research 10 (20), 751-776, 2022
72022
The effect of designing digital games in mathematics teaching on the creativity of prospective teachers
NC Aksoy, B Küçük Demir
Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty 39 (1), 147-169, 2019
72019
The investigation of primary school teacher candidates' anxiety levels for teaching mathematics in terms of different variables (The example of Bayburt)
BK Demir, Ş Cansız, D Deniz, CÇ Kansu, T İşleyen
Journal of Bayburt University Education Faculty 11 (2), 379-390, 2016
72016
Okul öncesi ve ilköğretim I. sınıfa devam eden öğrencilerde özel öğrenme güçlüğünün belirlenmesi (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi)
B Demir
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Özel Eğitim Anabilim Dalı, 2005
72005
Mathematics Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Involving the Relationships between Perimeter and Area
D Deniz Yılmaz, B Küçük Demir
Athens Journal of Education 8 (4), 2021
62021
The Opinions of Mathematics Teacher Candidates Who Have Received a STEM Training on STEM and the Activities they Designed in the Class
BK Demir
Athens Journal of Education 8 (4), 2021
62021
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi
BK DEMİR, T İŞLEYEN
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1084-1109, 2019
62019
Çember konusunun geogebra yazılımıyla öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme becerilerine etkisi
BK DEMİR, S ÇOLAKOĞLU
Journal of Gifted Education and Creativity 5 (1), 20-44, 2018
62018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20