EXAMINING METACOGNITIVE AWARENESS OF SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS IN TERMS OF SOME VARIABLES D Deniz, B Küçük, Ş Cansız, L Akgün, T İşleyen Kastamonu Education Journal 22 (1), 305-320, 2014 | 101 | 2014 |
Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi/Examining prospective teachers' level of creative thinking in terms of different … T İşleyen, B Küçük Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (21), 199-208, 2013 | 71 | 2013 |
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğrencilerin matematik başarılarına ve yaratıcı düşünme becerilerine etkisi B Küçük Demir Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 52 | 2014 |
Identifying the secondary school students’ misconceptions about functions B Küçük Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3837-3842, 2011 | 27 | 2011 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretmeye yönelik kaygılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Bayburt örneği) BK Demir, Ş Cansız, D Deniz, CÇ Kansu, T İşleyen Bayburt eğitim fakültesi dergisi 11 (2), 2016 | 24 | 2016 |
Reflection on the Analytic Geometry Courses: The Geogebra Software and Its Effect on Creative Thinking. A Yildiz, S Baltaci, BK Demir Universal Journal of Educational Research 5 (4), 620-630, 2017 | 19 | 2017 |
The Effects of Argumentation Based Science Learning Approach on Creative Thinking Skills of Students. B Küçük Demir, T Isleyen Educational Research Quarterly 39 (1), 49-82, 2015 | 19 | 2015 |
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının olasılık öğretimi üzerine etkisi ÖS Can, T İşleyen, BK Demir Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (24), 559-572, 2017 | 13 | 2017 |
Matematik öğretiminde dijital oyun tasarlamanın öğretmen adaylarının yaratıcılıklarına etkisi NC Aksoy, BK Demir Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (1), 147-169, 2019 | 11 | 2019 |
Examining prospective teachers' level of creative thinking in terms of different variables T İşleyen, B Küçük Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute 10 (21), 199-208, 2013 | 10 | 2013 |
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğrencilerin matematik başarılarına ve yaratıcı düşünme becerilerine etkisi BK Demir Yayınlanmamış doktora tezi. Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 8 | 2014 |
Okulöncesi ve ilköğretim birinci sınıfa devam eden öğrencilerde özel öğrenme güçlüğünün belirlenmesi (Tez No. 188756)[Yüksek lisans tezi, Marmara Üniversitesi] B Demir Yükseköğretim Kurulu Ulusal Tez Merkezi, 2005 | 8 | 2005 |
Zekâ oyunlarının 6. sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme becerilerine etkileri H Terzi, B KÜÇÜK-DEMİR Journal of Computer and Education Research 10 (20), 751-776, 2022 | 7 | 2022 |
The effect of designing digital games in mathematics teaching on the creativity of prospective teachers NC Aksoy, B Küçük Demir Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty 39 (1), 147-169, 2019 | 7 | 2019 |
The investigation of primary school teacher candidates' anxiety levels for teaching mathematics in terms of different variables (The example of Bayburt) BK Demir, Ş Cansız, D Deniz, CÇ Kansu, T İşleyen Journal of Bayburt University Education Faculty 11 (2), 379-390, 2016 | 7 | 2016 |
Okul öncesi ve ilköğretim I. sınıfa devam eden öğrencilerde özel öğrenme güçlüğünün belirlenmesi (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi) B Demir Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Özel Eğitim Anabilim Dalı, 2005 | 7 | 2005 |
Mathematics Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Involving the Relationships between Perimeter and Area D Deniz Yılmaz, B Küçük Demir Athens Journal of Education 8 (4), 2021 | 6 | 2021 |
The Opinions of Mathematics Teacher Candidates Who Have Received a STEM Training on STEM and the Activities they Designed in the Class BK Demir Athens Journal of Education 8 (4), 2021 | 6 | 2021 |
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi BK DEMİR, T İŞLEYEN Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1084-1109, 2019 | 6 | 2019 |
Çember konusunun geogebra yazılımıyla öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme becerilerine etkisi BK DEMİR, S ÇOLAKOĞLU Journal of Gifted Education and Creativity 5 (1), 20-44, 2018 | 6 | 2018 |