Amasya ve Sinop illerinde çalışan okulöncesi öğretmenlerin fen kavramlarının öğretilmesinde kullandıkları yöntemlerin belirlenmesi H Karaer, M Kösterelioğlu Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 13 (2), 447-454, 2005 | 116 | 2005 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN İLKÖĞRETİM II. KADEMEDEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (Amasya Örneği) H Karaer Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 97-111, 2006 | 113 | 2006 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MADDE KONUSUNDAKİ BAZI KAVRAMLARIN ANLAŞILMA DÜZEYLERİ İLE KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ VE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ H Karaer Kastamonu Education Journal 15 (1), 199-210, 2007 | 81 | 2007 |
YAPILANDIRICI ÖĞRENME TEORİSİNE DAYALI BİR LABORATUVAR AKTİVİTESİ KROMOTOGRAFİ YÖNTEMİ İLE MÜREKKEBİN BİLEŞENLERİNE AYRILMASI H Karaer Kastamonu Education Journal 15 (2), 591-602, 2007 | 56 | 2007 |
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ H Karaer Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 107-120, 2007 | 38 | 2007 |
Preparation and characterization of chromophor group containing cyclotriphosphazenes: I imino chromophor carrying some cyclotriphosphazenes M Odabaşoğlu, G Turgut, H Karaer Phosphorus, Sulfur, and Silicon and the Related Elements 152 (1), 9-25, 1999 | 31 | 1999 |
Synthesis and spectral characterisation of novel azo-azomethine dyes H Karaer, IE Gümrükçüoğlu Turkish Journal of Chemistry 23 (1), 67-72, 1999 | 30 | 1999 |
Kamu Personeli Seçme Sınavındaki Öğretmenlik Alan Bilgisi Testlerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri FKE karaer H, Karaer Erciyes Eğitim Dergisi 2 (2), 40-58, 2018 | 15* | 2018 |
Alkollerin suda çözünmelerini açıklayan bir dramatizasyon etkinliğinin geliştirilmesi ve uygulanması, H KARAER OMÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 25-32, 2007 | 15 | 2007 |
Schiff bazlarına diazonyum tuzlarının kenetlenmesi ile oluşan bazı azo-azometin boyarmaddelerinin sentezi ve yapılarının spektroskopik tekniklerle incelenmesi H Karaer Fen Bilimleri Enstitüsü, 1997 | 14 | 1997 |
Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre soru analizi (KPSS/ÖABT-analitik kimyayla ilişkili sorular) H Karaer Kastamonu Education Journal 27 (6), 2583-2596, 2019 | 10 | 2019 |
Kimya öğretmeni adaylarının “Aziz Sancar’ın başarısı” adlı okuma parçasındaki değerler ve değerler eğitimine yönelik görüşleri H Karaer, F Karaer Değerler Eğitimi Dergisi 17 (37), 290-316, 2019 | 9 | 2019 |
ve Kösterelioğlu, M.(2005) H Karaer Amasya ve sı nop ı llerı nde çalişan okulöncesı öğretmenlerı n fen …, 0 | 9 | |
Lise fen bölümü öğrencilerinin kimya dersine yönelik tutumlarının belirlenmesi H KARAER Çağdaş Eğitim Dergisi 30 (326), 23-29, 2005 | 6 | 2005 |
Amasya ili merkez ilçede bulunan ortaöğretim öğrencilerinin kimya dersine yönelik tutumlarının belirlenmesi H Karaer XVII. Ulusal Kimya Kongresi Bildiri Özetleri, 8-11, 2003 | 6 | 2003 |
Nicel analiz problemlerinin öğretiminde akış şemalarının kullanılmasına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri H Karaer Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 201-225, 2020 | 5 | 2020 |
Öğretmenlik Alan Bilgisi Testlerindeki Organik Kimya Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi H karaer Trakya Eğitim Dergisi 10 (3), 726-743, 2020 | 4 | 2020 |
Bazı Kimya Kavramlarının Atasözleri ile öğretimi H KARAER Çağdaş Eğitim Dergisi 31 (334), 35-40, 2006 | 4 | 2006 |
Opinions of teacher candidates towards the teaching field knowledge tests on the public personnel selection examination H Karaer, F Karaer, E Kartal Erciyes Journal of Education 2 (2), 40-58, 2018 | 3 | 2018 |
Examining the attitudes of 8th grade students in primary schools about science course regarding to some variables H KARAER Journal of Education Faculty 9 (1), 107-120, 2007 | 3 | 2007 |