Takip et
Ceyda Aysuna Türkyılmaz
Ceyda Aysuna Türkyılmaz
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effects of personality traits and website quality on online impulse buying
CA Turkyilmaz, S Erdem, A Uslu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 175, 98-105, 2015
3122015
Web advertising value and students’ attitude towards web advertising
M Aktan, S Aydogan, C Aysuna, MZH Cad
European Journal of Business and Management 8 (9), 86-97, 2016
962016
Tüketici etnosentrizmi etkisini ölçmede CETSCALE ölçeği ve Türkiye uygulaması
C Aysuna
PQDT-Global, 2006
722006
How do mobile wallets improve sustainability in payment services? A comprehensive literature review
E Hopalı, Ö Vayvay, ZT Kalender, D Turhan, C Aysuna
Sustainability 14 (24), 16541, 2022
332022
A search for missing links: specifying the relationship between leader-member exchange differentiation and service climate
S Auh, DE Bowen, C Aysuna, B Menguc
Journal of Service Research 19 (3), 260-275, 2016
332016
The role of individual characteristics on consumers’ counterfeit purchasing intentions: research in fashion industry
CA Turkyilmaz, A Uslu
Journal of Management Marketing and Logistics 1 (3), 259-275, 2014
302014
Retro marka deneyiminin yeniden satın alma niyeti ve marka bağlılığı yaratmadaki rolü
F Pınarbaşı, CA Türkyılmaz
International Journal of Research in Business and Social Science 6 (2), 13-25, 2017
292017
TÜRKİYE VE KKTC TÜKETİCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN ETNOSENTRİZM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR KARŞILAŞTIRMA
C Aysuna, OK Altuna
Öneri Dergisi 8 (29), 147-157, 2008
282008
Geçmişin gücü: Retro pazarlama
CA Türkyılmaz
İstanbul: Beta Yayınları, 2016
222016
SANAL EVRENDE MARKALARIN GELECEĞİ: YENİ İNTERNET DÜNYASI METAVERSE VE MARKA UYGULAMALARI
GS Averbek, CA TÜRKYILMAZ
Sosyal Bilimlerde Multidisipliner Çalışmalar Teori, Uygulama ve Analizler, 99, 2022
212022
Materialism and Brand Resonance as drivers of Online Compulsive Buying Behavior
AU Ceyda Aysuna Türkyılmaz, İlke Kocamaz
The Journal of Academic Social Sciences Studies 43 (Spring (1)), 91-107, 2016
19*2016
Antecedents and outcomes of consumers’ inward and outward environmental attitudes: Evidence from Turkey
CA Turkyilmaz, A Uslu, B Durmus
Procedia-Social and Behavioral Sciences 175, 90-97, 2015
192015
Online anlık satın alma davranışlarının hazcı alışveriş motivasyonları ile açıklaması: Hazır giyim ürünleri üzerine bir araştırma
Ş Erdem, CA Türkyılmaz, AC Kırgız
Beykoz Akademi Dergisi 3 (2), 55-74, 2015
172015
Kriz yönetimi
CA Sahavet Gürdal
Kriz Yönetimi, 563-582, 2009
14*2009
Tüketici etnosentrizmini ölçmede cetscale ölçeği ve türkiye uygulaması
C Aysuna
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
122006
PERAKENDECİ MAĞAZA ÖZELLİKLERİNİN TÜKETİCİLERİN PERAKENDECİ MARKASINA KARŞI TUTUMLARI VE SATIN ALMA NİYETLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
CA Türkyılmaz, S Aydoğan, S Gurdal
Öneri Dergisi 12 (45), 287-305, 2016
92016
Understanding the moderator role of covid-19 pandemic anxiety on the relationship between internet addiction and online shopping addiction
B Leblebicioğlu, CA Türkyılmaz
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 44 (1), 104-118, 2022
82022
Geçmişin gücü: Retro Pazarlama-Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
CA Türkyılmaz
82016
Dağıtım kanallarında bağlıığı etkileyen faktörler ve bağlılığın uzun dönemli ilişki odaklılıktaki rolü
C Aysuna
Marmara Üniversitesi, 2011
82011
ÇEVRİMİÇİ KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞININ YÖNLENDİRİCİ UNSURLARI OLARAK MATERYALİZM VE MARKA REZONANSI
CA TÜRKYILMAZ, İOA USLU
The Journal of Academic Social Science Studies 2 (43), 91-107, 2024
52024
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20