BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN" ÖĞRETMEN" KAVRAMI İLE İLGİLİ ALGILARININ METAFORİK İNCELENMESİ. S ASLAN Electronic Turkish Studies 8 (6), 2013 | 80 | 2013 |
Testing the Effectiveness of Interdisciplinary Curriculum-Based Multicultural Education on Tolerance and Critical Thinking Skill. S Aslan, B Aybek International Journal of Educational Methodology 6 (1), 43-55, 2020 | 61 | 2020 |
An Investigation Of The Educational Beliefs Of Primary School Teachers In Terms Of Several Variables S Aslan Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (4), 1453-1458, 2017 | 57 | 2017 |
İlkokul sinif öğretmenlerinin disiplin problemleri ile ilgili görüşlerinin incelenmesi F Sadık, S Aslan Electronic Turkish Studies 10 (3), 115-138, 2015 | 55 | 2015 |
Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ile benimsedikleri eğitim felsefelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi B Aybek, S Aslan Gaziantep University Journal of Social Sciences 16 (2), 373-385, 2017 | 50 | 2017 |
Oyun ve fiziki etkinlikler dersinin birinci sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre değerlendiril-mesi (Elazığ ili örneği) H Kazu, S Aslan Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (1), 49-63, 2014 | 48 | 2014 |
How is multicultural education perceived in elementary schools in Turkey? A case study S Aslan European Journal of Educational Research 8 (1), 233-247, 2019 | 45 | 2019 |
Analysis of Digital Literacy Self-Efficacy Levels of Pre-Service Teachers. S Aslan International Journal of Technology in Education 4 (1), 57-67, 2021 | 44 | 2021 |
Birleştirilmiş sınıf öğretmenlerinin hayat bilgisi dersi öğretim programına yönelik görüşlerinin incelenmesi (Nitel bir araştırma) H KAZU, S ASLAN Turkish Studies (Elektronik) 7 (2), 693-706, 2012 | 38 | 2012 |
İlkokulda disiplinlerarası öğretime yönelik mevcut durumun incelenmesi S ASLAN, M KARAKUŞ İlköğretim Online 15 (4), 2016 | 37 | 2016 |
Do teachers’ educational philosophies affect their digital literacy? The mediating effect of resistance to change M Alanoglu, S Aslan, S Karabatak Education and Information Technologies 27 (3), 3447-3466, 2022 | 36 | 2022 |
THE IMPACT OF ARGUMENTATION-BASED TEACHING AND SCENARIO-BASED LEARNING METHOD ON THE STUDENTS’ACADEMIC ACHIEVEMENT S Aslan Journal of Baltic Science Education 18 (2), 171-183, 2019 | 31 | 2019 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin çok kültürlü eğitim ile ilgili görüşlerinin incelenmesi S Aslan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 231-253, 2017 | 31 | 2017 |
An analysis of the units “I’m learning my past” and “the place where we live” in the social studies textbook related to critical thinking standards B Aybek, S Aslan Eurasian Journal of Educational Research 16 (65), 35-54, 2016 | 31 | 2016 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-DÜZENLEME DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ B Aybek, S Aslan Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (3), 455-470, 2017 | 29 | 2017 |
Öğretmen adaylarının eleştirel okuma özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi B Aybek, S Aslan Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi 4 (4), 1672-1683, 2015 | 27 | 2015 |
2004 İlköğretim Programının “Ölçme-Değerlendirme” Boyutu İle İlgili Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi H Kazu, S Aslan İlköğretim Online 12 (1), 87-108, 2013 | 27* | 2013 |
An analysis of prospective teachers' curriculum literacy levels in terms of reading and writing S Aslan Universal Journal of Educational Research 7 (4), 973-979, 2019 | 26 | 2019 |
Öğretmen adaylarına yönelik eleştirel düşünme standartları ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması B Aybek, S Aslan, S Dinçer, BC Arısoy Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 21 (1), 25-50, 2015 | 25 | 2015 |
Sınıf öğretmenlerinin ilkokul 3. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi B Aybek, S Aslan Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (41), 883-894, 2015 | 25 | 2015 |