BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN" ÖĞRETMEN" KAVRAMI İLE İLGİLİ ALGILARININ METAFORİK İNCELENMESİ. S ASLAN Electronic Turkish Studies 8 (6), 2013 | 66 | 2013 |
İlkokul sinif öğretmenlerinin disiplin problemleri ile ilgili görüşlerinin incelenmesi F Sadık, S Aslan | 36 | 2015 |
Sınıf öğretmenlerinin eğitim inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi S ASLAN Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (4), 1453-1458, 2017 | 31* | 2017 |
Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ile benimsedikleri eğitim felsefelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi B Aybek, S Aslan Gaziantep University Journal of Social Sciences 16 (2), 373-385, 2017 | 30 | 2017 |
Birleştirilmiş sınıf öğretmenlerinin hayat bilgisi dersi öğretim programına yönelik görüşlerinin incelenmesi (nitel bir araştırma) H KAZU, S ASLAN Turkish Studies (Elektronik) 7 (2), 693-706, 2012 | 30 | 2012 |
Testing the Effectiveness of Interdisciplinary Curriculum-Based Multicultural Education on Tolerance and Critical Thinking Skill. S Aslan, B Aybek International Journal of Educational Methodology 6 (1), 43-55, 2020 | 24 | 2020 |
Oyun ve fiziki etkinlikler dersinin birinci sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre değerlendiril-mesi (Elazığ ili örneği) H Kazu, S Aslan Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (1), 49-63, 2014 | 24 | 2014 |
Öğretmen adaylarına yönelik eleştirel düşünme standartları ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması B Aybek, S Aslan, S Dinçer, BC Arısoy Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 21 (1), 25-50, 2015 | 22 | 2015 |
Sınıf öğretmenlerinin ilkokul 3. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi B Aybek, S Aslan Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (41), 883-894, 2015 | 22 | 2015 |
2004 İlköğretim Programının “Ölçme-Değerlendirme” Boyutu İle İlgili Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi H Kazu, S Aslan İlköğretim Online 12 (1), 87-108, 2013 | 22* | 2013 |
An analysis of the units “I’m learning my past” and “the place where we live” in the social studies textbook related to critical thinking standards B Aybek, S Aslan Eurasian Journal of Educational Research 16 (65), 35-54, 2016 | 20 | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin çok kültürlü eğitim ile ilgili görüşlerinin incelenmesi S ASLAN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 231-253, 2017 | 19 | 2017 |
İlkokulda disiplinlerarası öğretime yönelik mevcut durumun incelenmesi S ASLAN, M KARAKUŞ İlköğretim Online 15 (4), 2016 | 19 | 2016 |
Serbest etkinlik dersinin birleştirilmiş sınıflarda görev yapan öğretmenlerin görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi (Elazığ ili örneği) S Aslan, K Hilal Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 133-145, 2013 | 18 | 2013 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-DÜZENLEME DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ B Aybek, S Aslan Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (3), 455-470, 2017 | 17 | 2017 |
Investigating the relation between educational philosophies adopted by prospective teachers and their teaching-learning conceptions S Aslan Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi= Pegem Journal of Education and Instruction …, 2018 | 16 | 2018 |
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN SES TEMELLİ CÜMLE YÖNTEMİNİN UYGULANMASINDA YAŞAMIŞ OLDUKLARI SORUNLARA VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN … B Aybek, S Aslan Electronic Turkish Studies 9 (5), 2014 | 16 | 2014 |
Birleştirilmiş sınıf uygulamasına karşılaştırmalı bir bakış: Vietnam, Peru, Sri Lanka ve Kolombiya örnekleri İY Kazu, S Aslan International Online Journal of Educational Sciences 3 (3), 1081-1108, 2011 | 16 | 2011 |
THE IMPACT OF ARGUMENTATION-BASED TEACHING AND SCENARIO-BASED LEARNING METHOD ON THE STUDENTS’ACADEMIC ACHIEVEMENT S Aslan Journal of Baltic Science Education 18 (2), 171-183, 2019 | 15 | 2019 |
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin çokkültürlü eğitime dayalı olarak uygulanan etkinlikler ile ilgili görüşlerinin incelenmesi S ASLAN, B AYBEK Journal of Theoretical Educational Science 11 (1), 58-82, 2018 | 14 | 2018 |