Ortaöğretim öğrencilerinin okula ilişkin tutumlarının devamsızlık ve okul başarıları arasındaki ilişki A ADIGÜZE, H KARADAŞ Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 49-67, 2013 | 98 | 2013 |
Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının Öğretmenlerin Öznel İyi Oluş ve İş Doyumları Üzerindeki Etkisi S Katıtaş, H Karadaş, B Coşkun Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 182-207, 2022 | 10 | 2022 |
Ortaöğretim öğretmenlerinin pozitif okul yönetimi ve örgütsel bağlılıklarının incelenmesi A Adıgüzel, H Karadaş Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 2014 | 10 | 2014 |
Pozitif okul yönetiminin öğretmenlerin örgütsel bağlılığına etki düzeyi H Karadaş Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013 | 10 | 2013 |
Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzları İle Müdür Öğretmen İlişkilerinde Güven N Özer, H Karadaş OPUS ©Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of …, 2021 | 9* | 2021 |
Pozitif okul yönetiminin öğretmenlerin örgütsel bağlılığına etkisi R Balay, A Kaya, H Karadaş Eğitim Yansımaları 1 (1), 1-12, 2017 | 7* | 2017 |
Examining teachers' organizational happiness and organizational commitment H Karadaş, MA Akın International Journal of Educational Research 14 (2), 289-309, 2023 | 6* | 2023 |
The relationship between faculty members’ organizational support perceptions and personal growth initiative levels, the mediating role of general self-efficacy B Coşkun, S KATITAŞ, H Karadaş International Journal of Modern Education Studies 6 (2), 400-422, 2022 | 3 | 2022 |
Educational Problems of Immigrant Students H Karadaş Shanlax International Journal of Education 1 (10), 64-78, 2022 | 2 | 2022 |
Öğrenen Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi H Karadaş, N Konan Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi 3 (1), 93-106, 2021 | 2 | 2021 |
Öğrenci taşıma hizmetlerinde yaşanan güvenlik sorunlarına ilişkin paydaş görüşlerinin incelenmesi H Karadaş İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 2 | 2020 |
Dezavantajlı Bölgelerdeki Aday Öğretmenlerin Adaylık Sürecine İlişkin Görüşleri MA AKIN, H Karadaş, YY GÖVTAŞ İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 124-147, 2023 | 1 | 2023 |
Almanya ve Türkiye'deki okullarda yaşanan güvenlik sorunlarının karşılaştırılması H Karadaş, F Karaca The Journal of Academic Social Science Studies, 2023 | 1 | 2023 |
Okul Müdürlerinin Dönüşümcü Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Örgütsel Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkininin İncelenmesi R ZENGİN, MA AKIN, H KARADAŞ İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2677-2706, 2021 | 1 | 2021 |
Okul öncesi eğitim kurumlarında yaşanan güvenlik ve sağlık problemlerinin paydaş görüşlerine göre incelenmesi H Karadaş | 1 | 2021 |
Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzının Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algı Düzeylerine Etkisi H KARADAŞ, F TİMUR ISPEC International Journal of Social Sciences & Humanities 7 (3), 746-771, 2023 | | 2023 |
Öğretmenlerin Örgütsel Stres ile İşe Yabancılaşma Düzeylerinin İncelenmesi H KARADAŞ, N ÖZGÜN Artuklu İnsan ve Toplum Bilim Dergisi 8 (1), 93-112, 2023 | | 2023 |
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA OYUN H Karadaş Erken Çocukluk Döneminde OYUN, 2023 | | 2023 |
Safety Problems at Schools According to School Administrators’ Opinions H Karadaş, B Coşkun, S Katıtaş Psycho-Educational Research Reviews 12 (1), 134-150, 2023 | | 2023 |
Okul Müdür ve Müdür Yardımcıları Arasında Yaşanan Çatışmaların İncelenmesi MA AKIN, H KARADAŞ, A KILIÇ Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 320-338, 2023 | | 2023 |