Takip et
Emine Burcu Pehlivan Tunç
Emine Burcu Pehlivan Tunç
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim programında yer alan kazanımlara dayalı soru yazma ve puanlama çalışması
Ö Kutlu, S Yalçın, EB Pehlivan
İlköğretim Online 9 (3), 2010
182010
Effect of correction-for-guessing formula on psychometric characteristics of test
S Şenel, EB Pehlivan, B Alatlı
Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 925-929, 2015
112015
Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü tezlerde varsayım kullanımı
M Başman, M Uluman, EB Tunç
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018
10*2018
İki ve çok kategorili puanlanan maddelerde değişen madde fonksiyonlarının karşılaştırılması
EB Tunç, Ö Kutlu
Başkent University Journal of Education (BUJE) 5 (1), 2018
82018
Intercultural education and incoming-outcoming of Erasmus student study exchange: Marmara University students
E Molu, M Başman, D Eryiğit, EB Tunç, G Yaman
International Journal for 21st Century Education 1 (1), 21-33, 2014
8*2014
Türkçe test maddelerinde yanıtlama davranışlarının incelenmesi
EB Pehlivan, Ö Kutlu
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 5 (1), 2014
82014
A study on writing and scoring open-ended questions based on the primary school curriculum objectives
Ö Kutlu, S Yalçın, EB Pehlivan
Elementary Education Online 9 (3), 1201-1215, 2010
52010
Relationships Between Hostility, Resilience and Intolerance of Uncertainty: A Structural Equation Modeling
MU Simel Parlak, Emine Burcu Tunç, Derya Eryiğit
Journal of Evidence-Based Psychotherapies 22 (1), 1-20, 2022
32022
Development of Test-Taking Strategies Scale: High School and Undergraduate Form.
EB Tunç, S Senel
International Journal of Contemporary Educational Research 8 (4), 116-129, 2021
32021
How the order of the items in a booklet affects item functioning: Emprical findings from course level data
A Avcu, EB Tunç, M Uluman
European Journal of Education Studies 4 (3), 2018
32018
The role of parents on Turkish students’ reading achievement
S Yalçın, A Şengül, N Demirtaşlı, F Barış-Pekmezci, EB Pehlivan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4393-4396, 2014
32014
Çoktan seçmeli Türkçe test maddelerinde yanıtlama davranışlarının incelenmesi
EB Pehlivan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
32011
The predictive role of cognitive emotion regulation and coping on psychological resilience in university students
ZD Yöndem, E Tunç, A Yandı
E-International Journal of Pedandragogy (e-ijpa) 1 (1), 22-36, 2021
22021
Classification of countries participated in TALIS
B Alatlı, EB Pehlivan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 2262-2265, 2014
22014
Kumar Bozukluğu Tanısı Olan Hastalarda Problemli Kumar Oynama Şiddet Endeksi Türkçe Versiyonunun Psikometrik Özellikleri
M Altıntaş, EB Tunç, D Dinçer, M Özdenler, ANH Olcay, C Barın
Bağımlılık Dergisi 23 (4), 1-1, 2022
1*2022
Validity and reliability of the solidarity in pandemics scale
M Uluman, D Eryiğit, EB Tunç, S Parlak
International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (3), 230-241, 2021
12021
Development of the hostility in pandemic scale (HPS): A validity and reliability study
EB Tunç, S Parlak, M Uluman, D Eryigit
International Journal of Assessment Tools in Education 8 (3), 475-486, 2021
12021
Revisiting the effect of item purification on differential item functioning: Real data findings
EB Tunç, M Uluman, A Avcu
International Online Journal of Educational Sciences 10 (5), 2018
12018
Öğretmen adaylarının açık uçlu ve çoktan seçmeli maddelere yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi
EB Tunç, M Uluman
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (65 (180-194)), 2018
1*2018
DETERMINING THE VARIABLES EXPLAINING ACADEMIC A MOTIVATION.
M ULUMAN MERT, EB TUNÇ
International Journal of Education Technology & Scientific Researches 8 (24), 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20