Türkiye’de okul öncesi eğitimin dünü ve bugünü O Ural, O Ramazan Türkiye’de okul öncesi eğitim ve ilköğretim sistemi temel sorunlar ve çözüm …, 2007 | 89 | 2007 |
Oyuncağa çocuk, anne ve öğretmen bakış açısı AA ÖZDEMİR, O RAMAZAN Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 2 (1), 1-16, 2012 | 40 | 2012 |
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden 36–48 aylık çocukların bilişsel gelişim düzeyleri O Ramazan, S Demir Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 1 (2), 83-98, 2011 | 30 | 2011 |
Çizgi filmlerin çocukların davranışları üzerindeki etkisinin anne görüşlerine göre incelenmesi A Özdemir Adak, O Ramazan Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2012 | 26 | 2012 |
Çizgi filmlerin çocukların davranışları üzerindeki etkisinin anne görüşlerine göre incelenmesi A Özdemir Adak, O Ramazan Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2012 | 26 | 2012 |
A study on the relationship between the social-emotional adaptation and behavioral problems of 60-72 month old preschoolers O Ramazan, O Unsal Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 5828-5832, 2012 | 17 | 2012 |
Okul öncesi eğitim kurumlarında fiziksel ortam O Ramazan Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular. Yayına Hazırlayanlar: Oktay, A. ve …, 2005 | 13 | 2005 |
Okul öncesi öğretmenlerinin oyuna ilişkin görüşleri A Özdemir, O Ramazan Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (4), 298-308, 2014 | 12 | 2014 |
The Relationship Between Preschool Teachers' Professional Ethical Behavior Perceptions, Moral Judgment Levels and Attitudes to Teaching A Oktay, O Ramazan, A Sakin Gifted Education International 26 (1), 6-14, 2010 | 11 | 2010 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulamalarına yönelik görüşlerinin incelenmesi O Ramazan, E Yılmaz Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 2017 | 10 | 2017 |
Evaluation of play from private and public pre-school children's point of view O Ramazan, AA Ozdemir, BO Beceren Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2852-2856, 2012 | 9 | 2012 |
Okul öncesi sınıflarındaki öğrenme merkezlerinin durumunun belirlenmesi ve öğretmenlerin öğrenme merkezleri hakkındaki görüşlerinin incelenmesi O Ramazan, HA Çiftçi, M Tezel Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (2), 213-233, 2018 | 8 | 2018 |
Marmara üniversitesi eğitim bilimleri enstitüsü ilköğretim anabilim dalı yüksek lisans tezlerinde yapılan hatalar O Ramazan, A Öztuna, E Dibek II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu Bildiri Kitabı, 24-34, 2005 | 7 | 2005 |
Marmara Üniversitesi eğitim bilimleri enstitüsü ilköğretim anabilim dalında yapılmış olan yüksek lisans tezlerinin konu alanı ve araştırma modeli açısından incelenmesi. III O Ramazan, G Güven, K Efe Lisansüstü Eğitim Sempozyumu’nda sunulan bildiri, Eskişehir, 2007 | 5 | 2007 |
Türkiye’de Okul Öncesi Eğitimin Dünü ve Bugünü. Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Sistemi Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri O Ural, O Ramazan Türk Eğitim Derneği. ISBN 978, 9944-5128, 2007 | 5 | 2007 |
çocukların psikososyal gelişim becerilerine okul öncesi eğitimin katkısı: anne-baba görüşleri O Ramazan, O Ural, G Güven Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitimi Fakültesi, 353-359, 2004 | 5 | 2004 |
Çeşitli ülkelerde ilköğretim uygulamaları A Oktay, O Ramazan Hacettepe Üniversitesi, 1992 | 5 | 1992 |
66-72 Aylık Çocukların Sevgi, Mutluluk, Korku, Üzüntü Duygularını Tanımlama Durumlarının ve Resmederken Kullandıkları Renklerin İncelenmesi O RAMAZAN, Ö Özge Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (1), 265-289, 2017 | 4 | 2017 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının aile katılımına yönelik tutumları ile öz yeterlilik inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi Ö Dönmez, O RAMAZAN Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (1), 29-45, 2017 | 4 | 2017 |
Ritim çalışmalarının altı yaş çocuklarının bilişsel becerilerine etkisi B Özkale Marmara Üniversitesi, 2010 | 4 | 2010 |